Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je steeds opnieuw verkoopt aan dezelfde klanten

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wat is het eerste wat je doet als je in een vliegtuig stapt?

Ja okee, trolley in het bagagevak slingeren, klep dichtrammen, neerploffen. Maar dan?

Boekje pakken, telefoon pakken, serietje kijken?

Dat was het vroeger voor mij, totdat ik een ontdekking deed.

Door die ontdekking werd vliegen een compleet andere wereld.

In een vliegtuig is het namelijk een enorme kolere-herrie.

Tijdens de vlucht luister je continu naar een geluid van ongeveer 100 decibel.

Even opgezocht: dat is zo hard als een discotheek of een kettingzaag.

Boeien als je binnen Europa vliegt, maar als ik 4 uur of langer in de lucht ben vind ik dat retevermoeiend.

Een jaar of 2 geleden bedacht ik: laat ik die miskoop van een koptelefoon eens meenemen op mijn vlucht naar Amerika.

Ik had een noise cancelling ding gekocht in de hoop dat ik dan in koffietenten kon werken zonder het geouwehoer aan andere tafeltjes te horen.

Werkte totaal niet. Ik kon de gesprekken letterlijk verstaan.

Koptelefoon teruggestuurd, werknie! Nieuwe gekregen, werkooknie! Teleurgesteld dat ding toch maar gehouden en weinig mee gedaan.

Totdat ik hum meenam naar Schiphol en in het vliegtuig aanzette.

Zodra ik het knopje op ON zette, verdween 80% van het vliegtuiggeluid.

Ik stond dus zeg maar opeens niet meer in de discotheek, maar buiten waar het rustig is.

Als ik het knopje weer even op OFF zette, hoorde ik het verschil. Dan kreeg ik weer het geloei in mijn oren waar de rest van het vliegtuig 9 uur naar zat te luisteren.

Awesome! Die noise cancelling werkte dus toch. Mijn BOSE zit sindsdien bij elke vlucht op mijn kop. Ook al vlieg ik maar een halfuur.

Noise cancelling bestond al jaren, maar ik snapte het niet. En ik had niet door hoe lekker het was.

Hetzelfde had ik met membership-programma’s. Ik ben al jaren lid van de memberships van verschillende Amerikaanse marketeers, maar ik snapte niet hoe die werkten.

Totdat ik naar Amerika vloog voor masterminds, en mensen me daar vertelden hoe lekker het was.

Want als je een membership toevoegt aan je business, kun je bijvoorbeeld opeens weer verkopen aan allemaal klanten van vroeger waar je al jaren niks meer van hebt gehoord.

Die gaan opeens elke maand geld aan je betalen.

En je bent met een membership in staat om steeds weer te verkopen aan dezelfde klanten.

Je bevrijdt je van de rat race van eenmalige verkoop na eenmalige verkoop.

Je hebt opeens maandelijks terugkerende, vaste inkomsten.

Zou het voor jou stress uit je business halen als je elke maand al van tevoren weet hoeveel euro er sowieso binnen gaat komen, vroegen ze me.

Er ging een wereld voor me open. Ik had geen idee.

Om het uit te proberen startte ik 10 maanden geleden mijn eigen membership: Het Lab.

Daarin zitten inmiddels 236 Members waar ik elke maand contact mee heb.

En die hebben gezorgd voor een stabiliteit in mijn omzet die ik nooit eerder heb gehad.

Komende maand ga ik terugkijken. In een unieke masterclass. Want ik heb in die 10 maanden zó veel geleerd over memberships.

Hoe krijg je maandelijks een stabiele inkomstenbron, die je vaste kosten dekt en de stress uit je business haalt?

Hoe activeer je klanten waar je al jaren niks van hebt gehoord, zodat ze elke maand een vast bedrag gaan betalen?

Hoe verkoop je content in een membership zonder te kannibaliseren op de verkoop van je trainingen en boeken (die gaan zelfs nog beter verkopen)?

Waarom zou iedere expert een membership moeten aanbieden, en wat kun je daarin elke maand vertellen?

Wat moet je vooral niet doen in een membership?

Hoe overtuig je klanten om member te worden, én hoe je voorkomt dat je membership aan de achterkant leegloopt doordat members na een paar maanden alweer stoppen?

Waarom help je klanten met een membership nog beter dan nu – waardoor ze zo enthousiast worden dat ze ook je andere producten kopen?

Je snapt het al, om de masterclass te krijgen moet je Member zijn.

Simpel zat, dit is de link:

www.HetLab.online

See you inside,

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen