Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zinken je woorden, of blijven ze drijven?

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Adèle belt haar moeder, gezeten in een bubbelbad.

“Hallo mam, ik word een ster!

Een beetje laat, maar ze hebben me gevraagd voor een chocoladereep.

Nee, niet áls! Ik heb tekst.

Zo’n verrukkelijke luchtige, lichte chocoladereep. Bros bros bros bros bros bros bros bros bros bros!

En ik zit in een bubbelbad. Een BUB-BEL-BAD!

Nee, daar zie je niks van. Is veel te diep. [Schudt met haar borsten.]

Mam, hoe is Marilyn Monroe dan ooit begonnen? Of Mae West? Wat dacht je van Flipper?

Hahahahahahahaha!”

De Bros-commercial uit 1983 met Adèle Bloemendaal werd legendarisch. Bijna iedereen die de eighties heeft meegemaakt, ziet hem nog zó voor zich.

Ik heb het opgezocht: het product blijkt nog steeds te bestaan. Melkchocola met zo veel mogelijk lucht erin gepompt.

Pet af voor die marketeers.

Maar daar mail ik je niet over, grote smurf.

Als je een expert bent en je geeft klanten weleens adviezen, trainingen of coaching, geef ze dan in de vorm van luchtige chocola.

Wat de meeste experts in plaats daarvan doen, is het hoofd van hun klanten volstorten met beton.

Hun woorden hebben een enorme informatiedichtheid. Hun woorden blijven niet drijven, maar zinken.

Niet te verwerken voor hun klanten. En niet te onthouden.

Ze horen je aan met een vuist voor hun mond, een geeuw onderdrukkend. Om je daarna meteen te vergeten.

De meeste ondernemers storten het hoofd van hun klanten vol met informatiebeton op bijna ieder contactmoment.

In hun e-mailnieuwsbrief, in hun presentaties en in hun offertes.

Terwijl klanten het liefste willen dat je ze tot op het bot charmeert, dat je hun hoofd volstort met Bros, en dat je schudt met je metaforische borsten m/v.

In de nieuwe masterclass voor Het Lab geef ik je daarvoor 3 formules.

Het zijn glimmende papiertjes om je verhaal zo in te pakken dat je klanten het ontvangen als een cadeau.

3 manieren om een onvergetelijke leermeester te worden. Relevant voor iedereen die weleens iets moet uitleggen aan een klant.

Maandag is het 1 februari, de eerste maandag van de maand. Traditioneel altijd deadline-dag voor Het Lab, want om 5 uur ’s middags sturen we de 3 formules naar de drukker.

Wil je ze in de brievenbus krijgen, zorg dan dat je voor die tijd Member bent.

De luchtige link is www.HetLab.online.

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: