Home » Over Aartjan

Over Aartjan van Erkel

Waarom je hier leert om bestsellers te maken

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers.
Waarschuwing: ongeschikt voor millenials, freeloaders en mensen met lange tenen.

Meer dan 25.000 abonnees

Ben je ondernemer en maak je te weinig omzet via je website, ondanks alle tijd en geld die je erin steekt? Dan zit je hier goed.

Mensen laten zich alléén overtuigen via hun onderbewuste. Zo’n 95% van alle beslissingen wordt daar genomen.

Toch proberen websites bijna altijd te overtuigen via het bewuste brein, terwijl dat dus maar 5% van de beslissingen neemt.

Als je hebt geleerd om het onderbewuste van je klanten te prikkelen, weet je precies wat écht overtuigt. Je bent in staat om klanten direct te beïnvloeden bij beslissingen over aankopen en investeringen.

Hoe trigger je dan het onderbewuste brein?
Daarover geef ik wekelijks een tip.

Wil je de tips ontvangen, net als ruim 24.000 andere lezers? Vul dan je e-mailadres in:

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers.
Waarschuwing: ongeschikt voor millenials, freeloaders en mensen met lange tenen.

Meer dan 25.000 abonnees

Wat anderen zeggen over mijn boeken en dit blog

“€ 37.500 extra omzet door de copywriting op één pagina te veranderen!”

Anne Raaymakers

Facebook-trainer

“Door deze training is mijn boek een nummer 1 bestseller geworden.”

Mark Tigchelaar

Neuro-psycholoog en TED-spreker

“Ik haal mijn beste jaar ooit.”

Cinthia Zijderveld

Budgetcoach

“Onze omzet is in 1 jaar gestegen met 6 ton.”

Ferry Lammerts

Online drukkerij PeterPrint

“Een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb.”

Edgar Hütte

Expat Club

“De conversie van offertes is 16% gestegen,
dat is € 135.000 extra omzet per jaar.”

Willem Blok

Cinco Cleaning tapijt- en meubelreiniging

“Op sommige mails meer reactie dan in de afgelopen 5 jaar bij elkaar.”

Bob Zeegers

HR Navigator, de grootste HR-vergelijkingssite

“€ 220.000 omzet door de nieuwe website.”

Jochem Manders

AG5 skills management software

“Dit jaar € 100.000 meer omzet.”

Bodo Agterhof

Trainer en loopbaan-coach

“Door één mail te sturen direct mijn investering 3x terugverdiend.”

Laurence Verwee

Boekencoach

“Binnen 2 weken stond mijn boek op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100”

Anne Raaymakers

Facebook-trainer

“Binnen 6 maanden meer dan € 70.000 extra omzet.”

Maaike Thiecke

Plan B, trainingen in verandermanagement

“Dit is mijn beste investering ooit.”

Saskia Weijman

Fotografie-trainer

“Mijn boek heeft 3 weken op nummer 1 gestaan.”

Floris Wouterson

Slaap Performance Coach

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers.
Waarschuwing: ongeschikt voor millenials, freeloaders en mensen met lange tenen.

Meer dan 25.000 abonnees

Over Aartjan van Erkel

Mijn naam is Aartjan van Erkel (1970), internet copywriter, trainer, professioneel spreker en auteur van de bestsellers MAAK ZE GEK! en  Verleiden op internet.

  

Ik ben ondernemer geworden om andere ondernemers succesvoller te maken door slim gebruik te maken van internet. Zelf heb ik 5 jaar geleden als kwakkelende en weinig gemotiveerde ZZP’er de overstap gemaakt naar een niche: online conversie copywriting. Door mijn kennis te verspreiden via internet en social media is mijn omzet met vallen en opstaan meer dan verdubbeld, heb ik een mailinglijst van ruim 33.000 abonnees opgebouwd, en zijn mijn boeken MAAK ZE GEK! en Verleiden op internet bestsellers geworden. MAAK ZE GEK! is het bestverkochte managementboek van 2016.

Ik ben dankzij internet in korte tijd succesvoller geworden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Dat geeft zo’n kick dat ik er zonder te overdrijven veel gelukkiger door ben geworden.

Succesvolle bedrijven betaalden me hoge tarieven, en verdienen die investering makkelijk weer terug door een hogere conversie op hun website. Zo werkte ik voor Booking.com, een van de succesvolste ecommerce-bedrijven ter wereld met miljarden omzet per jaar. Booking.com gebruikt nooit freelancers. Toch werd ik 2 jaar lang onafgebroken ingehuurd, want er is bijna niemand te vinden met mijn specialisme. In Nederland werd ik ingeschakeld als copywriter en trainer door onder andere Ditzo, Triodos Bank, de Nationale Postcode Loterij, Energiedirect.nl, SNS Bank, Fugro, VVAA, De Amersfoortse en Microsoft.

Ik leer nu andere ondernemers wat ik heb geleerd en met succes toegepast: hoe ze hun website onweerstaanbaar maken, zodat ze veel succesvoller worden als ondernemer en 5 keer zoveel omzet gaan maken. En hoe ze van hun zakelijke boek een bestseller maken, door het extreem te laten opvallen.

Daarover geef ik gratis tips en betaalde lezingen en trainingsprogramma’s. Wekelijks ontvangen tienduizenden ondernemers mijn tips via e-mail en social media. Mijn omzet maak ik met lezingen en trainingsprogramma’s. Daaraan hebben meer dan 1.000 ondernemers in 7 landen deelgenomen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Curaçao, Thailand en Nieuw-Zeeland.

Ik ben gastspreker aan de Universiteit Utrecht en de Hogeschool Utrecht, en word geciteerd in 8 verschillende business-boeken.

Ik werd geïnterviewd en besproken in

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte dagelijkse tip voor ondernemers.
Waarschuwing: ongeschikt voor millenials, freeloaders en mensen met lange tenen.

Meer dan 25.000 abonnees

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly