Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ze werd een beetje nerveus

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Laatst stond ik in een bloemenwinkel met een bomvest aan.

De dame die mijn bloemen inpakte keek me aan met een onrustige blik.

Ze probeerde normaal tegen me te doen, maar haar ogen schoten naar beneden.

Ik begon te begrijpen hoe een vrouw zich voelt als iemand steeds naar haar borsten kijkt.

Ze werd een beetje nerveus omdat mijn jack open hing. Ze kon zien dat ik een raar zwart vest over mijn kleren aanhad.

Aan het vest hing een serie rechthoekige pakketjes. Aan de voorkant en de achterkant hing ik vol met van die gekke blokjes.

Het zware vest zat met klittenband om me heen gegord en het zweet stond op mijn voorhoofd.

Wat de foek ben je van plan gast, dacht ze. Maar ze zei: Wilt u pinnen?

Toen ik de winkel uitliep met mijn bloemen en mijn hond was ze blij dat de ruiten er nog in zaten.

Mijn bomvest was eigenlijk een gewichtsvest van 10 kilo.

Want als ik een end ga lopen om Lola uit te laten dan neem ik sinds kort extra gewicht mee.

Het was die dag mijn trouwdag dus toen ben ik met de hond even doorgelopen naar die bloemenwinkel.

Die 10 kilo extra maakt het wandelen cardio, heb ik ontdekt. Ik loop te hijgen als een hond op een hete dag.

Dat gewicht is goed voor mijn conditie. En voor mijn buik en mijn rug.

Omdat ik toch elke dag 10 kilometer loop met Lola, heb ik dat zwaarder gemaakt.

De reden dat ik zo veel ben gaan lopen, is dat ik 30 jaar rugpijn heb gehad.

Door die 10 kilometer hobbelen met de hond elke dag heb ik daar nu geen last meer van.

En ik ben het mezelf dus nu iets moeilijker aan het maken.

Ik slaap door het meezeulen van die 10 kilo ook vaster trouwens. Want je bent ’s avonds gewoon moederder.

Als het om marketing gaat, dan maak ik het mezelf juist graag makkelijker.

Daar heb ik jaren geleden een manier voor ontdekt waardoor ik in minder tijd méér content kan maken.

Het is net als lopen met een gewichtsvest. In dezelfde tijd heb ik meer resultaat.

Ik kan nu in 2 uur tijd per week een shidtload aan marketing maken.

Binnenkort ga ik dat met een klein groepje ondernemers doen.

We gaan een marketing-machientje voor ze maken.

Want ze ontdekken een manier van content maken waardoor ze jarenlang vooruit kunnen.

Die content maken ze één keer, en daarna is het klaar.

Ze hoeven dus niet de hele tijd nieuwe dingen te bedenken.

Ze hoeven dus ook niet elke dag een e-mail te schrijven.

Hun marketing wordt evergreen: de stukken content die ze maken, kunnen ze steeds hergebruiken.

Want ze leveren elke keer klanten en leads op. Daarom zijn het masterpieces.

Zou je het lekker vinden om een machientje te hebben dat gewoon loopt, waar jij maar 2 uur tijd per week in hoeft te stoppen?

Waardoor je de bekendste naam wordt in je markt, waardoor er steeds nieuwe klanten in je inbox zitten?

In mijn exclusieve groep Marketing Masterpieces ga ik dat machientje samen met jou neerzetten.

Je bent samen met een paar andere high-end ondernemers.

Jullie maken allemaal nu al minimaal een ton omzet en doen nog weinig aan marketing.

Begin november komen we voor het eerst bij elkaar. Daarna help ik je 6 maanden persoonlijk bij het neerzetten van je marketing.

Dit is de link:

www.marketingmasterpieces.nl

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: