Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Vergeten marketing-wijsheid op vrijdag

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Deze vrijdag heb ik een vergeten marketing-wijsheid voor je, grote smurf.

Iets dat de meeste ondernemers straal over het hoofd zien.

En waar ze dan de prijs voor betalen.

Wat goeie marketing moet doen, is de juiste klanten aantrekken.

Maar wattie ook moet doen, en waar veel ondemers niet aan denken is:

De verkeerde klanten afschrikken.

De klanten waar je niet graag mee werkt, die overvragen en onderbetalen. Droeftoeters en zeiksnorren.

De klanten waar je team chagrijnig van wordt.

In mijn bedrijf hebben we een naam voor zulke klanten: monsters.

Als ik je vraag: noem eens een voorbeeld van zo’n klant in jouw bedrijf, dan noem je meteen een naam. Of niet dan?

Wat doe jij nu in je marketing om zulke klanten in het vervolg af te schrikken?

Iets om over na te denken.

Goed weekend!

Aartjan van Erkel

PS

In Marketing Masterpieces ga ik samen met jou de marketing voor je bedrijf maken. We kijken onder andere wat voor jou de perfecte klanten zijn, én wie jouw monsters zijn. En wat je moet doen om busladingen van het ene type binnen te krijgen, en om het andere type krijsend met de staart tussen de benen het bos in te jagen. De groep start bijna en is invitation only. Dit is de link voor meer info: http://www.MarketingMasterpieces.nl

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: