Selecteer een pagina

Gastspreker Aartjan van Erkel

Bestseller-auteur en marketing-entertainer Aartjan van Erkel als gastspreker op je evenement, congres or relatiedag

Mijn keynote is een entertainende sessie van ongeveer 1 uur waarin ik veel voorbeelden geef een aantal verrassende eye-openers geef. Er is gelegenheid om vragen te stellen.

Ondernemers in het publiek krijgen handige tips die ze meteen kunnen toepassen om meer te verkopen. Ik maak online marketing, copywriting en persuasion simpel voor iedere ondernemer die online nog te weinig omzet maakt.

Ik neem de zaal mee op een ontdekkingstocht langs enkele eenvoudig toepasbare technieken om het gedrag van klanten te beïnvloeden.

Het publiek krijgt verrassende inzichten over het gedrag van klanten. De zaal snapt opeens hoe klanten beslissingen nemen terwijl ze een website bezoeken, een mailing lezen of een social media update bekijken.

BNR Businessclub: Aartjan is spreker tijdens ‘100 tips voor een goede website’

Over Aartjan van Erkel

Mijn naam is Aartjan van Erkel (1970), internet copywriter, trainer, professioneel spreker en auteur van de bestsellers Maak ze gek!, Verleiden op internet en Nummer 1.

Wekelijks ontvangen duizenden ondernemers mijn tips via e-mails en mijn podcast. Mijn omzet maak ik met lezingen en trainingsprogramma’s. Daaraan hebben meer dan 1.900 ondernemers in 7 landen deelgenomen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Curaçao, Thailand en Nieuw-Zeeland.

Ik ben gastdocent aan de Universiteit Utrecht en de Hogeschool Utrecht, en word geciteerd in 8 verschillende business-boeken.

Er zijn 4 verschillende keynotes mogelijk:​

Lezing 1: Hoe word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven?

Gebaseerd op mijn boek Nummer 1, het bestverkochte managementboek van 2022 (uitgeverij Van Duuren Management).

In deze lezing geef ik tips aan ondernemers met een dienstverlenend bedrijf die een veel grotere naamsbekendheid verdienen.

  • Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
  • Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
  • Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je content te leggen
  • Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
  • Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
  • Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.

Lezing 2: Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

Gebaseerd op mijn boek Maak ze gek!, het bestverkochte managementboek van 2016 (uitgeverij Van Duuren Management, juli 2016).

Deze lezing is speciaal voor ondernemers die meer klanten willen krijgen met hun nieuwsbrief en social media:

  • Hoe je iets over je bedrijf zegt dat uniek is en de aandacht trekt van het onderbewuste
  • Hoe je met storytelling je klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maakt
  • Waarom het brein verslaafd is aan problemen, en hoe je dit gebruikt in je marketing
  • Hoe je een emotionele respons krijgt van je klanten, waardoor ze ja zeggen
  • Hoe je klanten geruststelt en uitnodigt voor de volgende stap
  • Vier manieren om onverwoestbaar bewijs te leveren, waardoor klanten enthousiast worden
  • Hoe je de obstakels wegneemt bij je klanten die een ja in de weg staan
  • Hoe klanten een klik met je krijgen, zodat ze meer geld uitgeven
  • Wat je kunt weggeven waardoor klanten helemaal wild worden en je website aan iedereen doorsturen
  • Hoe je onvergetelijk wordt voor je klanten

Lezing 3: Hoe je een website onweerstaanbaar maakt

Gebaseerd op mijn boek Verleiden op internet. Deze lezing is speciaal bedoeld voor ondernemers die meer klanten willen binnenhalen met hun website. Ze hebben een een hoop geld, tijd en liefde in hun site gestopt, maar het levert weinig klanten op. Ze krijgen superpraktische tips waardoor ze morgen meteen meer geld verdienen:

  • Een fout die 80% van alle websites maken, waardoor klanten direct afhaken – en hoe je dat corrigeert door een paar woorden aan te passen
  • Hoe jij jezelf uniek maakt, zelfs als je precies hetzelfde verkoopt als je concurrenten
  • Heb je een concurrent die slechter is dan jij, maar wel meer klanten trekt? Ontdek of dat ligt aan je website, en hoe je dat simpel oplost.
  • 2 dingen waardoor veel meer klanten je formulier invullen en op VERZENDEN klikken, zodat je meer bestellingen, aanvragen of boekingen krijgt
  • Welke foto’s voor meer verkoop zorgen
  • MYTHE: ‘Klanten lezen niet op internet’. Sommige pagina’s op je website worden gespéld door je klanten! Ontdek welke, en hoe je ze extra aantrekkelijk maakt.
  • Hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste. Dat neemt 95% van de beslissingen over aankopen en investeringen. Bijna alle websites doen dit verkeerd, want ze proberen hun klanten te overtuigen via het bewuste brein – dat maar 5% van de beslissingen neemt. Ontdek hoe je 95% overtuigender wordt.
  • Waarom 1 zinnetje op de homepage de mailinglijst van deelnemers Elke en Stephane liet groeien met 800% in 6 maanden, waardoor ze hun provider moesten bellen omdat de server de grote aantallen bezoekers op de website niet aankon.
  • Hoe je onvergelijkbaar wordt in je markt. Klanten willen dan alleen nog met jou zaken doen, ongeacht je tarief.

Lezing 4: Hoe je boek op nummer 1 komt in de bestseller top 100

Tips voor ondernemers die een zakelijk boek willen uitbrengen om klanten te krijgen. Mijn boeken Nummer 1 en Maak ze gek! zijn door Managementboek.nl uitgeroepen tot bestverkochte managentboek van 2022 en 2016. In deze lezing laat ik zien hoe ik de code heb gekraakt om een zakelijk non-fictie boek extreem te laten opvallen en te verkopen als een gek:

 

  • Hoe vind je een onderwerp voor je boek waar klanten supergeïnteresseerd in zijn?
  • Hoe voorkom je dat je het schrijven blijft uitstellen?
  • Hoe geef je jezelf extra energie tijdens het schrijven?
  • Hoe maak je van klanten ambassadeurs?
  • Hoe vind je een onweerstaanbare titel?
  • Hoe zorg je dat lezers voorpret krijgen?
  • Doe iets belachelijks wat de meeste auteurs niet durven
  • Hoe motiveer je een hele lading klanten om te helpen promoten?
  • Hoe verdriedubbel je de markt voor je boek?
  • Hoe lanceer je een boek met zo veel mogelijk lawaai?
  • Hoe zet je een lucratief verdienmodel op rondom je boek?
  • Hoe je honderden euro’s verdient aan de verkoop van één boek

Aartjan van Erkel spreker op congres I AM MEDIA in Enschede

Boeken met auteurskorting

Boeken voor deelnemers kunnen met 10% auteurskorting bij ons worden besteld. Ze worden ruim op tijd en zonder verzendkosten op jullie kantoor of locatie afgeleverd.

Aartjan van Erkel was gastspreker op onder andere:

 

  • Business Class 2023 ondernemersevent
  • IMU Event 2022
  • Oersterk Academy
  • Business Class 2020 ondernemersevent
  • Dag van de ZZP’er
  • ​Snel meer klanten – Online marketing event van Ninke van der Leck
  • Uitgeverij Thema Auteursdag (de uitgeverij van Schouten & Nelissen)
  • Bol.com Partner Event
  • Schrijfevent 3.0
  • BNR Nieuwsradio Businessclub – 100 tips voor een goede website
  • Internet Marketing Summit
  • Search Marketing Thursday – IAB
  • Vevida Academy
  • Denkproducties: seminar Toveren met Taal
  • Relatiedag gemeente Eemsmond
  • Eredivisieclub Willem II Tilburg – John Beerens Sponsorevent
  • I AM MEDIA – Congres in Enschede
  • Netprofiler relatiedag 10-jarig jubileum
  • Academy Oost – Congres
  • Keynote Usability Awards Belgium
  • Academy Noord – Seminar
  • Internet Business Mastery – evenement Eelco de Boer
  • Elite Seminar – evenement Internet Marketing Universiteit Tonny Loorbach
  • Relatiedag – Holiday Media
  • Keynote-presentatie – Joomla! Dagen
  • Tekstnetwerken – Congres
  • Website Conversie Optimalisatie Congres – Congres.nl
  • Hogeschool Utrecht – Exclusief seminar voor relaties
  • Booking.com – International Content Summit
  • Bol.com Partnerprogramma-event voor top-affiliates
  • Wecanbeheroes Academy
  • MediaCT Friday Afternoon Sessions
    Emerce Conversion Event
  • Online Dialogue Donderdag
  • Indivirtual Partnerdag
  • Tekstnet 2.0 – Evenement voor tekstschrijvers

Video

Bekijk mijn presentatie 5 simpele manieren om meer klanten te trekken met je website.

Juli 2023 – Business Class Event – Organisatie: Mailblue – Locatie: Grote Kerk Breda. 

Aartjan van Erkel, spreker op het Business Class Event juli 2023 in de Grote Kerk in Breda. Vraag over beschikbaarheid: mail naar info@schrijvenvoorinternet.nl en vermeld de datum van je event.

Reacties uit het publiek

“Net terug an een inspirerende sessie door @Aartjan tijdens de relatiedag van de gemeente Eemsmond”

Martijn Engel

“Wat een virtuoze presentatie van @Aartjan bij Vevida’s training ‘Verleiden op internet’. Een dikke pluim voor ons vak van copywriting”

Marnix op ’t Hoog

“Ben helemaal blij en geïnspireerd thuisgekomen van de @Vevida #Academy met o.a. toptraining van @Aartjan. Dank en graag tot de volgende keer!”

Francine Hermans

“Enorm interessante talk van @Aartjan over copywriting, verleiding en pijn doen 😉 #academyoost”

Niels Kooiker

“Goed verhaal van @Aartjan! Helder en concrete tips #aco”

Maarten Paalman

“@Aartjan Bedankt voor je inspirerende verhaal op #academyoost. Veel geleerd! Morgen toepassen. Joepie!”

Joke Zwaal

“Verleiden op internet. Mooie inzichten over copywriting door @Aartjan”

Yvet Schulkes

“Mooie presentatie van @Aartjan bij #congres Online Marketing”

Marc Bons

Tarief

Het all-in tarief om Aartjan van Erkel als gastspreker in te schakelen is € 3.250 exclusief 21% btw. Dit tarief is inclusief een Q&A, en een feedbackronde waarin Aartjan persoonlijke tips geeft aan mensen uit de zaal.

Aartjan geeft presentaties uitsluitend in het Nederlands en zijn verhaal is vooral interessant voor ondernemers (MKB en ZZP).

Er worden géén reis- of verblijfskosten in rekening gebracht bij lezingen op een locatie binnen Nederland.

Als je wilt kun je de boeken van Aartan met 10% auteurskorting bij ons bestellen: ‘Verleiden op internet’, ‘Maak ze gek!’ of ‘Nummer 1’. Na afloop van de lezing kan een gratis signeersessie worden gehouden.

Het aantal deelnemers voor presentaties en lezingen is onbeperkt.

Voor een offerte of het inplannen van een belafspraak kun je contact opnemen met mijn team via info@schrijvenvoorinternet.nl of 030-6048418.

“Met Aartjan van Erkel hebben we op het eerste gezicht een vreemde eend op het podium. Als een volleerd cabaretier vertelt hij komisch en onderhoudend zijn levensverhaal als een aaneenschakeling van bizarre gebeurtenissen. Aartjan beheerst neuro-copywriting tot in de puntjes en zet zijn kennis in om conversies op websites te verbeteren. Eerlijk is eerlijk: ook mijn onderbewuste brein wordt geraakt door zijn verhaal en zijn tips zijn waardevol en direct toepasbaar.”

Marketingfacts.nl over mijn presentatie op I AM MEDIA

“Aartjan van Erkel (online copywriter en auteur van de bestseller ‘Verleiden op internet’) vertelt over de beïnvloeding van je websitebezoekers via hun onderbewuste brein. Hij geeft ons quick wins op het gebied van online usability en gedragsbeïnvloeding die direct toepasbaar zijn op je website. Aan de hand van goede en slechte voorbeelden toont hij vervolgens conversiekillers.”

Frankwatching over mijn presentatie op I AM MEDIA 

“Wat zijn de fijne kneepjes van het beïnvloeden van het gedrag van online klanten? Aartjan van Erkel, online copywriter, gaf daarover recent een presentatie ‘Verleiden op internet’. Hij kwam met een verrassend statement: help bezoekers om tempo te maken. Verleid ze om verder te klikken. Aartjan gaf een boeiende en interactieve presentatie en zorgde voor veel eye-openers. De aanwezigen werden flink aan het denken gezet.”

Frankwatching over mijn presentatie op MediaCT Friday Afternoon Sessions

“Op 3 november vond in Doorwerth het Website Conversie Optimalisatie (WCO) congres plaats met als sprekers Aartjan van Erkel en Ton Wesseling, beiden een autoriteit op dit gebied. Het congres was vooral gericht op de wat kleinere websites en het MKB, maar ook Conversie Optimalisatie adviseurs zag je enthousiast meeschrijven.”

Frankwatching over mijn presentatie op het Website Conversie Optimalisatie Congres

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: