Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hallo?

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een Ierse familie stond bij het graf van hun opa Shay Bradley, toen er iets onverwachts gebeurde.

Ze staarden naar de roodbruine kist op de bodem van de 2 meter diepe kuil.

De hele familie stond erbij met natte oogjes. Opa was populair, omdat je met hem kon lachen.

Zijn 4 kinderen en 8 kleinkinderen hadden een paar handjes zand en wat rozen in het gapende gat gegooid.

En opeens klonk er een holle stem door een speaker. De stem van opa.

“Hello?!

Hello? Let me out! I can hear you!

Is that the priest I can hear? I’m in the box, can you hear that?”

Geschokt keek de familie naar de 6 plankjes waar opa tussen lag.

Ze hoorden hem kloppen en bonken terwijl hij riep:

“It’s fooking dark in here! Hello?!”

Uiteindelijk drong het tot ze door dat ze geprankt werden door opa, zoals hij bij leven ook al zo vaak had gedaan.

Er vloeiden weer tranen, maar nu van het lachen.

Helemaal toen opa Shay ‘vanuit de kist’ ook nog een gezang aanhief.

Het was opa Shay’s laatste wens geweest om tijdens zijn begrafenis een geluidsopname te laten horen. Meneer pastoor en een van de kinderen spanden samen om iedereen te laten lachen in plaats van huilen.

Zijn dochter Andrea maakte er een filmpje van dat viral ging op Facebook, en ze zei:

“My dad’s dying wish, always the pranksters, you got them good Poppabear and gave us all a laugh just when we needed it!! I will love you forever #shayslastlaugh.”

Opa Shay maakte zichzelf onvergetelijk met dit geintje. En niet alleen voor zijn familie.

Dat doet marketing ook voor je, als het goed is.

Jou onvergetelijk maken.

Maar dan terwijl je nog leeft.

De beste marketing zorgt ervoor dat iedereen jou kent.

De beste marketing maakt van jou de bekendste naam in je markt.

De beste marketing is ook nog iets anders. Die is evergreen.

Dat betekent dat het jou extreem weinig tijd kost.

Evergreen marketing is een machientje dat gezellig staat te snorren in je bedrijf en dat steeds weer leads en sales produceert.

Voorspelbaar en betrouwbaar.

Jij hoeft er maar heel weinig tijd in te stoppen. En iemand in je team of een ingehuurde assistent zorgt ervoor dat hij altijd blijft draaien.

Jouw marketing evergreen maken is wat ik samen met een klein groepje ondernemers doe in mijn programma Marketing Masterpieces.

We zetten je marketing in één keer goed neer voor de komende jaren, en we maken hem meteen recyclebaar.

Dus alle marketing-uitingen die je maakt – zoals video’s en artikelen – kun je langdurig blijven hergebruiken.

Het zijn evergreens, tijdloze succesnummers. Daardoor kost je marketing extreem weinig tijd.

Om je marketing evergreen te maken, hoef je trouwens géén dagelijkse e-mails te schrijven.

Wat Marketing Masterpieces oplevert vertellen een paar deelnemers op deze pagina, waar je ook een belafspraak met me kunt aanvragen als je geïnteresseerd bent:

www.marketingmasterpieces.nl

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: