Pappie, loop toch niet zo snel!
Voordat je een webinar volgt of een training koopt, wil ik dat je eerst geabonneerd bent op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tips.
Waarschuwing: die zijn NIET GESCHIKT voor de meeste mensen.
Bijvoorbeeld als je alleen maar komt voor gratis tips. Of als je snel beledigd bent.
Je bent gewaarschuwd. En ik ga je dus elke dag e-mailen.
Vul je naam en je beste e-mailadres in, dan stuur ik ze op.
Groeten!
Aartjan van Erkel
PS
In mijn boek Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven laat ik je zien hoe je een superster wordt in je markt met onorthodoxe marketing. Je bestelt het via nummer1.online.

Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
Deze lezers vinden er wat van:
“Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank.”
Karel van Zanten
Prettig besturen
“Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen.”
Ninke van der Leck
Businesscoach
“Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails.”
Sandra Hoekman
Adviesbureau
“Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb”
Hanneke de Wit
“Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees. Je enthousiasme is voelbaar en ik vind je teksten grappig. Je bent een voorbeeld betreft content schrijven voor me.”
Nadieh Haarsma
“Ik ben je dankbaar en hou van je humor!”
Lobke Faasen
Diëtist
“Heb mijn koffiepauze verzet van 10 naar 11 uur :-)”
Ruud Couwenhoven
Frankrijk Binnendoor
“Zo fucking waar dit. Ik ben zo blij dat ik je ben gaan volgen Aartjan. Je weet nog niet half wat je teweeg heb gebracht. Dank voor al je inspiratie, motivatie en verhalen. Jij snapt hoe het werkt in het brein van mensen.”
Mark van Wijngaarden
“Ga alsjeblieft gewoon door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!”
Freke Schoemaker
Mantelzorgmakelaar
“Ik heb geisnpireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd.”
Jasmijn Kok
eigenaar klussenbedrijf
“Je bent de eerste verkoper waarvan ik iedere mail open.”
Jules Koekkoek
Student
“Gek genoeg open ik je mails en lees ik ze ook nog.”
Marjolein Poppink
Poppie Power
“Bedankt voor alle tips die je geeft. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de epoxy masterclasses, schilderweken en schilderworkshops.”
Bart van der Bom
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)