Sneak Preview

In januari 2022 verschijnt mijn nieuwe boek: ‘Nummer 1’.
Je leest daarin hoe je de bekendste naam wordt in je markt en klanten voor het leven krijgt.

Op dit moment ben ik aan het schrijven. Om je een idee te geven heb ik heb alvast een sneak preview voor je gemaakt. Daarin zie je de achterflaptekst, ik verklap een voorlopige inhoudsopgave, en ik lees je een stukje voor uit het boek.

Vraag je de sneak preview hier aan, dan zit je daarna front row: ik nodig jou als eerste uit voor de boekpresentatie en je krijgt voorproefjes per mail.

Dit is het CONCEPT-ontwerp van de cover.

Je kunt mij gezien hebben in deze landelijke media:

reacties op eerdere boeken

|

"Absolute must-read"

Jos Burgers

|

"Kijk, zó schrijf je een marketingboek"

Next Level Coach

|

"Wat een heerlijk boek om te lezen"

Jamie

|

"Lange tijd niet zo enthousiast geweest over een boek"

Mas75

|

"Conversiestijging van 138%"

Freek Hertsenberg

|

"Ik ging van 3 naar 10 klanten per week"

Johan

|

"In 2 weken 50% omzetstijging"

Fotografie-boek.nl

|

"Ik vloog er doorheen"

Corinne Keijzer (Marketingfacts.nl)

|

"Leest als een malle"

Marga van der Kroon

|

"Page turner"

Next Level Coach

|

"In één ruk uit. Super gewoon!"

Inana

|

"Leest bijna als een literaire thriller"

Willem (review Bol.com)

|

"Leest als een spannend boek"

Karin (review Bol.com)

|

"De goeroe als het gaat om copywriting"

Niels Bosman

Over het boek

Ondernemers denken soms dat ze in hun marketing zo veel mogelijk tips moeten geven.

Maar wie hebben er nou een hoger inkomen: teachers of entertainers?

Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé?

En wie heeft er meer status? Teachers, of entertainers?

Stop daarom met teachen, en begin met teasen. Gebruik entertainment in je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven.

Fascineer je klanten, dan blijven ze jou hun leven lang trouw.

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing een superster wordt in jouw markt:

Wie hebben er nou een hoger inkomen, teachers of entertainers? 

OVER DE AUTEUR

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en een van de best verkopende business-auteurs. Hij schreef de bestseller Verleiden op internet, en Maak ze gek!, dat het bestverkochte boek van het jaar werd op Managementboek.nl.

Klanten van Aartjan zijn selfmade ondernemers die expert zijn in hun vakgebied. Hij helpt ze om supersterren te worden in hun markt, met onorthodoxe marketing.

Zijn langverwachte nieuwe boek verschijnt begin 2022. Download hierboven de sneak preview.

eerdere boeken

Maak ze gek!

Verleiden op internet