Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Honderden klanten willen door jou geholpen worden, maar je negeert ze

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel dat je een bedrijf had met een showroom. Je zit met je team het grootste deel van de dag naar een lege showroom te staren. Je hoopt dat de bel rinkelt en er klanten binnenlopen, maar het blijft nogal stil.

Je mailt en je adverteert en je doet je social media, maar echt opschieten doet het niet.

Totdat je een keer naar het keukentje loopt om een koffie te halen, en voor de achterdeur van je bedrijf een heleboel mensen ziet staan.

Die staan op het dubbele glas te kloppen, maar je had ze niet gehoord. Er blijken honderden mensen met hun pinpas in de hand buiten staan te wachten tot jullie opendoen. Klanten die je niet had gezien en die dringend geholpen willen worden.

Zo is precies de situatie van de meeste ondernemers. Ze hebben tientallen, soms honderden ongeconverteerde leads in hun inbox of in hun telefoon. Die hebben ze op de verkeerde manier behandeld, waardoor het nooit wat is geworden met die klanten.

Ze denken dat die klanten zijn afgehaakt. Maar in werkelijkheid zijn die ondernemers zelf afgehaakt.

De klanten willen nog steeds geholpen worden, maar de ondernemers hebben ze te weinig aandacht gegeven.

Wil je de achterdeur in je bedrijf ontdekken waar klanten voor staan te dringen om door jou geholpen te worden?

Lees dan de masterclass die ik deze maand opstuur naar de Members van Het Lab. Daarin laat ik zien hoe je op 5 manieren ongeconverteerde leads opvolgt zodat de klanten die echt geïnteresseerd waren daadwerkelijk een investering bij je doen.

Denk niet te snel dat klanten zijn afgehaakt nadat ze een koopsignaal hebben afgegeven. Ze hebben destijds niet voor niks contact opgenomen, een offerte gevraagd of een mail gestuurd.

Geef je leads de aandacht die ze verdienen. Gebruik de 5 manieren die ik je volgende week stuur als je Member bent van Het Lab en verander een groot deel van je wachtende contacten alsnog in klanten. Dat kan zelfs als je al anderhalf jaar niks meer hebt laten horen.

Member worden en de masterclass in de bus krijgen? Dat doe je hier https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Alleen al door deze masterclass kun je tienduizenden euro’s omzet binnenhalen die je anders niet had gemaakt. Het enige wat je hoeft te doen is profiteren van de simpele formules die je krijgt. Laat me weten wat je doet.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: