Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Vissticks

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn oog viel op deze ‘shower thought’ op Reddit:

“There are probably a bunch of parents who think their children are fussy eaters, when in reality they’re just horrible cooks.”

Iets om over na te denken als je kinderen alleen maar vissticks met aardappelpuree lusten.

Nog een situatie waarin je met ‘fussy eaters’ te maken krijgt is als je live trainingen organiseert voor klanten.

Het hangt een beetje van je doelgroep af, maar als je van tevoren vraagt naar hun dieetwensen zodat je team ze kan doorgeven aan de kok dan kun je lachen.

Ik las een interview met een kok die vertelde dat ongeveer 15% van zijn gasten nu dieetwensen heeft.

De chefkok van Noma in Kopenhagen, het beste restaurant van de wereld, liet in een video op zijn instagram zien hoeveel varianten ze moeten maken van hun sterrengerechten.

Dit zijn alle 13 dieet-opties die ze aanbieden: Vegan, Vegetarian, No shellfish, No fish, No lactose, No gluten, No mollusc, No crustacean, No bivalves, No cephalopods, No nuts, No mushroom, No stonefruits.

Bent u daar nog?

Alle dieetwensen die je op je bordje krijgt als je trainingen organiseert in hotelzaaltjes, verdwijnen als als bij toverslag zodra je online trainingen gaat verkopen.

En dat heeft ook nog wel wat andere voordelen, naast het elimineren van de catering-hassle.

Bijvoorbeeld dat je gewoon trainingen kunt blijven verkopen tijdens lockdowns. Om je een idee te geven: in het coronajaar 2020 had ik mijn hoogste omzet ooit.

Overweeg je om online trainingen te gaan verkopen, dan heb ik wel een paar wijze waarschuwingen vooraf voor je.

Bijvoorbeeld 1 ding dat de meeste trainers verkeerd doen, waardoor ze onmogelijk winst kunnen draaien met hun online training.

Mijn grootste tips heb ik in een online seminar gestopt: ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Wil je ooit de markt op met een online product, dan raad ik je aan om eerst dit gratis seminar te bekijken. Thank me later.

Aanstaande dinsdag geef ik dit seminar na lange tijd weer een keer, van 10 tot 12 uur. Dit is de link om je aan te melden: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen/

Smakelijk,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten