SNeak Preview

Begin 2022 verschijnt mijn nieuwe boek.
De titel is nog geheim, maar de ondertitel wordt:

“Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven.”

Op dit moment ben ik aan het schrijven. Om je een idee te geven heb ik heb alvast een sneak preview voor je gemaakt. Daarin verklap ik een voorlopige inhoudsopgave, en ik lees je een stukje voor uit het boek.

Als je het leuk vindt, vraag de sneak preview dan hier aan. Je zit daarna front row: je hoort bijvoorbeeld als eerste wat de titel gaat worden en kunt als eerste meestemmen op proefontwerpen van de echte cover.

Je kunt mij gezien hebben in deze landelijke media:

reacties op eerdere boeken

|

"Absolute must-read"

Jos Burgers

|

"Kijk, zó schrijf je een marketingboek"

Next Level Coach

|

"Wat een heerlijk boek om te lezen"

Jamie

|

"Lange tijd niet zo enthousiast geweest over een boek"

Mas75

|

"Conversiestijging van 138%"

Freek Hertsenberg

|

"Ik ging van 3 naar 10 klanten per week"

Johan

|

"In 2 weken 50% omzetstijging"

Fotografie-boek.nl

|

"Ik vloog er doorheen"

Corinne Keijzer (Marketingfacts.nl)

|

"Leest als een malle"

Marga van der Kroon

|

"Page turner"

Next Level Coach

|

"In één ruk uit. Super gewoon!"

Inana

|

"Leest bijna als een literaire thriller"

Willem (review Bol.com)

|

"Leest als een spannend boek"

Karin (review Bol.com)

|

"De goeroe als het gaat om copywriting"

Niels Bosman

Over het boek

Ondernemers denken soms dat ze in hun marketing zo veel mogelijk tips moeten geven.

Maar wie hebben er nou een hoger inkomen: teachers of entertainers?

Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé?

En wie heeft er meer status? Teachers, of entertainers?

Stop daarom met teachen, en begin met teasen. Gebruik entertainment in je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven.

Fascineer je klanten, dan blijven ze jou hun leven lang trouw.

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing een superster wordt in jouw markt:

Wie hebben er nou een hoger inkomen, teachers of entertainers? 

OVER DE AUTEUR

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en een van de best verkopende business-auteurs. Hij schreef de bestseller Verleiden op internet, en Maak ze gek!, dat het bestverkochte boek van het jaar werd op Managementboek.nl.

Klanten van Aartjan zijn selfmade ondernemers die expert zijn in hun vakgebied. Hij helpt ze om supersterren te worden in hun markt, met onorthodoxe marketing.

Zijn langverwachte nieuwe boek – waarvan de titel nog geheim is – verschijnt begin 2022. Download hierboven de sneak preview.

eerdere boeken

Maak ze gek!

Verleiden op internet