Boeken van Aartjan van Erkel

Nummer 1

Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven

NIEUW – zojuist verschenen

Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.

Maar wacht eens. Wie verdienen er
nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé?

Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing?

Maak je artikelen, je advertenties en je nieuwsbrieven entertaining. Zodat je klanten geen genoeg van jou kunnen krijgen. Stop met teachen, begin met teasen!

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:

  • Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
  • Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
  • Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
  • Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
  • Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
  • Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.
"Hilarisch!" -

Femke Hogema

"Verrukkelijk boek" -

Goedelieve Meeuwissen

"Je raakt verslaafd aan Aartjan" -

Boudewijn Poelmann
Oprichter Goede Doelen Loterijen

"In één ruk uitgelezen" -

Bob Zeegers

"Lachsalvo's bij het lezen" -

Linda Graanoogst

"Aartjan maakt me onvergelijkbaar" -

Ninke van der Leck

"Meester in copywriting" -

Taco Oosterkamp

"Heerlijke content-kunstenaar" -

Jacques Mentrop

"Letterlijk in één ruk uitgelezen" -

Dennis Rijnvis

Maak ze gek!

Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

Bestverkochte managementboek van het jaar

Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch.

Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!

Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?​

In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:

 

  • Hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt
  • Hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen
  • Hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken
  • Hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)
  • Hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt
  • Hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen
  • Hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen
"Absolute must-read" -

Jos Burgers

"In één ruk uit. Super gewoon!" -

Inana

"Ik vloog er doorheen" -

Corinne Keijzer (Marketingfacts)

"Leest als een malle" -

Marga van der Kroon

"Wat een heerlijk boek om te lezen" -

Jamie

"Lange tijd niet zo enthousiast geweest over een boek" -

Mas75

"Page turner" -

Next Level Coach

"Leest als een trein" -

L. Minnoy

"Kijk, zó schrijf je een martketingboek" -

Jodi Leunissen

Verleiden op internet

Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

177 keer beoordeeld met 5 sterren

Uit de psychologie blijkt dat het verrassend simpel kan zijn om klanten te verleiden. Meestal gaat het namelijk ongemerkt.

​Maar hoe zorg je ervoor dat je website het onbewuste brein van je bezoekers prikkelt? Verleiden op internet geeft je eenvoudige, maar krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te vergroten.

Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is.

Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal inschrijvingen, bestellingen of reserveringen te verhogen.

Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met de ontwikkeling van websites bezighoudt!

  • Het eerste boek over online verleiding in de Nederlandse taal
  • Vol met goede voorbeelden én bloopers op Nederlandse en Vlaamse websites
  • Voor iedereen vandaag nog meer rendement uit zijn site wil halen!

Verleiden op internet is 177x beoordeeld met 5 sterren op Bol.com en Managementboek.nl.

Als je buiten Nederland of België woont, 
bestel je boek dan bij Bol.com.
"In 2 weken 50% omzetstijging" -

​Fotografie-boek.nl

"Conversiestijging van 138%" -

Freek Hertsenberg

"Ik ging van 3 naar 10 klanten per week.

Johan

"Leest bijna als een literaire thriller"

Willem (review Bol.com)

"Een page turner"

Moerlandicus (review op Bol.com)

"Leest als een spannend boek"

Karin (review op Bol.com)

"Ik kijk opeens heel anders naar mijn website"

Karel Zandbergh

"Ik val van de ene verbazing in de andere"

Robert Koops

"De goeroe als het gaat om copywriting"

Niels Bosman

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: