Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Weer een #1 – BusinessBoek Bestseller dus deze week -50%

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vorige week kreeg ik een mail van Denkdokter Elke Wiss. Als ze op feestjes zegt dat ze een denkdokter is, wordt ze soms aangekeken alsof ze koekwaus is.

Daarom noemt ze zichzelf ook wel ‘praktisch filosoof’.

Haar mail sloot ze af met:

“… En, leuk om te vermelden: mijn boek, Socrates op sneakers, is op nummer 1 gekomen van Managementboek! Mede dankzij deze cursus.”

Helaas was het ons even ontgaan dat ze in april met haar nieuwe boek een paar dagen bovenaan de Bestseller top 100 gestaan.

Omdat ze credits geeft aan mijn online training BusinessBoek Bestseller, heb ik haar vrijdag gebeld.

En het verhaal van haar boek over het voeren van betere gesprekken heb ik op een speciale tijdelijke pagina gezet.

Want de afgelopen 2 jaar is een traditie ontstaan:

Iedere keer dat een van onze deelnemers op 1 komt, maak ik een tijdelijke pagina en roep ik een Nummer 1 Deal uit.

Om het dikke vette resultaat van Elke Wiss te vieren, hangen we daarom vandaag de vlag uit.

Je kunt nu 7 dagen lang instappen in BusinessBoek Bestseller met een flapperende 50% korting op je investering.

En om het af te maken krijg je er bovendien 3 cadeaus bij met een waarde van 2.000 euro.

Het is de 5e keer dat er een Nummer 1 Deal loopt, Elke is dus de 5e deelnemer die op 1 is gekomen door deze online training.

De pagina waarop je 50% bespaart staat tijdelijk hier: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-besteller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-elke-wiss/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast