Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Amateur-doehetzelver

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Bored Panda verzamelt regelmatig foto’s van ‘ongebruikelijke ontwerpen’.

Mensen sturen de achterlijkste design-fails in.

Een Russische man stuurde bijvoorbeeld een foto op van een fuck-up door de vorige bewoner van zijn appartement.

Dat was blijkbaar een amateur-doehetzelver geweest.

Wat had die Einstein gedaan?

In de witte tegels van de keukenvloer had hij, precies bij het fornuis, een hurktoilet gemaakt.

Want het is natuurlijk superhandig als je even snel een toiletje kan doen terwijl je met een schort aan in een pannetje met borsjt staat te roeren.

Wie geen professional inhuurt maar zelf gaat improviseren, betaalt altijd de prijs.

Als jouw klanten een urgent probleem hebben, kunnen ze ook beter jou bellen dan zelf gaan hatseflatsen.

Om zo veel mogelijk mensen het genot van een job well done te gunnen, moet jij wel zo bekend mogelijk zijn. Iedereen moet je kennen in jouw markt.

Want waarom zou je genoegen nemen met een plek in de schaduw als je misschien wel de allerbeste bent in je vak?

Om de bekendste ondernemer in je markt te worden, moet er één ding gebeuren.

Mensen moeten over je praten.

Want je kunt je marketing niet allemaal zelf doen als je écht bekend wilt worden. Dus je boodschap moet onvergetelijk zijn. Want dat is makkelijk doorvertellen.

Maar de meeste experts zijn nogal vergeetbaar. Dat komt doordat ze rondrijden in een gierkar en sproeien met marketing-bullshit. Of ze zijn alleen maar aan het teachen.

Tip: klanten sturen het liefst dingen rond waar ze punten mee scoren.

Vertel dus iets wat entertaining is en dat hun brein direct opslaat en wil doorvertellen.

Daar gaat de nieuwe masterclass in Het Lab over. Ik geef je daarin 3 manieren om een onvergetelijke leermeester te worden.

Speciaal voor experts die weleens iets moeten uitleggen aan een klant. En die een beetje last hebben van de neiging om te gaan teachen.

Aan de telefoon, in een offerte, een presentatie, een artikel of een boek.

Ik geef je 3 formules om zulke contactmomenten memorabel te maken voor je klant.

Zodat ze je onthouden. Zodat ze doen wat je adviseert. En zodat ze anderen over jou vertellen.

Maandag om 17.00 uur is de deadline als je deze 3 formules in bezit wilt krijgen.

Want dat is het moment waarop we ze naar de drukker sturen.

Jouw link om uit de schaduw te stappen is: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

NIEUW in Het Lab: er is nu ook een jaar-membership, als je dat makkelijker vindt. Betaal 10 masterclasses en krijg er 12. Dat scheelt jou én ons wat adminstratieve hassle van maandelijkse factuurtjes. Plus je krijgt er alléén deze maand een bonus bij: een Fast Lane sessie met een waarde van 249 euro.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten