Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De fascinerendste propaganda-oorlog die je ooit hebt gezien

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als je getuige wilt zijn van de fascinerendste propaganda-oorlog die je ooit hebt gezien, dan hoef je maar 2 dingen te doen.

Als je getuige wilt zijn van een filmscenario dat zelfs een derderangs wannabe Hollywood-filmregisseur die fulltime hamburgers flipt bij McDonald’s bulderend van het lachen in de vettige afvalbak zou frisbeeën, dan hoef je maar 2 dingen te doen.

Als je getuige wilt zijn van een extreme reality soap die de loop van de geschiedenis van de Westerse wereld gaat bepalen op 3 november 2020, dan hoef je maar 2 dingen te doen.

(1) Zet jezelf op de mailinglijst van Donald Trump

(2) Zet jezelf op de mailinglijst van Bernie Sanders

Ze willen dat eigenlijk niet want je bent geen US resident, maar dan verzin je maar even een Amerikaanse postcode bij het aanmelden en je bent binnen.

Vanaf dat moment zit je front row bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Vanaf dat moment gaan Donald en Bernie je namelijk elke dag mailen.

Waar Donald een heul klein beetje rechtsig is voor Europese begrippen, daar is Bernie een heul klein beetje linksig.

Het is moeilijk om twee sterker contrasterende politieke personages te vinden. Smullon. Elke dag een gratis marketingseminar in je inbox.

Hoe de Amerikaanse shidtstorm ook afloopt, over een ding zijn de economen het wel eens.

De hoogconjunctuur is nu zo hoog dat de dot com bubbel die in de jaren ’90 gierend van het lachen werd opgepompt door internetnerds met venture capital nepgeld in vergelijking met de huidige economie lijkt op een onschuldige kauwgom-bubbel.

What goes up, must come down. We weten alleen niet wanneer de bubbel gaat klappen.

Kan best zijn dat Trump de speld erin prikt door in zijn tweede termijn weer een paar triljoen staatsschuld te pompen in vuurwerk dat hij bestelt bij zijn vriendjes van de wapenindustrie. Of misschien barst de bubbel als president Bernie een paar ziljard investeert in zijn Green New Deal.

De keuzes die jij nu maakt als ondernemer, bepalen of jij straks als de recessie zich aandient met je broek op je enkels staat of je broek kan ophouden.

Een goede manier om je bedrijf voor te bereiden op een recessie is door meer dan één cash cow te hebben in je bedrijf.

Want als je maar één ding verkoopt, of maar één manier hebt om te verkopen, ben je royaal de sjaak als de vraag inzakt naar dat ene ding.

Ik heb zelf die fout een paar jaar geleden gemaakt en mijn omzet plofte toen in elkaar als een versgebakken soufflé au fromage die op een ijskoude aanrecht werd gezet. Ik schrok me kapot.

Het kostte me 2 jaar om mijn business te fiksen en de hele tijd realiseerde ik me hoe f#cked ik geweest zou zijn als de economie toen niet up-up-up maar down-down-down aan het gaan was.

Ondernemer en auteur van de nummer 1 bestseller Focus AAN/UIT Mark Tigchelaar vertelt komende maand in Het Lab wat hij heeft gedaan om zijn business waterproof te maken tegen de recessie-golf die eraan zit te komen.

Ik had een uitgebreid interview met hem terwijl hij op zijn sabattical-adres zat in Bali en ik door mijn raam naar een natgeregend Zeist zat te kijken.

Mark deelde niet alleen zijn remedie tegen de recessie, maar ik ontfutselde hem ook een aantal simpele tips om je beter te kunnen concentreren – zelfs als je nogal druk in je hoofd bent.

Want hij is Nederlands bekendste expert op het gebied van focus en flow. Members van Het Lab krijgen in februari niet alleen de tips van Mark, maar ook mijn eigen favoriete concentratie-hacks.

Dit is de reddende link en het pad naar de goodies:

www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen