Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Heb je het gevoel dat je steeds moet scoren?

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je sluit het Worddoc waarin je hebt zitten typen.

Even wachten tot hij is gesynct naar je Dropbox…. eeeeen je klapt je laptop dicht.

Pompiedom, je gaat een toiletje doen, en zittend op de pot zie je op je iPhone een melding op Slack binnenkomen.

Je compagnon zegt: maandagmiddag geven we dat webinar, jij was toch niet vergeten om die uitnodiging naar de klanten te mailen he?

Kack. Je knijpt af en rent terug naar je laptop.

Mailchimp openen, nieuwe mail, de link van Gotowebinar erin zetten en een enthousiast tekstje erbij. Send!

Die avond zit je met je lief een filmpje te flixen met een bord op je schoot, een Hello Fresh-hap.

Als je meissie naar bed is pak je op Fox even de 2e helft mee van de Eredivisie-wedstrijd die nog bezig is.

In bed lees je knikkebollend een hoofdstukje Nicci French op Kobo Plus.

Zoals je merkt heb je zojuist op 1 dag 10 verschillende abonnementen gebruikt.

En je bent geen uitzondering.

Het leven van veel mensen ziet er nu ongeveer zo uit.

Want: we zitten in een abonnementen-economie.

Bijna alle software die je gebruikt is een abonnement.

Je films en series zijn een abonnement.

Je muziek.

Toen ik ging tellen bleek ik 20 abonnementen te hebben en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.

Wat is er zo handig aan abonnementen? Eeeh, nou, dat is het hele punt. Ze zijn gewoon handig.

Het scheelt je tijd. Je hoeft minder keuzes te maken. Het is gemak.

Abonnementen en memberships zijn een dikke vette economische trend.

Een enorme golf waar veel bedrijven al op aan het surfen zijn.

Tien maanden geleden heb ik ook mijn plank op die golf gegooid en ben ik een paar keer kopje onder gegaan.

Nu bijna een jaar later is mijn membership Het Lab de basis onder mijn bedrijf.

De vaste maandelijkse betalingen van mijn 236 Members hebben de stress uit mijn business gehaald.

Er is stabiliteit en ik heb niet meer dat jachtige gevoel dat ik steeds moet scoren.

Ik kan me haast niet meer voorstellen dat ik het ooit anders heb gedaan.

In een speciale masterclass geef ik komende maand aan de Members van Het Lab 3 formules om content te verkopen met memberships.

En ik vertel je mijn learnings, en de verhalen van wat wel en niet gewerkt heeft.

Ik ben de Masterclass nu aan het opnemen en voor mij is het een bijzondere.

Want als je me vorig jaar had gezegd dat ik nu een Membership zou hebben met een paar honderd Members, dan had ik je absoluut niet geloofd.

Want ik zag de opportunity niet en ik had een aantal verschillende overtuigingen waarom dat voor mij sowieso niet ging werken.

In de Masterclass vertel ik waarom ik van gedachten ben veranderd en hoe dat mijn business heeft getransformeerd.

Dus, you know the drill.

Want de deadline der verdoemenis komt eraan.

En als je wacht tot na de deadline om Member te worden, dan krijg je deze Masterclass niet.

Want je hebt alleen toegang tot de Masterclasses die zijn verschenen NA de start van je Membership. Je krijgt dus géén voorgaande afleveringen.

Wil je hem niet missen? Dan is dit de pagina om eindelijk die witte jas aan te doen:

www.HetLab.online

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: