Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Heb je al geprobeerd om de computer aan en uit te zetten?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In de gedateerde sitcom The IT Crowd zitten twee geeks in de kelder van een kantoorgebouw.

De een heeft vet haar en zware wenkbrauwen, de andere heeft een big afro met een hap eruit en draagt een bril met duikbrilmontuur.

Als een kantoormedewerker op een van de hoger gelegen verdiepingen het nummer draait van IT support, gaat in de kelder de telefoon over.

De twee geeks laten eerst de telefoon 15 keer overgaan, terwijl ze achterovergeleund zitten en met een potlood in hun neus peuteren.

Daarna neemt een van hen op, drukt op de play-knop van een reusachtige bandrecorder, en legt de telefoonhoorn neer in de buurt van een luidspreker.

– Hello, IT.

Something’s wrong with my computer!

– Have you tried turning it off and on again?

Oh, no no. I’ll, yeah, thanks, I’ll do that.

– You’re welcome then.

Misschien zijn er in jouw business ook wel dingen die je al duizend keer aan klanten hebt uitgelegd.

Want ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde probleem, en ze hebben allemaal ongeveer dezelfde uitleg nodig.

Wanhoop niet als je merkt dat je op repeat staat. Want dat betekent dat je een kans hebt ontdekt om te gaan opschalen in je business.

Want je kunt natuurlijk wel doorgaan met iedere keer hetzelfde verhaal afsteken, maar op een dag kun je het zelf niet meer horen. Je wordt dan een spookversie van jezelf.

Veel trainers slaken dan een diepe zucht, en sleuren zichzelf er nog duizend keer doorheen. Maar ze krijgen ondertussen wel zweetvoeten, of ze eindigen met een bore-out.

Als je toch steeds dezelfde uitleg geeft, dan kun je er ook voor kiezen om van je kennis een online product te maken.

Door een mooie opname van je training of coaching te maken, en die te gaan verkopen.

Op die manier krijgen al je klanten de beste versie van jou, van toen je er nog zin in had. En niet de grijsgedraaide plaat.

Wacht niet totdat je op een dag jezelf hoort praten, en moet lachen en huilen tegelijk omdat je wéér hetzelfde aan het vertellen bent.

Want het leven is kort, en je hebt een kans om je klanten beter te helpen, meer te verdienen en veul meer lol in je werk te krijgen.

En dat is door een online training te lanceren.

Aanstaande woensdag vertel ik in een webinar hoe je een online training verkoopt in onbeperkte aantallen.

In dat webinar deel ik mijn grootste eye-openers over het maken van online producten. Als je ooit van plan bent om een kennisproduct te maken, bekijk dan eerst dit webinar want ik ga je een aantal pijnlijke fouten besparen. You will thank me later.

De link om gratis te kijken is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/gratis-seminars-aartjan-van-erkel, maar meld je alleen aan als je woensdag tijd hebt van 10 tot 12 uur.

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten