Online Verkoopsucces XL

Ga 10x zo veel verkopen met de overtuigingstechnieken van de bestverkopende websites, zodat je producten of diensten bestsellers worden – zonder foute beïnvloedingstrucs te gebruiken

Online training waarin je hulp krijgt van de beruchtste copywriter van Nederland

Aartjan van Erkel

Geheime best practices waardoor iedere website meer gaat verkopen, ook die van jou

Beste ondernemer,

Ben je weleens verbaasd waarom bezoekers op je website meestal geen klanten worden? Terwijl je site waarschijnlijk een hoop tijd en geld heeft gekost.

Waarom zie je daar zo weinig voor terug?

Juist online zou je meer omzet moeten kunnen binnenhalen, want 97% van de Nederlandse adressen heeft een internetaansluiting, en 93% van de Nederlanders heeft een smartphone. Je klanten zijn dus altijd online.

Waarom lukt het dan niet?

Misschien weet je het niet precies, of heb je het idee dat je achterblijft.

Helemaal als je kijkt naar de topwebsites.

 

Wil je net als topwebsites Booking.com, Amazon en Bol.com elk jaar méér verkopen?

Topwebsites doen iets wat ondernemers niet kunnen. Miljoenen besteden aan het verbeteren van hun websites, jaar na jaar.

Alleen al Booking.com heeft een team van ruim 100 mensen die elke dag op de website kleine veranderingen uittesten om te kijken hoe ze meer kunnen verkopen.

Zou je het interessant vinden om te zien wat zij hebben ontdekt door al dat testen? Zij weten honderden kleine dingen waardoor je website direct meer geld oplevert.

Simpele dingen, kleine aanpassingen – zoals het veranderen van een paar woorden. Die best practices werken in 99% van de gevallen. Dat is snel verdienen.

Alleen: de internetwereld van de Bookings en de Bols en de Amazons – en alle speciale bureaus die zij inhuren – houden die ontdekkingen geheim.

Want die zijn natuurlijk goud waard. Daarover houden ze hun mond stijf dicht: hun concurrenten mogen dit niet horen.

Ook voor jou als ondernemer blijven de beste online verkooptechnieken dus geheim. En doordat de grote jongens niks anders doen dan testen, wordt je achterstand elk jaar groter.

Als je de beste verkooptechnieken niet kent, kun je natuurlijk proberen met gezond verstand je website te verbeteren. Zoals Harro deed.

 

Wat er kan gebeuren als je een websitebouwer inschakelt …

Harro heeft een webwinkel met relatiegeschenken. Zijn website is verouderd, en hij besluit om te investeren in een nieuwe.

Hij schakelt een websitebouwer en een designer in, want het moet een mooie site worden.

Ze maken een site die responsive is, zodat hij het goed doet op smartphones en tablets.

Ze verbeteren de kleuren en de gebruikersvriendelijkheid van de website. Hij wordt helemaal overhoop gehaald en gemoderniseerd.

De websitebouwer zet de nieuwe website online, en stuurt daarna een factuur van € 15.000.

Harro checkt vol verwachting de verkoopcijfers van de nieuwe site.

En dan schrikt hij zich dood…

De verkoop blijkt met 39% te zijn gedaald!

De nieuwe site verkoopt veel slechter dan de oude.

Wat de websitebouwer had bedacht blijkt killing te zijn.

Harro gaat fors adverteren met Adwords om de omzet op peil te houden, en daardoor stijgen zijn kosten enorm.

Het gaat niet lukken om de € 15.000 terug te verdienen die hij heeft geïnvesteerd. Bovendien loopt hij een hoop nieuwe klanten mis.

Harro besluit dan om mee te doen met Online Verkoopsucces XL, en dit is het resultaat:

Harro Messelink

Eigenaar webwinkel relatiegeschenken, Woerden

“Onze omzet is gestegen met € 216.000”

“Ik had Aartjan liever een jaar eerder ontmoet, dan had ik het gelijk goed kunnen doen. Want destijds hebben we 15.000 euro geïnvesteerd in een nieuwe webwinkel. Maar we hebben een aantal dingen gedaan die enorme conversiekillers bleken te zijn. De verkoop daalde door de nieuwe site met 39%.

Toen ben ik het programma Online Verkoopsucces XL van Aartjan gaan doen. Doordat ik het geleerde allemaal heb toegepast, trekken we nu heel veel onzekere klanten toch over de streep. Onze conversie steeg met 60% en onze omzet steeg met 50% tot 90% per maand, echt waanzinnig.

De afgelopen maanden is er tussen de 7.000 en 29.000 euro extra omzet per maand binnengekomen. In december dit jaar zelfs meer dan 40K erbij in vergelijking met december vorig jaar :-)”

Helaas maken veel ondernemers dit mee. Investeren in een nieuwe website, en daarna merken dat je nieuwe website slechter verkoopt dan je oude.

Dat kost je handenvol geld.

Ga 10 keer zo veel verkopen met verkooptechnieken die je direct kunt toepassen

10 jaar lang werd ik ingehuurd door de topwebsites van Nederland en werkte ik samen met specialistische bureaus. Ik deed jaar in, jaar uit tests op de websites van de grootverdieners op internet en ontdekte precies wat extreem goed werkt.

Daardoor ken ik alle best practices: honderden simpele verkooptechnieken die je vandaag nog kunt toepassen, zonder dat je een grote website hoeft te hebben, en die eigenlijk altijd werken. Dus ook op jouw website.

Bijvoorbeeld:

  • Verander 2 of 3 woorden waardoor je website direct bij de 20% meest gebruikersvriendelijke websites in jouw markt hoort.
  • Wat je op je website kunt zetten om jezelf te onderscheiden, zelfs als je concurrenten precies dezelfde dienst of product verkopen.
  • Hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste. Dat neemt 95% van de beslissingen over aankopen en investeringen. Bijna alle websites doen dit verkeerd, want ze proberen hun klanten te overtuigen via het bewuste brein – dat maar 5% van de beslissingen neemt. Ontdek hoe je 95% overtuigender wordt.
  • Waarom 1 zinnetje op de homepage de mailinglijst van deelnemers Elke en Stephane liet groeien met 800% in 6 maanden, waardoor ze hun provider moesten bellen omdat de server de grote aantallen bezoekers op de website niet aankon.
  • Hoe je van een goed aanbod naar een onweerstaanbaar aanbod gaat. Iets waar klanten geen seconde over nadenken: zo’n belachelijk goede deal dat ze meteen hun pinpas trekken.
  • Hoe je onvergelijkbaar wordt in je markt, zodat klanten alleen nog met jou zaken willen doen. Verschillende dienstverleners die meededen aan Online Verkoopsucces XL – zoals coaches, trainers en adviseurs – hebben daardoor hun tarieven met succes verdubbeld en zelfs verdrievoudigd.
  • Hoe je iets superaantrekkelijks op je website zet waardoor je meteen het e-mailadres krijgt van je klanten. Hiermee heb ik in een paar jaar tijd een lijst gekregen van 35.000 e-mailadressen, waardoor mijn omzet 400% hoger is geworden.
  • Hoe je websitebezoekers emotioneert, terwijl de rest van je markt ze alleen maar informeert. Els en Perrie hebben daardoor hun webshop gered toen ze werden weggeconcurreerd door 3 grote webwinkels. Ze verkopen nu 70% meer, wat direct 22.000 euro extra winst opleverde in de eerste 6 maanden na hun deelname.

Alle best practices heb ik in het programma Online Verkoopsucces XL gestopt. Speciaal voor ondernemers.

Hoe zou je het vinden om precies te weten hoe je website veel beter gaat verkopen? Als je opeens alle kennis had, de handigste tools en simpele sjablonen voor elke pagina op je website om in één klap klaar te zijn? Als je uitgebreide feedback zou krijgen op je website? Zonder dat je kostbare fouten maakt en zonder dat het je weken, maanden of jaren tijd kost, zodat je meteen meer klanten krijgt?

Elke Wellens

Eigenaar academy & wolwinkel HetHaakbeest.be, Haacht

“We maken nu 12 keer zo veel omzet: van €10.000 naar ruim €120.000 ! “

“Ik heb een gespecialiseerde wolwinkel op internet: Haakbeest. Met haaknaalden, wol en patronen voor het haken van knuffels. Helaas maakte ik te weinig omzet om van te kunnen leven met mijn man en twee kinderen: maar 10.000 euro omzet per jaar. Mijn webwinkel was eigenlijk meer een uit de hand gelopen hobby. Gelukkig had mijn man Stephane een goede baan op de universiteit van Antwerpen.

Eind 2016 kregen we plotseling slecht nieuws: Stephane werd per direct ontslagen bij een reorganisatie. Onverwacht zaten we qua inkomsten op een dieptepunt. Hoe gingen we nu genoeg geld verdienen om met ons gezin van te leven? Stephane nam toen de beslissing om zich te gaan storten op mijn webshop.

Iedereen in onze omgeving verklaarde hem voor gek. Want hij organiseerde eerst sportevenementen. Maar Stephane had altijd al geloofd in mijn webwinkel, en nu had hij er opeens tijd voor.

Hij heeft toen het programma Online Verkoopsucces XL gekocht van Aartjan. Wat Stephane daarna deed om de website te verbeteren had een verbluffend effect. De cijfers zijn ongelooflijk: we maken meer dan 10 keer zo veel omzet!

Wat we vroeger in 1 jaar omzetten, doen we nu in 1 maand: we gingen van 10.000 euro naar ruim 120.000 euro per jaar. Ik heb nu geen hobby meer, maar een serieus bedrijf 🙂 De website krijgt zo veel bezoekers dat de server het niet aankon, Stephane heeft onze provider moeten bellen zodat we nu meer bezoekers kunnen verwerken. Ik raad iedereen die iets verkoopt op internet aan om dit programma ook te volgen.”

Wat gebeurt er met jouw bedrijf als jij ook 10 keer zo veel omzet gaat maken?

Wat zou er met jouw bedrijf gebeuren als je net als Elke ook meer dan 10 keer zo veel omzet gaat maken? Welke investeringen zou je dan doen in je bedrijf? Welke reis zou je maken met je partner of met je gezin? Welke aankopen zou je privé eindelijk kunnen doen?

Misschien vind je het tijd voor de volgende stap met je website. Het zou kunnen dat je al een tijdje mijn tips leest. Of je vraagt jezelf af hoe je dit op jouw website kunt toepassen, zodat je producten of diensten bestsellers worden in jouw markt.

Daarom heb ik Online Verkoopsucces XL voor je gemaakt

Wat je krijgt:

Om het makkelijk voor je te maken om meer te verkopen, heb ik het voor je op video opgenomen. Stap voor stap laat ik je de plekken op je site zien waar je meer kunt gaan verkopen. Je krijgt alle tips en trucs van de bestverkopende websites.

Je krijgt checklists om het makkelijk te maken. Deelnemers Dennis en Anne hebben door het gebruiken van 1 checklist al tienduizenden euro’s extra omzet gemaakt.

Je ziet succesvolle voorbeelden van Nederlandse en Vlaamse ondernemers, zodat je ziet wat extreem goed heeft gewerkt op hun website.

De naam van deze online training is Online Verkoopsucces XL.

Peter van Bart

Eigenaar full-service bureau voor kennismanagement, Enschede

“Een van de beste investeringen in marketing die ik in 25 jaar heb gedaan”

“Wij bestaan van langlopende projecten voor grote klanten. Jaren vaak. Dat is ons businessmodel als full-service bureau voor kennismanagement in de technische sector.

Ik heb 2 trainingen bij Aartjan gevolgd en dat heeft zeker €50.000 opgeleverd. Het is een van de beste investeringen in marketing die ik de afgelopen 25 jaar heb gedaan.

Daarvoor heb ik met veel commerciële bureaus en adviseurs gewerkt en dat leverde nul resultaat op, niets. Die zeiden: Wat je doet voor klanten moet je terugbrengen naar drie regels. Maar onze dienstverlening krijg je niet in drie regels uitgedrukt. Bureaus zijn erop uit om het werken aan je website naar zich toe te trekken en vervolgens krijg je iets te zien waarvan je denkt: dit is het gewoon niet.

Daardoor was onze website één lange worsteling. We probeerden een ingewikkeld verhaal steeds in drie regels te vertellen. We bleven maar in abstracties hangen.

Ik heb nooit de vonk gevoeld met zulke bureaus. Altijd werd dan die speurtocht in gang gezet: we moeten naar je drie kernwaarden, en dan versimpelden ze het naar zoiets als: “Wij werken aan klanttevredenheid en efficiency”. Ja, uiteindelijk doet ieder bedrijf dat, hè.

Hoe Aartjan het uitlegt spreekt mij erg aan en toen lukte het wel: door het Etos-model te gebruiken uit de training. Echt een kwaliteit van Aartjan is dat je iets leert waardoor je het zelf kunt, zonder een bureau.

Door deze training is het een veel betere, rijkere website geworden. Beter op de klant afgestemd. Er staan nu bijvoorbeeld veel betere testimonials op, door het script dat Aartjan ons heeft gegeven. Zeker in onze branche werkt dat, want grote klanten willen resultaat en ze zijn allemaal ontzettend bang om risico te lopen. De site levert meer leads op, en daarna doen we persoonlijke verkoop.”

Harold Blanken

Eigenaar singles-reisbureau, Arnhem

“400 extra boekingen en de mailinglijst is gegroeid met 700%”

“Ik had een nieuwe website laten maken, precies zoals ik hem hebben wilde: de allermooiste website in mijn markt vond ik zelf. Maar hij deed niet wat ik verwachtte. Sterker nog: ik had gerekend op een plus van 20% meer boekingen, maar ik ging naar een daling van 5%. Dat kostte me een hoop geld, en ik had 20.000 euro betaald voor die nieuwe site. Toen ben ik heel erg geschrokken. Wat is er nou aan de hand?

Ik zag op Facebook een bericht van Aartjan en besloot om met hem te gaan werken. We hebben met zijn adviezen een nieuwe site laten maken. Sinds die live is gegaan, heb ik 25% meer verkoop. Dat zijn 400 extra boekingen in 5 maanden. En nog belangrijker voor ons is de spectaculaire groei van de mailinglijst. De afgelopen 2 jaar heb ik altijd moeten knokken om het aantal mensen op mijn mailinglijst gelijk te houden. Door de nieuwe website groeit de mailinglijst nu 7 keer zo snel. Dat levert op termijn de meeste boekingen op.

Ik heb al tientallen ondernemers aangeraden om ook met Aartjan te gaan werken. Iedere ondernemer die geïnteresseerd is in omzetverhogingen, in goed online draaien, die wil dit weten.”

Niki de Wolff

Erkend Hypothecair Planner, Terneuzen

“5 afspraken voor hypotheekadviesgesprekken door één e-mail”

“Extra mail verzonden, graag deel ik het resultaat van de tip van Aartjan: 

Meer dan 50% open rate met tientallen reacties en 5 concrete afspraken op 813 oude e-mailadressen die ooit een download deden.

Die ene mail heeft al minimaal 8.000 euro omzet opgeleverd.

Top! Tnx Aartjan voor deze supertip!”

Zomaar een paar dingen die je ontdekt in deze training:

 

  • Je websitebouwer is waarschijnlijk van nature géén verkoper. Misschien heeft hij er deep down zelfs een hekel aan. Hoe je hem een nieuwe website laat opleveren waarvan je zeker weet dat hij veel meer omzet binnenbrengt dan je oude website.
  • Hoe jouw website een no-brainer wordt voor je klanten: supersimpel om te gebruiken (op 80% van alle websites verdwalen de bezoekers).
  • Een simpel element waardoor filmmakers hun verhalen onweerstaanbaar maken: miljoenen mensen zijn verslaafd aan series kijken! Hoe je dit vandaag nog toepast op je website. Bijna geen enkel bedrijf doet dat, omdat ze niet doorhebben hoe goed dit werkt.
  • Waarom twijfelende klanten een goed teken zijn, en hoe je ze over de drempel heen krijgt door wat je schrijft. Je klanten voelen zich opgelucht – eindelijk een beslissing genomen! (kassa)
  • Een copywriting-techniek van 4 doodsimpele stapjes waarmee wereldwijd miljarden zijn verdiend in de afgelopen 100 jaar door slimme ondernemers die hem hebben ontdekt.
  • Ontdek hoe je voor altijd verlost bent van writers’s block. Je versnellingspook gaat van de achteruit naar de vijfde versnelling, en je pagina staat binnen een paar minuten vol met overtuigende tekst. Waarschuwing: veel deelnemers schieten vol bij deze techniek, of zijn in tranen.
  • Hoe je ‘vals’ kunt spelen door de online verkooptechnieken uit dit programma ook offline te gebruiken. Want ze werken net zo goed in je offertes, presentaties, nieuwsbrieven, brochures, bedrijfsvideo’s, in je LinkedIn-profiel en op beurzen. Marjan gebruikte ze in een pitch aan een klant en sleepte een opdracht binnen van 12.000 euro.

Cinthia Zijderveld

Budgetcoach, Apeldoorn

“Ik haal mijn beste jaar ooit”

“Vorig jaar viel het bij mij opeens stil en het bleef heel lang stil. Het ging slechter dan in jaren, ik werkte eerst 4 dagen per week en dat werd opeens 1 dag. Ik had het opeens niet meer voor het kiezen.

Toen dacht ik: nou moet ik gaan interen op mijn buffer, omdat ik anders mijn maandelijkse lasten niet meer kan bijdragen. Het trok ook niet meer aan. Daardoor had ik dus ook tijd om de training van Aartjan te volgen.

Ik vond het vooral een heel praktisch programma. Gewoon een duidelijke uitleg en heel logisch, dus ik ben meteen toen die dingen gaan aanpassen op mijn site. In juni was mijn site zoals ik hem echt wilde hebben. Dus toen durfde ik hem te laten zien en ik heb hem gelanceerd.

Een maand later gingen wij op vakantie en op weg naar Italië kreeg ik het eerste telefoontje van iemand die hulp zocht. En ik geloof 3 uur later in de auto het tweede telefoontje en weer een uur later nog een telefoontje. Heel bizar dat ik de hele tijd gebeld werd op weg naar Italië. Dat is eigenlijk mijn hele vakantie doorgegaan, 3 weken lang, dat ik mailtjes en telefoontjes bleef krijgen. Ik dacht: dit is wel heel bijzonder!

In de week nadat ik thuiskwam, ben ik al die mensen terug gaan bellen. Daardoor had ik gelijk mijn eerste maand weer vol. Dat is gewoon ook zo blijven stromen, ik heb eigenlijk vanaf dat moment een volle agenda gehad met alleen in november 1 weekje niks. Dat vind ik fijn!

Ik heb nu zoveel aanvragen dat ik ze tegen betaling ga doorverwijzen naar collega’s. Dit jaar haal ik mijn beste jaar ooit. Ik heb trouwens ook 10 keer zoveel aanmeldingen op mijn nieuwsbrief.

Als klanten bellen, hoef ik minder mijn best te doen om ze te overtuigen. Die hebben zelf al besloten dat ze dit gewoon willen. Ze worden toch meer overgehaald op mijn site. Daar staan nu dingen op die ze meer triggeren. Als ik ze aan de lijn heb, dan wordt 90% daarvan klant. Het kost minder inspanning en het zijn ook de leuke klanten.”

Saskia Weijman

Trainer, Wageningen

“Dit is mijn beste investering ooit”

“Voordat ik me aanmeldde voor Online Verkoopsucces XL was mijn angst wel: O jee, het is heel veel geld. Verdien ik het wel terug? Nou ja, die was volledig ongegrond want ik heb het al vet terugverdiend.

Het heeft direct € 10.800 opgeleverd. Na het aanpassen van mijn verkooppagina’s had ik bijvoorbeeld in 1 week 4 nieuwe klanten in een hele concurrerende branche: webdesign. Dit is mijn beste investering ooit, ook omdat het mijn manier van denken en ondernemen zo heeft veranderd. Ik heb nu veel ideeën, doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen, dat ook. Dat is onbetaalbaar.

Eerst kon ik niet leven van mijn bedrijf. Ik was zo bang om teveel te vragen omdat ik dan dacht dat ze naar een concurrent zouden gaan, dat ik zo weinig geld vroeg dat ik het gewoon voor niks aan het doen was. Dan ben je hard aan het werk maar je krijgt niet de beloning die je eigenlijk verdient. Ik was ook ontzettend moe, ik werd niet blij van mijn werk. Ik durf door dit programma nu hogere prijzen te vragen.

Tijdens het programma heb ik een switch gemaakt, en ben ik workshops Hondenfotografie gaan geven. Daarover organiseerde ik een Facebook-challenge. Ik schrok me helemaal kapot: mijn doel was 50 aanmeldingen maar na 3 dagen stond hij op 345 deelnemers. Ik heb in die challenges via Facebook en e-mail nu een engagement van 95% van de ontvangers.

Ik twijfelde destijds tussen dit programma en dat van 2 andere trainers en ik ben heel blij dat ik toen voor Aartjan heb gekozen.”

Check of jouw website geschikt is voor dit programma

Niet iedere website is geschikt voor dit programma. Check daarom eerst of jij een goede match bent, anders heeft het geen zin om mee te doen.

Want we laten alleen ondernemers en marketeers toe die een website hebben waar het de bedoeling is dat je bezoekers iets gaan doen. Bijvoorbeeld:
 

  • Bestellingen (je hebt een webshop of verkoopt fysieke of digitale producten)
  • Aanmeldingen (je geeft cursussen, trainingen, evenementen of congressen)
  • Contact opnemen of offertes aanvragen (je hebt een leads-genererende website)
  • Boekingen (je hebt een horeca-bedrijf of organiseert reizen/uitjes/excursies)

Heb je zo’n soort website? Dan is hij geschikt voor dit programma. Je ontdekt dan hoe je véél meer business gaat binnenhalen. En je past het ook meteen toe met onze hulp, zodat het direct geld oplevert.

Elly van Laar

Coach van non-profit leaders, Austin (Texas)

“Mijn man vond het belachelijk wat Aartjan zei”

“Mijn zus stuurde het boek Verleiden op Internet op vanuit Nederland.
Zo ben ik op de e-maillijst van Aartjan gekomen. Door wat hij schreef, vertrouwde ik zijn integriteit. Ik ben heel bewust in hoe ik mijn geld uitgeef, alleen maar fairtrade, en organisch, en lokaal. Ik koop niet op Amazon.

Voor mij was de investering in Online Verkoopsucces XL idioot hoog. Het was een enorm risico om zoveel geld uit te geven. Voor mij was het echt over de top, meer dan ik per maand verdiende.

Maar ik dacht: ik verdien al meer doordat ik kopieer wat hij doet. Dus kan ik nog meer verkopen als ik zijn instructies krijg. Ik vind hem mega praktisch en bijdehand.

Ik ben nu al 2 keer zo veel aan het verdienen dan ik ooit heb gedaan hier in Austin. Terwijl we in een pandemie zitten.

Ik heb mijn prijzen verhoogd, ik vroeg 100 dollar per uur, en nu 150. Ik vond dat rete stressvol. Maar ze betalen allemaal 150 dollar.

Mensen in mijn omgeving hebben lang niet begrepen wat ik deed. Dus die konden me ook niet goed aan referenties helpen. Het was een beetje vaag. Aartjan gaf feedback op mijn website, en mijn positionering. Daardoor dacht ik: ik ga 100% inzetten op de doelgroep non-profit leaders.

Die feedback heeft geholpen om te zeggen als mensen vragen wat ik doe: ik coach non-profit leaders en ik help ze om van conflict naar samenwerking te gaan. Een kant-en-klaar antwoord. Mensen zien mij nu als een expert in dat vak.

Mijn man vond het belachelijk wat Aartjan zei. Mijn man heeft een MBA van een van de beste universiteiten van Amerika. Wie is die Aartjan van Erkel wel niet? Maar ik dacht: ik probeer het gewoon 1 jaar want sinds ik Aartjan doe heb ik meer inkomen.

Mijn man praat over concepten: positionering, price en placement. Maar ik kon die vertaalslag niet maken. En Aartjan voor mij wel.

Twee maanden later zei mijn man opeens: Hee Elly, jij doet toch vooral wat met non-profit leaders? Moet je dit artikel eens gaan lezen. Of: jij moet eens met die gaan praten.

Nou, als hij al kan omdraaien, dan kan de hele wereld het.”

Anne Raaymakers

Facebook-trainer, Eindhoven

“€ 35.750 extra omzet door de copywriting op 1 pagina te veranderen”

“Mijn website was echt heel slecht en leverde heel weinig verkoop op. Maar ik had geen idee wat ik moest veranderen om hem te verbeteren. Ik wilde een stok achter de deur om eindelijk eens iets aan de website te gaan doen. Aartjan gaf heel duidelijke stappen die we gewoon uitvoerden. Hij is heel kundig en hij kan het ook heel goed overbrengen. En hij verbloemt niks, dat vind ik wel lekker.

Iedere ondernemer die meer uit zijn website wil halen zou dit trainingsprogramma van Aartjan moeten doen. Ik heb het al aan verschillende mensen aanbevolen.

Een verkooppagina schrijven over een training gaat nu bijvoorbeeld heel snel. De tweede verkooppagina die ik maakte heeft 550 sales opgeleverd, dat leverde € 35.750 omzet op.”

Laurence Verwee

Boekencoach bij The Power of Books, Gent

“Door één mail te sturen mijn investering direct 3x terugverdiend”

“Tijdens het programma doe je de Follow the Money Challenge. Dan stuur je één simpel mailtje naar een aantal bestaande klanten.

Toen kreeg ik zo veel aanvragen dat ik mijn investering direct 3x had terugverdiend.

Je hebt géén technische kennis nodig

Ik ben zelf niet goed in de technische kant van mijn websites. Jij hoeft dat ook niet te zijn, want dit programma gaat niet over techniek. Je hebt dus geen technische kennis nodig, en je hoeft geen verstand te hebben van technologie, content management systemen of programmeren.

Er zijn zelfs mensen die het programma doen zonder dat ze ook maar inloggen op hun website. Dat adviseer ik je zelfs, want dat zijn de mensen die de beste resultaten hebben. Ik geef je namelijk een simpele manier om de verkooptechnieken toe te passen waar je nul techniek voor nodig hebt.

Je kunt ook meedoen als je nog geen website hebt

Misschien heb je nog geen website. Je bent bijvoorbeeld starter, of je hebt een switch gemaakt. Dan kun je ook meedoen aan Online Verkoopsucces XL. Veel ondernemers hebben dat al gedaan. Want: je weet straks precies hoe je website moet worden, doordat je ontdekt wat je moet zeggen op internet om omzet te maken.

Daardoor kun je een webbouwer heel goed instructies geven. Je laat je niets meer door hem wijsmaken, want websitebouwers kunnen eigenwijs zijn.

Je doet het in één keer goed, want jij weet straks precies wat goed verkoopt

Hou je niet van verkopen?

Ik ben zelf introvert en daardoor ben ik allergisch voor verkooppraatjes. Jouw klanten zijn daar meestal ook allergisch voor. Het enige wat ze willen is jouw hulp bij het nemen van een beslissing.

Daarom ontdekt je in dit programma hoe je klanten op een ethische manier overtuigt, en al hun twijfels en bezwaren wegneemt. Zodat ze compleet gerustgesteld ja kunnen zeggen tegen de aankoop of investering.

Het maakt niet uit in welke branche je zit

In dit programma ontdek je hoe je klanten overtuigt via de achterdeur: het onderbewuste. Een deel van het brein dat aan het begin van de evolutie werd gevormd, miljoenen jaren geleden.

Daar zitten onze instincten: overleven, voortplanten, sex. En onze emoties: woede, angst, vreugde. En daar zit ook de koop-knop verstopt: in ons primitieve brein. Als je die knop eenmaal hebt ontdekt, dan kun je altijd verkopen.

We gaan het dus niet hebben over wat je verkoopt, maar hoe je het verkoopt. Je krijgt technieken die altijd werken, in welke markt je ook zit. En wie je klanten ook zijn: mannen, vrouwen, consumenten, bedrijven, B2B, B2C, ondernemers, managers, ouderen, jongeren.

Wat je hier ontdekt is altijd van toepassing op jouw bedrijf. Dat zie je ook aan de ondernemers die al hebben deelgenomen, want die zitten in alle markten.

Voorbeelden van ondernemers die het programma hebben gekocht zijn:

Reisorganisator, tekstschrijver, marketingcommunicatie-adviseur, social media expert, business coach, software-reseller, reseller van schoonmaakproducten, wordpress-coach, internetbureau, e-learning ondernemer, horeca-adviseur, webwinkel in landelijke meubels, certificeringscoach, tandartspraktijk, bruiloftfotografen, goede doelen, affiliate-websites, autoverhuurbedrijf, pranic healing-trainer, webwinkel in e-readers, sales-trainer, containerverhuur-bedrijf, webdesigners, CEO-coach, adviseur elektronisch patientendossier, yogacentrum, architectenbureau, communicatiebureau, kunstenaar, reisbureau voor singles-reizen, webshop in gereedschap, makelaarskantoor.

Je ziet hier 32 ondernemers. In totaal hebben 1.117 Nederlandse en Vlaamse ondernemers uit alle denkbare markten dit programma al gedaan.

Edgar Hütte

Expat Club, Brussel

“Een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb”

“Toen ik eindelijk tijd had om de teksten van mijn website te verbeteren, las ik iets van Aartjan. En ik dacht: Wacht even, ik moet eerst jou gaan volgen voordat ik mijn website ga aanpassen.

Ik heb een PhD in Business Administration en Management gedaan aan Bocconi in Milaan. Dat is de beste business school in Europa. Heel trots op natuurlijk, maar ik had er geen moer aan voor mijn website.

Ik wilde heel veel dingen veranderen. Ik verkoop allemaal verschillende events en reizen. Ik heb een ledengedeelte op de website. Een Over ons-pagina. En ik zat altijd te vogelen: waar wat moet ik nou op die pagina’s zetten?

Elke keer als ik een reis verkoop, zeker de duurdere trips, dat levert meteen zó veel op. Daarom heb ik Online Verkoopsucces XL gekocht. Er ging bij mij wel een wereldje open toen ik ermee begon. Het was echt tof.

Het maakte voor mij een hele hoop helder, zoals: waar sta ik eigenlijk voor, wat wil ik aanbieden, waar draait Expat Club om, wat maakt ons uniek? Dat werd een stuk eenvoudiger.

Aartjan heeft zelf een heel relaxed leven doordat hij veel geautomatiseerd heeft. Ik vond dat echt geweldig. Om zo’n machine in elkaar te zetten. Met mega veel succes. Dus ik had meteen al veel vertrouwen in hem, ik wist dat hij geen onzin aan het verkopen was.

Sinds ik met Online Verkoopsucces XL begonnen ben is mijn omzet in 1 jaar over de kop gegaan. Zeker 100.000 euro daarvan kwam door de aanpassingen aan de website, want ik verkoop alles online.

Het is een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb.

Ik vind het geld nog niet eens het belangrijkste. Voor mij is het dat ik happy ben met wat ik op de site heb staan. Het geeft me vertrouwen in wat ik moet doen. Het geeft me veel meer rust ook.

Met deze website kan ik verder. Uiteindelijk kan mijn omzet in Brussel nog zeker een paar keer over de kop. Daarna kan ook in andere steden een Expat Club beginnen, Antwerpen bijvoorbeeld, of Rotterdam.”

Hoe weet je zeker dat je de investering terugverdient?

Dit programma heb ik gemaakt om het voor jou makkelijk te maken om direct meer omzet te krijgen. Er is maar één ding dat je zeker weet: als je dit niet toepast, levert je website morgen hetzelfde op als vandaag. (Te weinig, neem ik aan). Pas je dit wel toe, dan kunnen er bizarre dingen gebeuren op je bankrekening. Er is bijvoorbeeld een deelnemer die nu 216.000 euro per jaar extra verdient met zijn website.

Steven Kruller

Eigenaar webwinkel, Zaandam

“Aantal bezoekers verdubbeld, orderwaarde gestegen met 57%”

“Ik vond het vooraf een flinke investering. Ook omdat ik me er al in had verdiept, want ik had het boek van Aartjan gelezen en ik zit al 9 jaar in de webshops. Ik vroeg me af of ik het er dan wel uit ging halen.

Wij verkopen meer dan 25.000 kabels en beugeloplossingen voor TV’s. Veruit de best converterende is een TV-standaard waarvan we de pagina hebben herschreven na de cursus. Voorheen werd die aanzienlijk minder verkocht, dan kozen mensen vaak voor een nog iets goedkopere. Maar nu is dat de hardloper.

Het aantal bezoekers is verdubbeld van 150 naar 300 per dag, per website. Daar heeft zeker het herschrijven aan bijgedragen. Dit jaar hebben we een omzetgroei van ruim 30% gehad. Vooral doordat de orderwaarde is gestegen met 57%. Dat schiet wel op. Door de omzetstijging hebben we de investering in ongeveer 2 maanden terugverdiend.”

Ruud Couwenhoven

Internet-ondernemer, bestseller-auteur en kenner van Frankrijk

“Mijn omzet is meer dan verdubbeld”

Ik ben al sinds 2011 met internetmarketing bezig. Toen verklaarde iedereen mij voor gek om geld te vragen voor content op internet. Maar ja, ik ben als ondernemer redelijk eigenwijs. En het blijkt gewoon dat mensen wél bereid zijn om te betalen.

Eerst verkocht ik CD-ROMs over Frankrijk als vakantieland, dat werden later e-books en lidmaatschappen. 

Mijn website Frankrijk Binnendoor wordt bezocht door 500.000 bezoekers per jaar. Maar ik vond dat ik daar te weinig omzet uit haalde.

Ik wilde mijn e-books en lidmaatschappen beter vermarkten op de websites. En ik had geen zin om dat uit te besteden. Als ondernemer heb ik bepaalde ideeën en die kun je heel slecht overdragen aan anderen.

Dus ik zocht iets waar ik zelf mijn weg in kon vinden. Dat vond ik in Online Verkoopsucces XL. Je kunt het in je eigen tempo doen en je kunt naar die filmpjes kijken of het lezen. Dat begon ik steeds leuker te vinden. Ook omdat je feedback van andere ondernemers krijgt in de online community, en feedback van Aartjan zelf.

Ik heb onder andere de homepage aangepast en de Over Ruud pagina. Die tekst is wel enorm goed voor mijn SEO. Ik ben ook op andere manieren aanmeldingen gaan verzamelen voor mijn e-mailtips.

In een jaar tijd heb ik de prijs van mijn lidmaatschap bijna verdubbeld. Doordat de website beter is geworden, verkopen we ook meer. En toen zagen we: wat gek, het lijkt wel of mensen gewoon méér bestellen. 

Onze mailinglijst is verdriedubbeld. We zitten nu op 20.000 e-mailadressen en hij groeit elke dag.

We hebben de bounce rate van de landingspagina’s 20 tot 30% kunnen verlagen.

En we doen het nu beter in Google, op zoektermen zoals ‘frankrijk boek’.

De investering voor de training hebben we meer dan 4 keer terugverdiend binnen 1 jaar met verkoop van abonnementen.

Ik ben ook BusinessBoek Bestseller gaan doen. Omdat OVS XL mij beviel durfde ik die investering wel te doen.

Daardoor schreef ik mijn boek ‘Frankrijk Binnendoor, ontdek het andere Frankrijk’. Met de kennis uit Online Verkoopsucces XL en BusinessBoek Bestseller werd het een bestseller. Het is het bestverkochte reisboek over Frankrijk, en staat in de top 5 van bestverkochte reisboeken in de Benelux.

Ik schrijf nu heel bewust mijn teksten, door me meer te verplaatsen in de lezer. Dat heb ik op een aantal websites geïmplementeerd om mijn verkooppagina’s beter te maken. 

Mede dankzij beide trainingen konden we een groot deel van ons bedrijf, met 9 populaire websites over toerisme en wintersport succesvol verkopen.

Garanties

  • Gegarandeerd géén technische kennis nodig
  • Gegarandeerd geschikt voor websites in aanbouw
  • Gegarandeerd geschikt voor websites die al klaar zijn
  • Gegarandeerd geschikt voor websites die nu nog geen enkele klant opleveren
  • Gegarandeerd geschikt voor starters (nog geen website)
  • Gegarandeerd geschikt voor B2B-websites
  • Gegarandeerd geschikt voor B2C-websites
  • Gegarandeerd toepasbaar op elk moment, ook als je nu geen tijd hebt
  • Gegarandeerd levenslang toegang tot alle verkooptechnieken, best practices, video’s en recepten
  • Gegarandeerd geschikt voor alle content management systemen: het maakt dus niet uit met welke technologie, systeem, platform of programmeertaal je website gebouwd is

Waarom hebben 1.117 ondernemers dit programma al gevolgd, ook buiten Nederland en Vlaanderen: o.a. in Frankrijk, Kroatië, Spanje, Thailand en Nieuw-Zeeland ?

Meer dan 10 jaar lang huurden de best verkopende websites van Nederland me in, en hielp ik ze met succes om meer te verkopen:

  • Bij Booking.com deed ik 2 jaar lang honderden AB-testen en multivariatie-testen om meer hotelreserveringen binnen te halen.
  • Bij ABN AMRO, SNS Bank en de Postcode Loterij testte ik verkooptechnieken samen met marketeers, webanalisten en copywriters, en ontdekte ik welke woorden en afbeeldingen de website overtuigend maken.
  • Bij Ditzo en Triodos Bank deed ik als verkoopexpert met succes alle copywriting voor hun nieuwe website: homepages, verkooppagina’s, bestelformulieren, over ons-pagina’s, aanmeldformulieren en verkoopmails. De Ditzo Autoverzekering werd binnen 1 jaar de best verkopende autoverzekering van Nederland in een superconcurrerende markt met nog 52 andere aanbieders.

Sinds ik het Online Verkoopsucces XL aanbied, hebben al 1.117 ondernemers uit Nederland en Vlaanderen meegedaan, in alle mogelijke markten. Een aantal van hen is gevestigd in het buitenland. Dat werkt prima, want je kunt het volgen op je eigen werkplek. Waar ter wereld je ook zit. Ook non-profit organisaties hebben zich aangemeld, zoals stichtingen, verenigingen en coöperaties die meer donateurs en leden willen werven.

Mijn boeken MAAK ZE GEK! werd op Managementboek.nl het bestverkochte boek van 2016 en mijn boek Nummer 1 was het bestverkochte boek van 2022.

Ik ben geïnterviewd en besproken in een aantal landelijke media, waaronder NRC, Algemeen Dagblad, NPO Radio 1, SBS 6, Emerce, Sprout, De Zaak, Het Parool en BNR Nieuwsradio.

Dit zijn de praktijkvoorbeelden van deelnemers Els en Bodo:

Bodo Agterhof

Trainer en loopbaan-coach, Heerenveen

“Dit jaar €100.000 meer omzet”

“Mijn grootste vraag voordat ik startte met het programma was: Hoe krijg ik mijn introductieweekenden verkocht: het Loopbaan Boostcamp. Hoe kan ik uitstralen dat ik toch wel vele stappen dieper ga dan de gemiddelde online coach? Ik kreeg met pijn en wringen 3 weekenden per jaar vol.

Voor mij heeft Online Verkoopsucces XL ervoor gezorgd dat ik nu binnenkom in het hart van de lezer. Door ze liefdevol te confronteren. Ik raad het iedereen aan. Want wat heb je aan je dienstverlening als niemand het koopt? Er zijn 1 miljoen zelfstandigen, als 20% daarvan goed draait is het al veel.

Na deelname worden mijn nieuwsbrieven veel meer gelezen. Vroeger werden ze 10 tot 20 keer gelezen, maar de afgelopen nieuwsbrieven 1000/2000 keer. Ik heb triggerend leren schrijven. Daardoor is mijn omzet gestegen van € 100.000 naar € 200.000.

Ik heb nu elke maand een introductieweekend vol, met 25 mensen. Vandaar dat ik deze zomer 2 weken op Bonaire heb gezeten.”

Els Meijer

Eigenaar webwinkel Kleinveeservice, Bladel

“Conversie met meer dan 70% gestegen”

“Voor ik aan deze cursus begon twijfelde ik heel erg omdat ik niet zeker was of ik de investering terug zou verdienen. Dat was voor ons wel noodzakelijk, want we stonden er financieel gezien slecht voor.

De laatste jaren was de verkoop in onze webshop gedaald. Waar in 2010 nog 4% van de bezoekers iets kocht, was dat in 2015 nog maar 1,6%. We kregen er steeds meer concurrenten bij en onze webshop liep steeds slechter. In 2015 moest ik zelfs een fulltime baan naast de webshop nemen. Dat was een zware tijd met 4 kinderen en een grote verbouwing. Perrie en ik besloten om nog één keer alles op alles te zetten om de webshop weer succesvol te maken.

Dankzij de training van Aartjan lukte dat! Je kunt je niet voorstellen hoe blij we hiermee waren. Vanaf de dag dat de nieuwe site online was is ons conversie-percentage met meer dan 70% gestegen en hebben we in de laatste maanden 22.000 euro meer winst gemaakt dan in de zelfde periode vorig jaar!

Het geeft zoveel rust om weer te kunnen focussen op groeien en ondernemen ipv overleven. Nu er financieel weer meer ruimte is, hebben we groter en daardoor scherper kunnen inkopen en zijn we met het hele gezin op vakantie geweest in Zuid-Frankrijk.

Ik ben echt super blij dat ik dit programma heb gevolgd. Het is voor ons echt een omslagpunt geweest. Ben je ondernemer en wil je groeien, dan raad ik je aan om ook mee te doen.”

Nog een paar geheimen van verleiding die je krijgt in dit programma:

 

  • 8 redenen waarom websites klanten afschrikken, zonder dat de ondernemer dit zelf door heeft
  • Marketing-bullshit – het enige wat je echt hoeft te weten over branding en marketing op je website. Met de ontdekkingen uit de statistisch onderbouwde onderzoeksmethode van Gerry McGovern.
  • Een beïnvloedingstechniek geschikt voor hersenspoeling, en hoe je die 100% ethisch toepast om meer te verkopen aan je klanten. Waarschuwing: ik ga er in dit programma wel van uit dat jij ethisch omgaat met de beïnvloedingstechnieken die ik je geef, en dat jouw product of dienst okee is.
  • Waarom websites stoppen met verleiden op het moment suprême.
  • Hoe het formulier op je website motiverend en geruststellend wordt, zodat je meer aanvragen, bestellingen, boekingen en aanmeldingen krijgt. Het formulier sluit de deal met je klant!
  • Neuro-copywriting: hoe je de juiste woorden kiest voor het irrationele brein.
  • Bevrijd je klanten van hun twijfels. Ook al geef je klanten tientallen redenen om ja te zeggen, sommigen zeggen dan tóch nee. Dat komt doordat ze bezwaren hebben. Hoe je elk bezwaar wegneemt zodat je klanten ja kunnen zeggen. Ze voelen zich dan opgelucht, want twijfelen kost energie. Dit vergeet bijna iedere ondernemer te doen en daardoor verkopen ze te weinig

Je ontdekt hoe je met deze pagina’s veel meer klanten binnenhaalt:

  • Homepage – De geheimen van een onweerstaanbare homepage, plus de 5 dringende vragen die iedere bezoeker aan je homepage in zijn hoofd heeft – en hoe je het perfecte antwoord erop geeft
  • Verkooppagina’s. Vier simpele verkoopverhogende aanpassingen aan de tekst van de pagina over je product, dienst of training. Door ze toe te passen hebben deelnemers tienduizenden euro’s omzet gemaakt binnen een paar weken of maanden.
  • Navigatiepagina’s – Waarom ‘keuzepagina’s’ je site makkelijker maken voor klanten, en voor meer verkoop zorgen.
  • Contactpagina – Hoe het komt dat de meeste contactpagina’s klanten ontmoedigen om hun gegevens in te vullen, en hoe je dat simpel oplost op jouw website zodat je veel meer aanvragen krijgt.
  • Over ons-pagina – Hoe je Over ons-pagina een golf aan nieuwe klanten oplevert. Dit is een van de meestbekeken pagina’s op websites!
  • Formulier – Hoe je motiveert en geruststelt in je formulieren zodat meer klanten je aanmeldformulier, bestelformulier of aanvraagformulier tot het einde invullen.

Bedenk bij jezelf: Ben je tevreden met de inkomsten uit je website, of wil je meer? Als je website veel te weinig oplevert, dan is meedoen aan Online Verkoopsucces XL de eenmalige investering waarmee je dat oplost.

Online Verkoopsucces XL
 

4.000 euro

Je ontdekt hoe je veel meer klanten binnenhaalt met je website:

  • Video’s: Geheime best practices waardoor iedere website meer gaat verkopen
  • Audio’s: Je krijgt ook de audio-bestanden (MP3), om te beluisteren op je telefoon
  • E-book: Je krijgt de best practices ook in een handig e-book
  • Groepsvragensessies met Aartjan
  • Opnames van de groepsvragensessies
  • 1 jaar toegang tot online community van ondernemers

Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.

Als je dit interessant vindt, dan nodig ik je uit om met ons te gaan werken. Klik op de knop ‘Aanmelden’. Je bent van harte welkom in het programma. Wie weet tot binnenkort!

 

Heb je nog vragen of twijfels, voordat je je aanmeldt?

Blijf er dan niet mee zitten. Mail ons even op info@schrijvenvoorinternet.nl.

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

De 10 beste tips uit Verleiden op internet

Gratis Luisterboek

Beluister de 10 beste tips uit mijn boek Verleiden op internet:

Je krijgt ook elke dag een politiek incorrecte marketing-tip in je inbox
 

Leuk als je het boek gelezen hebt (12.000x verkocht)

Nog leuker als je het boek NIET gelezen hebt :-)

Luister ‘m in de auto, de trein of het vliegtuig