Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Doe jij marketing als een vetplantje?

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ik heb een hekel aan vetplanten.

Er staan er 2 op mijn bureau en ik kan ze wel schieten.

Want er zit geen beweging in. En ik hou van planten die groeien.

Maar mijn vetplanten lijken wel van plastic.

Ik geef ze bijna nooit water. Want er zijn er al een paar dood gegaan bij wie ik het gore lef had om vaker dan 1 keer in de 3 maanden een eetlepel water te geven.

We hebben te weinig interactie. Daardoor voel ik niks bij ze.

Zij doen niks, en ik hoef ook niks te doen.

Daardoor voelt het niet alsof we een relatie hebben.

Neem dan mijn nieuwe monstera hipsterplant met van die grote gaten in de bladeren. Die heeft overal luchtwortels die zo ongeveer een centimeter per dag groeien.

Ik sta elke dag gefascineerd over hem heen gebogen om te kijken wat er vandaag weer aangegroeid is.

Met vrienden is dat ook zo. Je hebt meestal meer met mensen die je regelmatig ziet.

Je voelt meer bij ze.

Je klanten hebben dat ook met jou.

Als ze bijna nooit van je horen, dan voelen ze je niet.

Bijvoorbeeld als ze maar 1 keer per maand een mail van je krijgen.

Als je zelden op social media voorbijkomt.

Als ze haast nooit een leuk filmpje van je zien.

En áls ze dan een keer wat van je horen, dan moet je wat van ze.

Je hebt een of andere aanbieding. En je wilt meteen geld zien.

Je komt nooit langs voor de gezelligheid.

Dan ben je net als een vriend die alleen maar langskomt als hij wat nodig heeft.

Klanten hebben veel liever dat je gewoon leuk bent, regelmatig binnenwipt en vaak iets laat horen.

Maar welke ondernemer heeft daar tijd voor?

Je hebt al geen tijd om je vrienden fatsoenlijk bij te houden! Laat staan je klanten.

Toch kan dat. En waarschijnlijk in minder tijd dan je denkt.

Als je 2 uur tijd per week hebt, is dat genoeg om een explosie van content te veroorzaken.

Klanten zien je daardoor continu voorbijkomen.

Op alle social media en in hun inbox.

Met leuke content waar ze wat aan hebben. Die entertaining is. Die interesse toont.

Zonder dat het overkomt alsof je weer wat van ze mot.

Over een paar weken ga ik zulke marketing maken met een klein groepje ondernemers.

We zetten hun marketing in één keer goed neer. En ik heb 6 maanden lang regelmatig persoonlijk contact met ze om ze daarbij te helpen.

Als je wilt stoppen om je te gedragen als een vetplantje, dan is dit de link:

http://www.MarketingMasterpieces.nl

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: