Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ruim blokkades in je marketing uit de weg

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteravond luisterde ik in de auto naar de podcast Oorlog op de Flank.

Die is opgenomen ter ere van 75 jaar bevrijding.

De eerste aflevering gaat over 6 juni 1944: D-day.

Ik hoorde bakkelieten radiofragmenten over de veurbereiding van furmidabele en onverschrokken landingen op Fransche stranden.

Het vak Geschiedenis ging bij mij vroeger het ene oor in en het andere oor uit helaas, en ik was vergeten dat de Duitsers een Atlantikwall aan het bouwen waren in ’44.

Een soort Muur Met Mexico, maar dan als versperring tegen legers van Geallieerde soldaten, tanks en vliegtuigen. Langs de volledige lengte van de kust van Nederland, België en Frankrijk.

Ze groeven bijvoorbeeld drakentanden in. Lange rijen van pyramide-vormige blokken beton, om tanks tegen te houden.

En tegen luchtlandingen had veldmaarschalk Erwin Rommel iets compleet nieuws bedacht.

Een innovatie die in de geschiedenisboekjes zijn naam zou dragen:

De Rommel-Asperges.

Op open velden langs de kustlijn waar vliegtuigen zouden kunnen landen, werden lange boomstammen schuin ingegraven zodat ze ongeschikt werden als landingsbanen.

Alleen al in Zeeland werden er meer dan een miljoen van die krengen geplaatst.

Tussen de boven de grond uitstekende palen spanden de Duitsers ook nog prikkeldraad, om het helemaal af te maken.

Het idee is simpel.

Alleen de uitvoering lijkt me wel een kolerewerk.

Ga in die zware zuigende Zeeuwse klei maar eens een miljoen palen ingraven.

Dat deed me eraan denken dat de beste ideeën niet alleen simpel zijn.

De beste ideeën zijn ook makkelijk uitvoerbaar.

De marketing voor je bedrijf kan ook maar beter simpel zijn en weinig werk.

Zeker als je geen heel leger het veld in kunt sturen.

Denk daar eens over na. Hoe kun jij zo zichtbaar mogelijk worden in jouw markt, terwijl het maar heel weinig tijd kost?

Zeker als je nu nog maar weinig aan marketing doet. En ook geen zin hebt om elke week een paar dagen vrij te moeten maken voor marketing.

Hoe pak je dat in één keer goed aan?

Ik heb jarenlang van alles uitgeprobeerd om zo zichtbaar mogelijk te zijn, en ontdekte uiteindelijk een manier die extreem weinig tijd kost.

Terwijl ik door die ontdekking vervolgens op alle socials de hele tijd voorbij kwam.

De tijd die ik erin stopte? Dat was 2 uur per week.

Ik noem dat: de explosie van content. Een goedaardige explosie waarbij geen gewonden vallen.

Het is niet moeilijk om de bekendste naam te worden.

Wat daarvoor nodig is: de hele tijd voorbij komen in de inbox en op de tijdlijnen van prospects en klanten.

Binnenkort help ik daar een klein groepje ondernemers mee, in mijn programma Marketing Masterpieces.

Daarin leg ik de explosie van content niet alleen kort uit, maar we gaan vooral implementeren.

Want het is een done with you-programma. Dus ik help die ondernemers persoonlijk om zulke marketing te maken en out there te krijgen.

Als het tijd is om alle blokkades in je marketing uit de weg te ruimen en je content te laten exploderen, dan is dit de link:

www.MarketingMasterpieces.nl

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: