Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hij krijgt een hele hoop gezeick over zijn brute concept

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Hi, I’m Jessie and I’m gonna be your nurse today”.

Ongebruikelijke begroeting als je een restaurant binnenloopt, maar goed.

Heupwiegend loopt nurse Jessie voor je uit naar een kamertje waar ze je in een operatiejurk hijst.

Bij The Heart Attack Grill in Las Vegas wordt de clientele behandeld als patiënten.

De friet wordt er gebakken in 100% varkens-reuzel. Van die harde witte blokken vet die eerst gesmolten moeten worden.

Op het menu staan ongebruikelijke hapjes. Zoals de Octuple Bypass Burger.

Een hamburger met 8 schijven vlees tussen het broodje.

“Fighting anorexia since 2005” staat er op een poster die aan de wand hangt.

Als je een wijntje bestelt in dit breastaurant, rijdt een van de ‘verpleegsters’ met peilloos diep decolleté een infuus naar je tafel, waaraan een infuuszak met wijn hangt en een slangetje waarmee je het in je glas kunt laten lopen.

Langs de stoeprand voor de deur van The Heart Attack Grill staat altijd een fake ambulance geparkeerd.

Doctor John is de oprichter en eigenaar en hij krijgt een hele hoop gezeick in de media over zijn brute restaurantconcept en zijn morbide gevoel voor humor.

Waarop hij altijd reageert door te zeggen dat wat zijn critici het hardste nodig hebben is om een keertje te komen eten bij Doctor John en wat lol te hebben in het leven.

Waarna hij het vuurtje nog wat verder opstookt door in interviews uitspraken te doen als:

“It just warms my hearth when I see children coming into the Heart Attack Grill”.

In 2012 overleden er 2 klanten in het restaurant aan een daadwerkelijke hartaanval terwijl ze een Triple Bypass Burger aan het eten waren.

Dat was nou ook weer niet de bedoeling, haastte Doctor John zich te zeggen tegen de toegesnelde journalisten. En hij sprak zijn welgemeende condoleances uit voor de familie.

Waarna de as van deze twee heren een prominente plaats kreeg op de bar, hun namen in gouden letters afgedrukt op de urnen – die trouwens nogal fors van formaat zijn.

Deze Amerikaanse ondernemer heeft gedurfd om compleet over the top te gaan omdat hij van zijn tent een Fenomeen wilde maken. Met dank aan Floris Wouterson voor de tip.

Een Nederlandse ondernemer die van zijn ding een Fenomeen heeft gemaakt, is Mark Tigchelaar.

Van zijn boek Focus AAN/UIT zijn binnen 7 maanden 20.000 exemplaren verkocht en binnen 2 dagen nadat het uitkwam stond het al op nummer 1 van de bestseller-lijst van Managementboek.

Ik heb Mark geïnterviewd voor de Masterclass die Members van Het Lab komende maand krijgen.

Daarin vertelt hij precies hoe hij het heeft geflikt om extreme aantallen van zijn boeken te verkopen.

En hij vertelt hoe het kwam dat van zijn eerdere boek 33.000 exemplaren werden verkocht terwijl het toch nooit op nummer 1 is gekomen.

Omdat hij Nederlands bekendste expert is op het gebied van focus en flow heb ik Mark ook gevraagd naar zijn beste tips voor ondernemers om zich beter te concentreren.

Wetenschappers hebben aangetoond dat meer focus zorgt voor een geluksgevoel. Zowel op het werk als thuis.

De deadline nadert om de Masterclass nog te kunnen krijgen, en als die is verstreken dan is dat definitief want je krijgt in Het Lab géén toegang tot afleveringen uit het verleden als je Member wordt.

De link om aan boord te klimmen:

www.HetLab.online

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: