Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dutch disease bestaat niet meer

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Twee weken geleden stond ik in een zaal van TivoliVredenburg naar Tim Knol en zijn band te luisteren.

Tussen de nummers door kletste hij met zijn publiek. Hij staat bekend als singer-songwriter, maar dat moet eigenlijk singer-songwriter-beroepsouwehoer zijn. Optredens van Tim voelen als een bijeenkomst van vrienden.

Hij vertelde dat corona iets heeft veranderd in het Nederlandse clubcircuit. Voordat het virus uitbrak, heerste daar nog een andere ziekte: the Dutch disease. De typisch Nederlandse gewoonte om keihard door concerten heen te lullen.

Artiesten werden behandeld als achtergrondmuziek. Rustige nummers werden bijna overstemd door het geklets van de zaal. Tim Knol vertelde dat hij soms letterlijke gesprekken over Feyenoord kon verstaan terwijl hij aan het zingen was. Praten met vrienden werd blijkbaar belangrijker gevonden dan aandacht geven aan de band.

Sinds corona is Nederland plotseling genezen van the Dutch disease, vertelde Tim. Alsof we na al dat thuiszitten meer waardering hebben voor de ervaring van een live concert, en de artiesten meer respecteren. Hij geniet van de aandacht die hij krijgt sinds hij weer is gaan optreden en bedankte ons.

Laat klanten in je business ook genieten van jouw aandacht. Ze willen zich belangrijk voelen, en dat doe je door goed te blijven opvolgen nadat ze een koopsignaal hebben afgegeven.

Veel ondernemers laten een klant in de steek als die niet direct ja zegt. Klanten die nee zeggen of twijfelen krijgen weinig aandacht meer.

Terwijl is aangetoond dat veel mensen die een koopsignaal afgeven binnen 12 tot 18 maanden converteren tot een klant, als je maar zou blijven opvolgen.

Er is een aanpak in 5 stappen waardoor je alle klanten die serieus de intentie hebben om te investeren of te kopen, eruit vist. Die 5 stappen zorgen ervoor dat je ontdekt wat ze precies nodig hebben om ja te kunnen zeggen.

De aanpak om klanten die nee hebben gezegd alsnog binnen te halen, stuur ik vanmiddag naar de drukker. De masterclass die ik daarover heb gemaakt valt daarna op de mat bij de Members van Het Lab.

De deadline om de 5 stappen voor het converteren van ongeconverteerde leads in je bezit te krijgen, is vanmiddag om 17.00 uur. Ik laat straks nog even een luchtalarm afgaan, zodat je niet vergeet om je membership op tijd te starten. Doe het anders nu meteen even: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Spreek je in Het Lab,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: