Je sluit het Worddoc waarin je hebt zitten typen.
Even wachten tot hij is gesynct naar je Dropbox…. eeeeen je klapt je laptop dicht.
Pompiedom, je gaat een toiletje doen, en zittend op de pot zie je op je iPhone een melding op Slack binnenkomen.
Je compagnon zegt: maandagmiddag geven we dat webinar, jij was toch niet vergeten om die uitnodiging naar de klanten te mailen he?
Kack. Je knijpt af en rent terug naar je laptop.
Mailchimp openen, nieuwe mail, de link van Gotowebinar erin zetten en een enthousiast tekstje erbij. Send!
Die avond zit je met je lief een filmpje te flixen met een bord op je schoot, een Hello Fresh-hap.
Als je meissie naar bed is pak je op Fox even de 2e helft mee van de Eredivisie-wedstrijd die nog bezig is.
In bed lees je knikkebollend een hoofdstukje Nicci French op Kobo Plus.
Zoals je merkt heb je zojuist op 1 dag 10 verschillende abonnementen gebruikt.
En je bent geen uitzondering.
Het leven van veel mensen ziet er nu ongeveer zo uit.
Want: we zitten in een abonnementen-economie.
Bijna alle software die je gebruikt is een abonnement.
Je films en series zijn een abonnement.
Je muziek.
Toen ik ging tellen bleek ik 20 abonnementen te hebben en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.
Wat is er zo handig aan abonnementen? Eeeh, nou, dat is het hele punt. Ze zijn gewoon handig.
Het scheelt je tijd. Je hoeft minder keuzes te maken. Het is gemak.
Abonnementen en memberships zijn een dikke vette economische trend.
Een enorme golf waar veel bedrijven al op aan het surfen zijn.
Tien maanden geleden heb ik ook mijn plank op die golf gegooid en ben ik een paar keer kopje onder gegaan.
Nu bijna een jaar later is mijn membership Het Lab de basis onder mijn bedrijf.
De vaste maandelijkse betalingen van mijn 236 Members hebben de stress uit mijn business gehaald.
Er is stabiliteit en ik heb niet meer dat jachtige gevoel dat ik steeds moet scoren.
Ik kan me haast niet meer voorstellen dat ik het ooit anders heb gedaan.
In een speciale masterclass geef ik komende maand aan de Members van Het Lab 3 formules om content te verkopen met memberships.
En ik vertel je mijn learnings, en de verhalen van wat wel en niet gewerkt heeft.
Ik ben de Masterclass nu aan het opnemen en voor mij is het een bijzondere.
Want als je me vorig jaar had gezegd dat ik nu een Membership zou hebben met een paar honderd Members, dan had ik je absoluut niet geloofd.
Want ik zag de opportunity niet en ik had een aantal verschillende overtuigingen waarom dat voor mij sowieso niet ging werken.
In de Masterclass vertel ik waarom ik van gedachten ben veranderd en hoe dat mijn business heeft getransformeerd.
Dus, you know the drill.
Want de deadline der verdoemenis komt eraan.
En als je wacht tot na de deadline om Member te worden, dan krijg je deze Masterclass niet.
Want je hebt alleen toegang tot de Masterclasses die zijn verschenen NA de start van je Membership. Je krijgt dus géén voorgaande afleveringen.
Wil je hem niet missen? Dan is dit de pagina om eindelijk die witte jas aan te doen:
Goed weekend,
Aartjan van Erkel