Sleeping Giants
6 maanden begeleiding voor ondernemers met €100.000+ jaaromzet die willen groeien
Invitation-only creatieprogramma door Aartjan van Erkel
- Je marketing krijgt een complete make-over onder begeleiding van Aartjan
- Je vindt je eigen stem en krijgt de grootste lol in je marketing
- Na afloop heb je eindelijk marketing die wél goed verkoopt
PLUS: Aartjan schrijft persoonlijk kant-en-klare copywriting voor jouw homepage
“6 keer zo veel nieuwe leerlingen melden zich aan voor rijles. We maakten €85.000 extra omzet in anderhalve maand!” – Robin Siemes, rijschool Into Traffic
Beste sleeping giant,
Jij hebt een superpower: je bent retegoed in je vak. Een vakidioot. Klanten zijn dol op je.
Alleen: een groot deel van je markt kent jou helemaal niet. Ze zien dus niet wat je kan.
Je marketing trekt bijvoorbeeld vaak de verkeerde mensen aan: als je een mooie post op social media zet, dan reageren er geen klanten maar alleen vakgenoten…
Ondertussen zie je dat sommige concurrenten wél veel klanten krijgen.
Terwijl het jonkies zijn, met minder ervaring dan jij. Minder inhoud.
Dat steekt: jij zou die klanten zo veel beter helpen. Want je zit misschien wel 20 jaar langer in het vak. Maar ja, ze kennen jou niet…
Het lijkt soms wel alsof je bedrijf op Mars zit, zo weinig klanten weten je te vinden.
Je wilt groeien, maar je omzet is al jaren ongeveer hetzelfde
Je inkomsten zouden nog zó veel hoger kunnen. Dat wéét je gewoon. En je wilt dat die omzet nu ook echt omhoog gaat.
Je huidige marketing werkt daarvoor blijkbaar niet genoeg. Je vermoedt dat je te veel vakjargon gebruikt. Je wilt het anders aanpakken. Maar hóe dan?
AARTJAN VAN ERKEL
De beruchtste copywriter van Nederland creëert samen met jou politiek incorrecte marketing die ongehoord is in jouw markt.
- 6 maanden-programma door Aartjan van Erkel – de beruchtste copywriter van Nederland
- Tweevoudig auteur bestverkochte managementboek van het jaar
- Sleeping Giants is exclusief voor ondernemers met een bestaande business die minstens €100.000 omzet per jaar maken
- Maak je business extreem onderscheidend met een nieuwe positionering die Aartjan samen met jou bedenkt
- Creëer onorthodoxe marketing in superpraktische sessies – live en online – met persoonlijke begeleiding van Aartjan
- Je komt in een klein groepje ondernemers op jouw niveau die je challengen
- Je komt meerdere keren bij elkaar met de groep en krijgt dan intensieve hands-on hulp van Aartjan
- Na afloop heb je marketing masterpieces die evergreen zijn: ze halen nog jarenlang klanten voor je binnen
Hoe zou je het vinden als we samen voor jou marketing creëren die wél verkoopt?
Het eerste wat je nodig hebt om veel meer klanten te krijgen is volslagen uniek zijn in je markt.
Daarom begint Sleeping Giants met een Superpower-middag op mijn kantoor. Samen met jou, ik ontvang je dus 1-op-1.
Een van mijn eigen superpowers is namelijk dat ik woorden kan geven aan wat je bedrijf uniek maakt. Dat zijn vaak dingen waar je zelf totaal niet bij stilstaat.
Ik maak in 1 middag persoonlijk de copywriting voor op je homepage
Je krijgt de copy over jouw superpower mee naar huis om op je homepage te zetten. Zodat je eindelijk blij wordt als je naar je eigen website kijkt. Een site waardoor klanten zó overtuigd raken dat ze niet meer verder kijken. Zelfs niet als jij de duurste bent in de markt.
Alleen al deze Superpower-middag is veel meer waard dan je investering voor Sleeping Giants. Want je onderscheidt je definitief in je markt. Je bent onvergelijkbaar en je krijgt enthousiaste nieuwe klanten die vroeger over je heen keken.
Er zit straks meer entertainment in je marketing
Nadat ik me heb verdiept in je bedrijf, vertel ik welke marketing voor jou het beste werkt. Je zult merken dat het marketing is waar je zo veel lol in hebt dat het bijna geen moeite kost. We ploppen de kurk van je campagnefles: je marketing krijgt bubbels en gaat stromen.
Die marketing creëer je vervolgens samen met mij in de rest van de 6 maanden. In superpraktische creatiesessies waarin ik je help.
Klanten kunnen geen genoeg van je krijgen
Je nieuwsbrieven, social media posts, podcasts of video’s worden populair. Klanten raken door je totaal nieuwe marketing gefascineerd en blijven je langer trouw.
Door Sleeping Giants ga je werken met veel meer leuke klanten
Transformeer je leven als ondernemer door een veel groter bereik onder de klanten die voor jou het lucratiefste zijn, en het leukst om mee te werken.
Je krijgt meer:
- Aanmeldingen op je mailinglijst
- Downloads van je e-books, white papers, catalogi of brochures
- Offerte-aanvragen
- Afspraken voor kennismakingsgesprekken
- Aanmeldingen voor je webinars
- Deelnemers aan je trainingen
- Inschrijvingen voor events
- Klanten voor je diensten, adviestrajecten of interimopdrachten
Wat je ontdekt in Sleeping Giants:
- Voor eens en voor altijd weten wat jouw bedrijf uniek maakt – nooit meer twijfelen!
- Hoe je direct het e-mailadres krijgt van je websitebezoekers
- Hoe je met nieuwsbrieven je klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maakt – ze móeten ze wel openen!
- Hoe je doorkliks en sales krijgt vanuit je nieuwsbrieven, Facebook-updates of video’s
- Hoe je veel meer verkoop uit leads haalt die binnenkomen door je marketing
Robin Siemes
Mede-oprichter van rijschool Into Traffic
“85.000 euro extra omzet in anderhalve maand“
“Er zijn meer dan 8.000 rijscholen. In de ogen van de klanten doen we allemaal een beetje hetzelfde, nogal saai. Alle websites van rijscholen zijn bijna gelijk aan elkaar. Hoe ga je dan jezelf onderscheiden?
Wij weten zelf dat we het heel anders doen dan 90% van de rijscholen. En als we 10 minuten aan de telefoon zitten met een klant, dan kunnen we dat prima uitleggen. Maar hoe zet je datzelfde nou kort en concreet op je website?
We rijden alleen in Arnhem, Doetinchem en Ede en we willen heel Gelderland erbij pakken, misschien wel heel Nederland.
Want er is veel vraag, de vijver is gigantisch. Daar moeten we meer leerlingen uit kunnen opvissen. Betere marketing is voor ons een van de belangrijkste dingen, want de advertentiekosten zijn hoger geworden.
60 procent van onze leerlingen stapt naar ons over omdat ze bij andere rijscholen niet de juiste lessen krijgen. Wij zijn duurder, maar eigenlijk zijn we goedkoper. Als je terugkijkt naar je schooltijd zijn er ook maar een paar docenten die je bijblijven waar je echt wat van hebt geleerd. Daarom zijn we goedkoper: van een goede docent leer je in één uur meer dan in 3 uur van een ander. Maar om dat duidelijk te maken moet onze marketing wel onderscheidend zijn.
Daarom reageerden we toen Aartjan voor het eerst mailde over Sleeping Giants. Want we hadden al een paar keer bedacht dat we eigenlijk gewoon een keer met Aartjan zouden willen zitten. We hadden boeken van hem, en een training gedaan. Toen die mail kwam dachten we: ja, dit gaan we doen. Maakt niet uit wat het kost.
Tijdens de Superpower-middag met Aartjan kregen we het inzicht welke dingen voor ons normaal zijn, maar voor klanten juist bijzonder. In onze marketing waren we altijd terughoudend, bescheiden. We dachten dat klanten ons vreemd zouden vinden als wij zeiden dat andere rijscholen allemaal iets doen maar wij niet?
Aartjan heeft dat voor ons uitgewerkt en nu staat het wel op onze website, zonder het er dik bovenop te leggen. De website zet de klant nu aan het denken. Bijvoorbeeld: in onze markt wordt vaak tegen leerlingen gezegd: je hebt een pakket lessen gekocht en als je een paar rijlessen overhoudt dan krijg je dat geld niet terug. Dat mag helemaal niet, ze moeten het teruggeven. Maar tegen die doelgroep van 17 tot 19 jaar zeggen ze gewoon dat ze het geld niet terugkrijgen en die jongeren denken al snel: het zal wel.
En er zijn meer van die misstanden waar wij niet aan meedoen. Dat vertellen we altijd wel aan de telefoon, maar we vonden het lastig om dat kort en duidelijk op de website te zetten. Aartjan heeft 8 van die onderscheidende punten op een vriendelijke manier op onze website gezet. Die zetten klanten aan het denken.
Januari is bij ons een slechte maand: vorig jaar januari hadden we maar 10 aanmeldingen. Dit jaar januari hebben we eerst samen met Aartjan de website aangepast, en daarna kregen we 68 aanmeldingen. Daardoor hebben we in één maand een kwart van de omzet van vorig jaar al gehaald. Het is nu half februari en we zitten al op een ton, vorig jaar op dit moment hadden we pas 15.000 euro. Dat is 580% meer omzet, echt fantastisch.
Als je de pagina leest over Sleeping Giants dan klinkt het rooskleurig, maar de investering is wel hoog. Wat we als ondernemer graag willen is dat een investering weer terugkomt, en het liefst keer 2 of keer 3. En dat is gebeurd, het heeft al 5 keer meer opgeleverd dan het heeft gekost. Heel lekker dat we nu groeien en inderdaad die stap maken.
Ons ondernemersbrein is er weer door aangegaan. We gaan bijvoorbeeld een opleidingsinstituut voor rijinstructeurs opzetten. Onze instructeurs zijn de top van de rijschoolbranche en die laten we nieuwe instructeurs opleiden. En we willen een extra rijschool opzetten voor franchise.
Met de groep in de bossen van Zeist gaan zitten vond ik ook waardevol, omdat je andere ondernemers spreekt. Waar lopen jullie tegenaan? Je kunt van elkaar leren. Dat vind ik zo mooi. We doen een traject natuurlijk grotendeels zelf maar we zijn ook betrokken bij de anderen. Aartjan koppelt ons aan elkaar zodat je af en toe een incheckmoment hebt om elkaar scherp te houden. Dat kan ik niet doen met de buurman van het bedrijfspand hiernaast. Ik zit nu in een groepje met een paar ondernemers die het snappen.”
Annemieke Visser en Arjan Geurtsen
Oprichters van De Relatiespecialist
“De omzet uit ons groepstraject is meer dan verdubbeld“
“Ons groepsprogamma LiefdeFM is innovatieve relatietherapie en we hebben een slagingspercentage van 90%. Alleen wisten we nog niet helemaal hoe we er meer mensen enthousiast voor krijgen. Terwijl we een grote mailing list hadden van 16.000 e-mailadressen. Daar deden we weinig mee.
Ik dacht dat Sleeping Giants alleen voor mensen is die echt helemaal niks aan marketing doen. En wij postten nog wel eens wat en we staken geld in Facebook ads. Dan werd er wel een e-book gedownload, maar dan lieten we dat eigenlijk dood vallen. Er zat één funnel achter, maar voor de rest helemaal niks. Dus we wilden graag meer met e-mail doen, om meer geld te verdienen met onze mailinglijst.
We hadden nooit tijd gehad om mails te schrijven: het was druk doordat onze business goed liep. Toen we opschaalden naar 5 relatietherapeuten hadden we ruimte om de mailingen prioriteit te maken.
We werken met een marketingbureau. Altijd als we iets schreven, moest het SEO-proof zijn: het moest over een bepaald onderwerp gaan, met bepaalde woorden erin. Echt saai, van die SEO-blogs. We hadden geen zin om nog meer saaie content te produceren. Dat is ook niet wie wij zijn, er mag wel een vleugje humor in.
Ik wist dat we op goud zaten met onze e-maillijst. En we hadden die stok achter de deur nodig: de accountability in Sleeping Giants. Ons doel was dat er wekelijks iets moest uitgaan, in een leuke eigen stijl die we nu ontdekt hebben.
We hebben allemaal manieren ontdekt om onderwerpen te vinden. Als ik nu op de fiets zit of onder de douche sta dan heb ik opeens een onderwerp. Vroeger was het altijd: “Okee, relatietherapie… Wat kunnen we daarover schrijven? Nou: wat zijn de kosten? Hoe werkt het? Is het wel effectief? Wat kunnen we nog meer schrijven? Pff, geen idee.”
We zijn nu schaamteloos onszelf. We durven af te wijken en tonen een mening. Doordat we ‘stout’ durven te zijn hebben we plezier in het mailen. Het resultaat is bijvoorbeeld dat we 813% meer bezoekers krijgen vanuit e-mail dan voorheen. Want we mailen veel vaker, en ook de relatiescan die Aartjan bedacht heeft werkt als een tierelier.
De reactie van Aartjan toen we vertelden wat we precies doen was voor mij een eye-opener. Want we hadden allebei een ongelofelijke blinde vlek voor onze eigen superpowers. Het hielp enorm dat hij dat zag. Hij heeft de homepage uitgewerkt, en daar onze superpowers echt uitgelicht.
Als we nu lezen wat Aartjan heeft geschreven op onze website: hoe raak hij dingen kan formuleren met weinig woorden! Wij vertelden een heel verhaal tegen hem, en hij vertaalde het dan in één zin.
We hebben nu meer deelnemers in ons groepstraject LiefdeFM: de omzet daaruit is meer dan verdubbeld.
We maken onze omzet met veel minder uren. Daardoor heeft Annemieke eindelijk tijd om belangrijke dingen te doen zoals mensen aannemen en een boek schrijven. Daarbij laten we ons nu ook helpen door Aartjan, in een 1-op-1 traject.
Als we Sleeping Giants niet hadden gedaan, waren we denk ik gewoon doorgegaan als ‘grijze brei’. We hadden minder lef gehad. Maar we moeten ons onderscheiden om echt groot te worden, en wij willen een miljoenenbedrijf worden.
In de gesprekken met klanten zijn we ook een stuk duidelijker geworden. Dat helpt mensen, omdat ze echt weten waar wij voor staan en waar ze terechtkomen. Ze twijfelen minder doordat we onszelf beter verkopen.”
Yvette Sanders
Oprichter van Easy Leadership
“Mijn bedrijf heeft nu een nieuwe naam en ik heb een heel nieuw product“
“Ik ben Aartjan dankbaar dat hij voor mijn bedrijf een andere naam heeft bedacht. Dat heeft zoveel in beweging gebracht. Ik ben anders gaan nadenken over mijn trainingsmodel. Dat is de allerbelangrijkste stap voor mij geweest.
Ik stapte eigenlijk niet eens in Sleeping Giants met het idee dat ik een andere naam wilde: ik wilde een digitaal trainingsprogramma maken en iets aan die marketing doen. Mezelf bekendheid geven. Want ik deed nog bijna niks aan marketing. Het was houtje touwtje. Ik draaide al goed maar mijn omzet keer 10 moet ook mogelijk zijn met deze business.
Ik had geen exposure, geen nieuwsbrief, alleen een beetje LinkedIn-marketing. Ik was bang dat ik stagneerde als ik Sleeping Giants niet deed. Ik wilde het podium pakken.
Aartjan heeft me ook geholpen met het maken van een nieuw product. Ik denk nu in metaforen. Wat hij daarover een keer tegen me zei in een 1-op-1 call heeft bij mij een enorme impact gehad. Voor mijn digitale trainingsprogramma ben ik een sportmetafoor gaan gebruiken. Daar had ik nog nooit over nagedacht. En het ziet er gewoon heel goed uit als ik het laat zien aan mensen. Het heeft een wow-factor. Het is speels en ze vinden het veel interessanter.
Ik ben van mezelf analytisch en inhoudelijk, en ik heb een hele andere benadering van marketing gekregen die het droge en saaie eraf haalt. Er zijn al genoeg droge en saaie aanbieders in mijn vakgebied. Ik denk nu veel meer hoe ik het voor mijn toehoorder interessant en leuk kan maken.
Dat doe ik niet alleen in mijn marketing, maar ook in mijn product: de online training. Dat is belangrijk, want ik zit in de corporate wereld en veel van mijn deelnemers die kiezen er niet voor maar ze moeten hem doen voor hun werk. Dus ik ben hartstikke blij dat ik de training afwisselend voor ze heb kunnen maken. Dat had ik zonder Aartjan nooit voor elkaar gekregen. Als ik Sleeping Giants niet had gedaan dan had ik een training gemaakt van zes droge modules.
Ik voel me veel sterker in mijn positionering omdat ik zo veel meer achter mijn eigen product sta.”
Marieke van Ginkel
Drijvende kracht leiderschapscoaching
“Mijn marketing is lichter en ik krijg betere klanten“
“Ik had het ‘brave meisjes syndroom’: ik schreef prikkelende social media posts maar dan ging ik ze netjes maken en werden ze toch weer bloedserieus. Ik wilde minder braaf zijn en meer lol maken in mijn marketing.
Na jarenlang dezelfde omzet te hebben gehad liep het een beetje terug. Ik deed ook steeds hetzelfde in mijn marketing. En als ik naar mijn eigen website keek, dacht ik: Ik ben dit niet meer. Dus ik wilde verder groeien en ook de fun terugvinden. Dat je weer mails zit te schrijven waar je van moet grinniken.
Bij Aartjan in het groepje ging ik andere taal gebruiken, bijvoorbeeld dingen meer aandikken. Zijn tip van het ‘Braziliaanse carnaval’ was ook hilarisch.
Hij heeft een visie op mijn superpowers. Ik doe dit al honderd jaar en ik zag het zelf niet meer. Hij haalt er precies uit waar ik goed in ben en hij vertaalt hij dat commercieel zodat je het direct op je website kunt zetten.
Ik praatte eerst in trainerstaal en daardoor trok ik alleen collega’s aan. Had ik allemaal concurrenten in mijn webinars. Door zijn marketingblik zag ik dat de begrippen die ik gebruikte wat onbegrijpelijk zijn voor de gewone mensen. Er zijn nu zoveel coaches dat je echt iets anders moet zeggen dan vakgenoten.
Aartjan had een leuke groep bij elkaar gebracht. Ik ging daardoor meer als ondernemer naar mijn marketing kijken.
Als expert heb ik lang gedacht dat mijn expertise genoeg moest zijn. En dat is niet zo. Wel als je alleen af en toe een via-via klus wilt, maar wil je meer dan zul je die klussen zelf moeten halen. En je zult ook in actie moeten komen als je de verkeerde klanten krijgt, of als het niet meer loopt.
Ik viste al te lang in dezelfde vijver. Op een gegeven moment had ik alle via-via-klanten wel gehad. Dus ik moest nieuwe vissen in mijn vijver hebben.
Ik ben in het programma van Aartjan geswitched van doelgroep. Mijn oude doelgroep had ik al 12 jaar en ik had het een beetje gehad. Ik kon het allemaal wel dromen. Het waren mensen die niet zo veel leiderschap konden hebben door hun positie: ze hebben de CEO boven zich. Ik ben geswitched naar een doelgroep waar meer ondernemerschap in zit. Het zijn de parels uit mijn vorige doelgroep: alleen nog de allerleukste heb ik.
Mijn marketing is minder zwaar. Ik schrijf meer over mijn eigen leven. Dat vinden klanten leuk. Ik kijk met die bril naar mijn leven en herken gebeurtenissen die een hilarische nieuwsbrief zouden zijn.
Ik heb heel veel met Sleeping Giants gedaan, door de feedback van Aartjan en de andere deelnemers in de groep. Ik ben al mijn marketing aan het veranderen. Allemaal nieuwsbrieven gemaakt, nieuwe salespagina’s gemaakt, samen met Aartjan nieuwe registratiepagina’s gemaakt voor mijn webinar.
Mijn gesprekken leveren betere klanten op. Eerst kreeg ik zoekende mensen die wel een strategiegesprek wilden maar uiteindelijk niet durfden te investeren. Nu krijg ik mensen die geld uitgeven.”
Igor Smink
Eigenaar van Lamplord
“15% meer omzet, en mijn beste maand ooit gedraaid“
“Mijn focus was altijd meer winst in plaats van meer omzet. Marketing gaat over omzet, en die was best wel okee. Dus daardoor stelde ik het uit.
Ik stelde bijvoorbeeld al jaren uit om weggevers op mijn website te zetten die mensen konden aanvragen zodat we ze via e-mail konden opvolgen. Ik vond marketing een beetje oncomfortabel en ongemakkelijk. Omdat ik een stok achter de deur nodig had, ben ik in Sleeping Giants gestapt.
Ik wilde e-mail goed inzetten. We hebben een hele grote mailinglijst, maar die stuurden we maar eens in de anderhalf jaar een nieuwsbrief. Echt zonde. Plus één keer per jaar wat aanbiedingen tijdens onze sale.
Dat kwam doordat ik voor e-mail nog geen goede vorm had gevonden. En ik wist dat ik het alleen ging doen als ik het leuk vind en als het weinig tijd kost.
Dat ik in Sleeping Giants van Aartjan ben begonnen is dat ik weer plezier wilde maken in mijn business. Ik had een business voor het geld die ik met mijn ogen dicht deed. Over marketing kon ik nog het een en ander leren, terwijl ik daar al 20 jaar boeken over las. Maar doen en weten, daar zit wel verschil tussen.
Ik had steeds creatiesessies met Aartjan en de groep. Die afspraken stonden in de agenda, en afspraak is voor mij afspraak. Op dat moment maakte ik bijvoorbeeld mails en weggevers. Hij maakte het heel praktisch wat we gingen doen zodat ik er niet over hoefde na te denken.
Hij gaf steeds feedback. Dat is handig, want ik kreeg de bevestiging of het goed was. En hij is iemand die er de hele dag mee bezig is.
Een boek lezen is leuk voor kennis, maar ik heb hier een skill geleerd. En die marketingskills gebruik ik ook weer in mijn andere business.
Mijn mails en weggevers zijn beter geworden door de fine tuning. Ik ben bijvoorbeeld specifieker en persoonlijker geworden. En ik mail vaker, wat voor mij echt wel een stretch was.
Dit is een traject voor ondernemers die echt contact met hun klanten hebben en daarom ook hun eigen stem in de marketing willen laten horen. Als je klanten wilt raken met persoonlijke dingen die alleen maar in jouw hoofd zitten, dan kun je die bijvoorbeeld niet door AI laten schrijven.
Doordat Aartjan onze homepage heeft veranderd op de Superpower-middag is de orderwaarde groter geworden. Dat scheelt tijd, want grotere bestellingen zijn minder werk dan veel kleintjes. Ik heb tijdens mijn deelname aan Sleeping Giants 15% meer omzet gemaakt. In januari hebben we door onze nieuwe manier van e-mailen een goede sale gedraaid. Tot nu toe de beste sale die we hebben gehad, en daarmee ook onze beste maand ooit. “
Merik te Grotenhuis
Eigenaar marktonderzoek-bureau CG Research
“Zeker voor 100.000 euro aan extra opdrachten binnengehaald“
“Onze marketing was heel beperkt. We stuurden eens per kwartaal een nieuwsbriefachtig ding. Alleen maar gericht op bestaande klanten. Die vonden het altijd zo leuk wat onze medewerkers deden. Als ze een kind hadden gekregen, bijvoorbeeld. Maar het was totaal niet transactiegericht.
Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek was naar een marketing-machientje dat ging draaien, dat met een vaste regelmaat klanten oplevert.
Door het programma dat ik bij Aartjan deed, mailen we nu wekelijks. En als we een webinar hebben soms wat vaker. Die webinars zijn een lead generator, die zijn heerlijk om te delen om nieuwe klanten aan te trekken.
De mailingen leveren direct inschrijvingen voor webinars. En de webinars zorgen voor aanvragen van marktonderzoeken. Als we na zo’n webinar terugkomen op onze werkplek, ligt er soms al meteen een aanvraag in onze mailbox. Voor een onderzoek dat 4.000 euro kost en dat we meerdere keren per jaar gaan doen voor die klant.
We hebben echt fans op onze mails nu. Ik voel me daardoor gevleid. Klanten vinden de copywriting leuk. Je merkt dat ze er bijna op zitten te wachten, tot onze mailing komt.
We hebben ook een boekje laten maken. Eigenlijk een reclamefolder, maar hij is zo leuk geschreven dat hij totaal niet zo wordt opgepakt. Mensen zijn daardoor opeens een halfuur met je merk bezig.
Op LinkedIn hebben we aandacht aan dat boekje gegeven en daar reageerde bijvoorbeeld de marketing manager van een groot food-bedrijf op die wij heel graag closer hebben.
We doen het nu ook internationaal. Want we gaven aan dat netwerk bijna geen aandacht. Ook daar hebben we nu steeds vaker andere gesprekken.
De live bijeenkomsten waarin ik bijvoorbeeld mailingen heb geschreven waren waardevol. Ik heb niet het idee dat Aartjan me daar opeens heeft leren schrijven, maar ik durf het nu wel op een andere manier te doen.
We hebben zeker voor 100.000 euro aan extra opdrachten binnengehaald doordat ik dit programma heb gedaan.”
Waarom dit programma invitation-only is
Ik werk bijna altijd online. Naar mijn webinars keken meer dan 20.000 mensen, en 1.994 ondernemers kochten mijn online trainingen of memberships.
Maar weet je wat ik heb gemist? Ik heb het gemist om face to face met een groepje ondernemers te werken.
Daarom heb ik besloten om een groepje ondernemers bij elkaar te brengen. Enthousiastelingen die een klik met elkaar hebben. Vakidioten, die elkaar gek maken. Die genieten van het ondernemen. Die al een tijd bezig zijn en nu dóór willen groeien.
Dat type. Daar heb ik wat mee.
En deze groep is niet voor iedereen: ik laat alleen sleeping giants toe. Daarom kun je niet klikken op Aanmelden en een bedrag overmaken.
Aanmelden is alléén mogelijk als:
- Je minimaal €100.000 omzet per jaar maakt.
- Je wilt groeien, maar je omzet al jaren op hetzelfde niveau zit.
- Je snapt dat je dus andere marketing nodig hebt.
- Maar wel marketing die voor jou natuurlijk aanvoelt.
- Dus géén Amerikaanse toestanden en géén doorzichtige schaarste-trucjes.
- Je wilt je eigen unieke stem vinden.
Check of je inderdaad een sleeping giant bent
Vraag een belafspraak aan zodat ik kan inzoomen op je business. Voordat we in gesprek gaan, stuur ik je wat vragen over je marketing.
Als ik je antwoorden binnenkrijg en ik zie dat je een sleeping giant bent, dan nodig ik je uit voor een gesprek. We bespreken je business en kijken samen of je een match bent met de andere deelnemers uit het programma. Want ik wil alleen mensen van jouw niveau in de groep.
Deze marketing masterpieces heb je na afloop:
Na dit programma heb je kant-en-klare marketing-content die evergreen is: hij blijft dus jarenlang klanten voor je bedrijf binnenbrengen op de automatische piloot.
Dat zijn jouw marketing masterpieces:
- Recyclebare marketing-content die zo opvalt dat je een van de bekendste ondernemers in je markt wordt
- Must-have weggevers om via je website geautomatiseerd leads en aanvragen binnen te halen
- Daarmee hark je verschillende doelgroepen en verschillende soorten klanten allemaal automatisch binnen
- Een simpele manier om jaren achter elkaar klanten binnen te brengen met een paar e-mails
- Een homepage waar je superpowers op staan zodat bezoekers in één keer om zijn, en niet meer geïnteresseerd in wat er op de websites van anderen staat
- Reviews door klanten die psychologisch zo in elkaar zitten dat klanten diep gerustgesteld worden en in staat zijn om zonder twijfel ja tegen je te zeggen
- Marketing-berichten waardoor je contact houdt met geïnteresseerden en ze iedere keer een leuke kans geeft om ja te zeggen
We komen bij elkaar in een mooi hotel in de bossen op de Utrechtse Heuvelrug.
Wat krijg je als je meedoet?
- 1x Superpower-middag waarin Aartjan persoonlijk de copy creëert over jouw superpower, voor op je homepage. Dit is 1-op-1 met Aartjan.
- 2x Creatiedag met Aartjan en de andere sleeping giants, inclusief lunch en borrel.
- 4x Creatiemiddag online (Zoom): samen in 1 middag zo veel mogelijk marketing-uitingen maken terwijl de klok tikt. De hele dag persoonlijke begeleiding en tips van Aartjan. Superproductief!
- 3x persoonlijke 1-op-1 call met Aartjan (Zoom)
- Buddy-systeem met accountability calls, zodat je een partner in crime hebt in dit programma – en een stok achter de deur.
Je start in november 2024
De groep start op 19 november met de eerste Creatiedag, en voor die tijd ontvangt Aartjan je 1-op-1 voor je Superpower-middag.
Je investering
Je investering om deel te nemen aan Sleeping Giants is € 14.997 exclusief 21% btw. Het is mogelijk om in maandelijkse termijnen te betalen.
Is het tijd om te groeien en wil je de marketing in één keer goed doen? Vraag dan een belafspraak aan.
Heb je nog vragen of twijfels?
Blijf er dan niet mee zitten. Mail me op info@schrijvenvoorinternet.nl.
Wie weet spreek ik je binnenkort persoonlijk.
P.S.
Wil je uitsluitend 1-op-1 met me werken zonder in een groepje te stappen? Af en toe heb ik ruimte voor een 1-op-1 traject, waarin ik persoonlijk voor jou marketing masterpieces creëer, zoals een nieuwe verkooppagina, een nieuwe positionering van je bedrijf of een e-mailcampagne. De investering voor zo’n traject is €39.000. Heb je een jaaromzet van minimaal €500.000 euro, vraag dan een belafspraak met Aartjan aan over een 1-op-1 traject.
Marja Boxhoorn
Autisme-coach
“3 mailtjes gestuurd: 10.000 euro omzet”
”Hoi Aartjan,
Toch leuk om je even te laten weten: de laatste dagen van het jaar had ik een eindejaarsactie. 3 mailtjes gestuurd, 10.000 euro omzet.
Kijk, da’s een leuke uitsmijter van het jaar. Ik maak progressie 😉.
Groeten, Marja”
Willem Blok
Eigenaar Cinco Cleaning tapijt- en meubelreiniging
“De conversie van offertes is met 16% gestegen, dat is
€ 135.000 extra omzet per jaar.”
”Ik deed maar heel sporadisch wat marketing. Je schrijft een keer een blogpost of je stuurt een keer een mailtje naar je klanten voor een aanbieding. Ik was met andere dingen bezig: met het opzetten van het bedrijf en de processen.
Ik kreeg al best veel klanten via de website en zo. Ik zag niet echt de noodzaak om in contact te komen met prospects die niet direct geïnteresseerd zijn. Ik focuste me echt op de mensen die een offerte aanvroegen.
Maar nu heb ik die markt eigenlijk wel zo’n beetje helemaal. Daarom was het tijd om die andere mensen ook meer aandacht te geven.
Alleen ik wist nooit onderwerpen om blogs over te schrijven. En ik dacht van: ‘Wie is daar nou in geïnteresseerd?’
Wat ik ook nooit deed dat was mails sturen om contact te houden met bestaande klanten. Omdat ik niet wist wat ik erin wilde zetten.
Wat ik heel goed vond aan dit programma was dat je echt bezig bent. Aartjan zegt niet alleen wat je moet doen, je bent echt gewoon bezig. En je haalt er ook direct resultaten mee.
De conversie van de offertes voor vloerkleed reinigen is van 30% naar 35% gegaan. Dat komt doordat ik de offerte en de follow-up na de offerte heb aangepast op advies van Aartjan. Dat zijn 75 extra leads per maand en zo kom ik aan 11.250 euro extra omzet per maand. Maal 12 is dat 135.000 euro in 1 jaar.
Het was een kleine aanpassing eigenlijk. Ik bedoel, ik heb daar maar een paar uur tijd in gestoken. De tekst van de offerte heb ik niet echt veranderd, alleen het aanbod wat ik doe. Ik heb daar een onweerstaanbaar aanbod van gemaakt na een tip van Aartjan.
Ik haal nu meer uit de klanten. Ze zijn meer waard, omdat ik beter contact met ze onderhoud.
Het bedrag dat ik aan Aartjan heb betaald is peanuts in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt.”