Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
De kok van het Post Oak Hotel in Houston, Texas heeft iets nieuws bedacht.
De ‘Black Gold Burger’, vernoemd naar de goldrush om aardolie die van Houston een van de grootste olieproducenten ter wereld maakte.
De burger is meestal de allemansvriend en de bestseller op het menu van een restaurant.
Not this burger. Deze jongen kost namelijk 1.600 dollar.
Er ligt dan ook geen platgeslagen gehaktbal op.
Nee, hij is belegd met 450 gram gegrild Wagyu A5 rundvlees. Speciaal ingevlogen vanuit Japan.
Daar bovenop schijfjes foie gras, gekruid met shavings van zwarte truffel.
Het geheel is niet bedekt met een machtige blob ketchup, maar met royale scheppen kaviaar.
De bovenkant van het broodje is versierd met 24 karaats eetbaar bladgoud.
Natuurlijk krijg je patatjes bij je blingburger, die ook zijn besprenkeld met bladgoud-glitter.
Je krijgt er een lekker drankje bij om het allemaal weg te spoelen. Geen lauw Amerikaans biertje, maar een poepstrakke fles Dom Perignon champagne uit 2006.
Voor die 1.600 dollarpiek moet een normale burgertent 640 cheese burgers verkopen.
De Black Gold Burger is geen hoax, hij wordt gewoon besteld en gegeten. Want er is een markt voor.
Geen grote markt, wel een rijke markt.
In veel markten is er een klein groepje klanten bereid om veel meer te betalen voor een veel rijkere ervaring.
Of voor veel snellere resultaten.
Ook in jouw markt is er waarschijnlijk zo’n segment.
Die klanten hebben alleen nog nooit bij je aangeklopt. Want je verkoopt niks dat duur genoeg voor ze is.
In je aanbod zit geen product of dienst voor het absolute topsegment.
En je bent niet de enige. De meeste bedrijven vergeten hun rijkste klanten.
Misschien is het VIP-segment niet jouw ding.
Maar misschien vind je het wel interessant om te weten waar het meeste geld vandaan komt in jouw business.
Welk segment onder jouw klanten levert de meeste omzet op?
Dat laat ik binnenkort zien aan de deelnemers aan Marketing Masterpieces.
Wie zijn hun ideale klanten? Want dat kunnen ze binnen een kwartier ontdekken.
Daarna weten ze precies wat de eigenschappen zijn van de mensen die het meeste geld opleveren.
Alles wat je daarna hoeft te doen is in je marketing tegen die mensen praten.
Daardoor trek je nog meer van diezelfde types aan.
Nog meer van die klanten die veel meer geld uitgeven dan alle anderen.
Marketing Masterpieces start begin november al.
Ik laat alleen Sleeping Giants toe, en de groep is invitation only.
Op deze vergulde pagina staat of jij ook een Sleeping Giant bent:
https://www.schrijvenvoorinternet.nl/marketing-masterpieces/
Aartjan van Erkel
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl