Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lift

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ik stapte in de lift, en drukte op de knop.

Op dat moment gebeurde er iets geinigs.

Even terugspoelen: ik stond vorige week in die lift toen ik logeerde in het Pulitzer in Amsterdam.

Een prachtig hotel aan de Prinsengracht, dat bestaat uit 25 eeuwenoude grachtenhuizen die zijn doorgebroken en aan elkaar gekoppeld.

Als je de lobby inloopt, voel je meteen het hoge serviceniveau van een 5-sterrenhotel.

Bijvoorbeeld in de lift.

Zodra ik op de knop drukte van de 3e verdieping, gingen de liftdeuren bliksemsnel dicht.

Terwijl de meeste liften daar een seconde of 2 over doen.

Twee seconden die je dan als een jodokus staat te wachten.

Die twee seconden die ik in deze lift niet hoefde te wachten, voelden als luxe.

Het is een detail dat de hotelbezoekers een comfortabel gevoel geeft.

En een gevoel van status.

Want je voelt je beter behandeld dan in de meeste hotels.

De meeste mensen doen liever zaken met bedrijven die een hoge status hebben.

Terwijl veel ondernemers allemaal dingen doen waardoor ze juist hun status verlagen. Zonder dat ze het zelf doorhebben.

Bijvoorbeeld experts die een training of een presentatie geven, en daarin staan te teachen.

Kun je denken: dat is toch het hele idee van een training en een presentatie?

Helaas zit je publiek niet te wachten op een teacher.

Teachen is saai, en je verlaagt ook nog eens je eigen status.

Hoe graag je dus ook over je vak lult, hou je in.

Als je wilt dat ze iets onthouden, gedraag je dan niet als een teacher.

Maar doe iets waardoor ze jouw verhaal nooit meer vergeten.

Ik heb al duzend keer tegen je gezegd: teach niet, maar entertain.

Maar hoe doe je dat?

Grappen maken is niet de oplossing. Over sommige onderwerpen kun je bovendien geen grappen maken.

Er zijn wel 3 andere dingen die je kunt doen.

3 formules om een onvergetelijke leermeester te worden.

Die je kunt gebruiken in je artikelen, presentaties, trainingen of in je boek.

Iedere keer dat je ze gebruikt, ben je onvergetelijk.

Jouw tekst is geen kinderachtige afwasbare tatoeage. Jouw tekst is een permanente tatoeage.

Want het lukt ze niet meer om te vergeten wat jij hebt gezegd.

Komende maand geef ik die 3 formules aan de Members van Het Lab.

Als je uiterlijk aanstaande maandag Member bent, dan krijg jij ze ook. Daarna ben je voor altijd te laat.

De link naar de onsterfelijkheid is www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

PS

NIEUW in Het Lab: een jaar-membership. Deze maand krijg je 12 maanden Het Lab voor de prijs van 10, plus een éénmalige bloedige bonus van €249.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten