Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De meerderheid snapt er he-le-maal niks van

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een van mijn favoriete wijsheden is deze quote van Earl Nightingale. Hij was een geliefde spreker in Amerika in de jaren ’60 en ’70.

“Look at what the majority of people are doing, and do the exact opposite, and you’ll probably never go wrong for as long as you live”.

Doe precies het tegenovergestelde van wat de meeste mensen om je heen aan het doen zijn.

Wil je bijvoorbeeld succesvol worden met je bedrijf, kijk dan om je heen naar wat de meeste van je concurrenten doen – en doe dan precies het tegenovergestelde.

Niet alleen jouw concurrenten pakken de meeste dingen verkeerd aan trouwens. Als je erover nadenkt, gaat dit op voor alle gebieden in het leven.

Als je kijkt wat de meeste mensen eten, bijvoorbeeld. Of hoeveel ze bewegen. Hoe ze met hun partner omgaan.

De meerderheid snapt er he-le-maal niks van. En dus hoef je alleen maar te kijken wat iedereen aan het doen is en dan zelf de andere kant op gaan. Als je tenminste wilt dat het met jou beter afloopt dan met de rest.

In je marketing bijvoorbeeld.

Wat zie je veel ondernemers in jouw markt doen? Het is simpel om je te onderscheiden als jij gewoon het tegenovergestelde doet.

De kans is bijvoorbeeld groot dat de meesten hun klanten zelden of nooit e-mailen. Onderscheid je door juist vaker te gaan mailen.

De kans is ook groot dat  ze SAAIE e-mails sturen. Informatie. Onderscheid je door juist entertainende mails te sturen.

Voor de Members van Het Lab heb ik deze  maand een video-masterclass opgenomen over het schrijven van Epic E-mails.

Entertainende e-mails waardoor veel meer klanten lezen, klikken en kopen.

Er is geheid helemaal niemand in jouw markt die e-mailmarketing op deze manier aanpakt.

In de masterclass van deze maand zie je:

  • Waarom de openingspercentages van marketing-mailingen overall aan het dalen zijn, doordat ondernemers allemaal kopiëren wat anderen doen
  • Waarom e-mailnieuwsbrieven sturen met tips erin weinig zin meer heeft
  • Hoe je het tegenovergestelde doet in je mailingen waardoor je openingspercentages omhoog schieten (deze week kreeg ik nog een mail van een klant die Epic E-mails is gaan versturen en nu opeens een bizar openingspercentage heeft van 73%)
  • Welke 13 problemen je oplost in je business door klanten vaker te mailen dan je concurrenten doen
  • Hoe je gaat overstromen van ideeën voor onderwerpen van mailingen die klanten lezen om te scheuren – ze sturen je zelfs bedankjes
  • Hoe je zelden nog afmeldingen krijgt voor je marketing-mails (sommige klanten zetten zelfs speciaal koffie en pakken een momentje om hem lekker even te lezen)

Als Member van Het Lab krijg je iedere maand een simpele, uitgeteste formule om meer te verkopen.

De formule krijg je als video-masterclass, als audio MP3 voor onderweg, en op papier zodat je de formule ook fysiek bij de hand hebt.

Deze maand krijg je de Epic E-mail Formule, om meer te verkopen met e-mailnieuwsbrieven.

Je investering als Member is op dit moment maar 49 euro ex btw per maand. Een stuk lager dan hij uiteindelijk gaat worden, want we zitten nog in de beta-fase.

Het ziet er dus allemaal nog niet zo flitsend uit. Maar ik wilde niet wachten met de formule, omdat ik zo veel vragen binnenkrijg over het schrijven van nieuwsbrieven.

Deze membership bestaat pas 1 week. Daarom krijg je als een van de eerste Members nu nog een veel lager tarief, plus een supergunstige lock-in: hij blijft voor jou dus altijd zo laag.

Dus zolang jij Member bent, gaat die voor jou nooit meer omhoog terwijl nieuwe members na jou meer betalen.

Klik op deze link om Member te worden als je het nog niet bent en ik stuur je direct de Epic E-mail Formule toe.

Aartjan van Erkel

P.S.
Nog iets: wil je elke maand ook vragen aan me kunnen stellen, meld je dan aan als VIP Member. Ook daarvoor is het maandbedrag nu in de beta-fase nog veel lager – en voor jou blijft hij altijd gelijk zolang je VIP Member bent: 109 euro per maand ex btw. Als VIP Member krijg je naast de masterclass ook een persoonlijke uitnodiging voor een maandelijkse VIP feedback-sessie met mij persoonlijk. Daarin kunnen jij en andere VIP Members live vragen aan me stellen, bijvoorbeeld over je eigen nieuwsbrieven. VIP Member worden? Klik op deze link

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen