Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo krijgen je e-mails achterlijke openingspercentages

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen ik 18 was, had ik rijles in Breda in een rode Ford Orion diesel.

Mijn rij-instructeur heette Ruud en Ruud had een walrus-snor waar hij ’s morgens altijd puntjes aan draaide.

Er hing een lucht in de wagen alsof hij sjek aan het roken was. Maar zelfs in de jaren ’80 was dat al not done, en daarom stond hij altijd naast de auto te paffen als ik instapte. Hij wreef zijn peuk uit onder zijn schoen en nam die lucht mee de auto in.

Als ik tijdens het lessen stond te aarzelen op een drukke kruising om mijn auto ertussen te gooien en ik wachtte te lang, dan zei Ruud in het Bredaas:

“Haggekunnen.”

Had gekund.

Als de rijschool van Ruud iets aan e-mailmarketing doet, dan kun je er vergif op innemen dat ze geen nieuwsbrieven sturen waarin ze Bredaas praten.

Wanta kunde nie make.

Toch is er een ondernemer in de buurt van Breda die precies dat doet. Hij heet Frank.

En Frank doet e-mailmarketing met af en toe een sappige dialect-uitdrukking er tussendoor.

Hij stuurde laatst e-mails met de titels:

“Ken jenum?”

en

“Nog een paar uurkes”

Hij zit niet in de carnaval-business. Hij zit in een serieuze business. Want hij heeft een groothandel in cosmetica en geeft daarnaast trainingen aan schoonheidsspecialisten.

Maar hij vertelde me dat zijn e-mails achterlijke openingspercentages hebben sinds hij op deze manier schrijft.

Terwijl het hem nauwelijks tijd kost om zijn nieuwsbrieven te schrijven. Hij typt ze bijvoorbeeld efkes tussendoor op zijn telefoon als hij Champions League zit te kijken.

Het soort e-mailmarketing waar Frank mee bezig is, wordt ook wel info-tainment genoemd.

In de meeste branches verklaren de ‘experts’ je voor gek als je zo schrijft.

Zijn eigen compagnon zelfs. Die vond het echt een slecht idee dat Frank 3 keer per week zulke e-mails begon te sturen naar hun klanten.

Tot ze de resultaten zag, en hun openingspercentages tot 79%.

In een online training vertel ik binnenkort meer over info-taining e-mails schrijven.

Je kunt er gratis bij zijn, maar het aantal plaatsen is beperkt. Meld je dus alleen aan als je 2 uur de tijd hebt, want zo lang duurt het seminar.

En meld je alleen aan als je bereid bent om tegen de adviezen van marketing-experts in jouw markt in te gaan.

De online training heet ‘Easy Money met Info-taining E-mails’ en dit is de link: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg
Houdoekes,

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: