Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Nah, dit is echt niks

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Van de week belde ik met Anne Raaymakers, die vandaag op nummer 1 staat in de Managementboek top 100.

Ik vroeg haar of dat boek van een leien dakkie was gegaan, of dat ze ook hobbels was tegengekomen onderweg.

Zegt ze:

Nee joh. Ik stagneerde iedere keer.

Hoe bedoel je?

Ik vond het gewoon niet goed genoeg. Bij alles wat ik opschreef dacht ik bij mezelf: Nah, dit wordt echt niks.

Ik ben ook echt een paar keer opnieuw begonnen. Dramatisch. Ik heb heel wat versies weggegooid.

Hoeveel heb je er weggegooid dan?

Misschien wel 10 of zo. Dit is echt niks, dacht ik elke keer. 

De uitgever die appte me zowat iedere week en iedere keer zei ik: ‘Ik ben er mee bezig hoor. Binnenkort, binnenkort!’ Maar ja, dat was helemaal niet binnenkort joh. 

Het was gewoon uitstelgedrag. Echt om moedeloos van te worden. Ik vond het zo vervelend. Ook voor de uitgever want zij was altijd echt heel supportive. Ik was op een gegeven moment zo ver dat ik de handdoek in de ring wilde gooien. 

Wat vond je daarvan?

Ik vond dat ik gefaald had, ik dacht: ‘ie je wel, ik kan dat helemaal niet.

Je hebt toen mijn hulp gevraagd en je hebt BusinessBoek Bestseller gekocht. Hoe ging dat?

Ik heb gewoon alles gedaan wat je zei dat ik moest doen. Ik denk: Nou, als ik dat doe dan heb ik dat resultaat. En voilá. Ik had natuurlijk ook gezien dat het bij jou werkte en ik wilde geen worstelende boekenschrijfster zijn. Dat is echt wel een nachtmerrie hoor. Ik wilde een bestsellerauteur zijn en dat ben ik nu geworden.

Hoe kwam het dat je niet meer uitstelde?

In BusinessBoek Bestseller kreeg ik een stappenplan en ik heb gewoon stappenplannen nodig. Ik maak stappenplannen voor mijn klanten, maar ik heb ze zelf ook nodig. Dat is gewoon wat ik nodig heb om in actie te komen. Klaar.

Anders stagneer ik. Ik heb dan geen overzicht. Ik moet overzicht hebben. Hoe ik mijn boek kon promoten. Hoe ik de lezers in actie kon zetten. Hoe ik in de pers kon komen. Wat er op de achterflap moest staan.

Anne’s boek Vind ik leuk! kwam uit in januari en binnen 2 weken stootte het door naar nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100. De eerste druk van 2.000 boeken was uitverkocht en de uitgeverij heeft met spoed nieuwe boeken moeten laten bijdrukken.

Als jij ook denkt over het uitbrengen van een boek en je wilt het stappenplan hebben dat Anne heeft gebruikt, dan kun je nu nog gebruik maken van de Nummer 1 Deal.

De Nummer 1 Deal loopt tot dinsdagmiddag 17.00 uur, om te vieren dat Anne’s boek op nummer 1 staat.

Daardoor krijg je BusinessBoek Bestseller voor half geld. Dit is de link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal/

Goed weekend!

Aartjan van Erkel

PS

Wat je krijgt als deelnemer is mijn complete, geteste aanpak om van je boek een succes te maken. Het stappenplan, zoals Anne het noemt.

Dat bestaat uit deze 6 stappen:

  1. Zo vind je een onderwerp waar lezers supergeïnteresseerd in zijn
    Breng pas een boek uit als je zeker weet dat er veel vraag naar is. Ontdek hoe je erachter komt welke onderwerpen het meest gewild zijn, zodat je van tevoren al weet dat je boek goed gaat verkopen.
  2. Zo bedenk je een tekstje voor de achterflap waardoor lezers per se je boek willen kopen
    Het eerste wat gelezen wordt is de achterkant van je boek. Ontdek hoe je boek met een paar woorden een must-have wordt. Lezers worden zó nieuwsgierig dat ze direct op Bestellen klikken of naar de kassa lopen met je boek.
  3. Zo maak je uitgeverijen enthousiast om je boek uit te geven
    Bijna alle bestsellers komen van een bekende uitgeverij. Hoe je daar simpel binnenkomt, zelfs als je nul contacten hebt. Door een paar onweerstaanbare dingen te zeggen in het gesprek, waardoor ze weten dat jouw boek een succes wordt.
  4. Zo schrijf je snel een boek, zelfs als je het hartstikke druk hebt
    Als copywriter heb ik een paar simpele trucs voor je waardoor je boek verrassend snel klaar is. Je hoeft niet meer tegen het schrijven op te zien want dat wordt opeens een eitje. Hoe lekker is het als jouw boek er opeens ligt, zonder stress!
  5. Simpele marketingtrucs waardoor je boek als een raket stijgt in de bestsellerlijsten
    Als auteur kun je simpele dingen doen om de verkoop te bevorderen. Het is superleuk om steeds hoger te komen in de hitlijsten voor boeken. De meeste auteurs wachten af, maar jouw boek stijgt hoger en hoger.
  6. Zo brengt je boek business binnen voor je bedrijf: leads, offertes, klanten en sales
    99% van de auteurs maken denken dat ze geld gaan verdienen met boekverkoop. Wees slimmer en ontdek hoe je boek een commercieel succes wordt doordat het continu offerteaanvragen, aanmeldingen en sales binnenbrengt.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: