Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarschuwing: Expliciete sales-pitch (niet geschikt voor minderharigen)

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De mei-editie van Het Lab gaat vandaag naar de drukker.

Dit is een voorproefje van alle dingen die worden opgehelderd als je hem openslaat:

~ Alle beren die jouw klanten op de weg zien en hoe jij die wegjaagt, zodat klanten met een diep gerustgesteld gevoel JA kunnen zeggen tegen jouw aanbod, of tegen datgene wat jij verkoopt.

~ Een van de grootste denkfouten van experts die hun kennis verkopen, waardoor hun klanten afhaken en zich verliezen in Facebook, Netflix, internet-prono en andere verslavende middelen

~ De onvoorstelbaar banale reden dat zelfs je allerbeste klanten je adviezen negeren, en hoe je ze simpel tegen zichzelf in bescherming neemt

~ Een manier om via de ‘achterdeur’ de bezwaren van je klanten weg te nemen waardoor ze geen weerstand of twijfel meer voelen op het moment dat ze een sales-boodschap van jou te horen krijgen – bijvoorbeeld in een gesprek of in een offerte

~ Een bron van ideeën voor content op LinkedIn, YouTube en Facebook waardoor je als een van de zeer weinigen in jouw markt daadwerkelijk meer omzet maakt dankzij social media, terwijl je concurrenten clueless druk zijn met liken, hartjes geven en stories maken

~ Hoe je klanten op de meeste ethische manier prepareert om JA te zeggen op het moment dat jij ze een goed aanbod doet.

~ Een eeuwenoude vorm van mindfuck marketing die je concurrenten niet serieus nemen maar die aantoonbaar veel overtuigender is dan de bullshidt marketing in hun advertenties en nieuwsbrieven.

~ 11 redenen waarom klanten je niet geloven, zelfs al vinden ze je leuk, aantrekkelijk en heb je gepraat als een schorre brugwachter – op het moment dat ze met de pen boven de stippellijn zweven krijg je ondanks al hun koopsignalen géén handtekening

Je hebt met deze Masterclass een checklist in handen waardoor je in iedere verkoopsituatie zeker weet dat je alle redenen waardoor klanten nee zeggen hebt gladgestreken.

Een bonus deze maand is dat ik je ook de 3 manieren geef om direct beter te slapen die ik in anderhalf jaar zoeken en testen heb gevonden en waardoor ik nu hele nachten doorslaap zonder halverwege de nacht minimaal een uur wakker te liggen.

De meeste mensen die gezonder willen worden, willen afvallen of een virus willen afweren, denken dat ze het snelste resultaat hebben als ze gezonder gaan eten en meer gaan bewegen. Maar er is één ding dat meer doet voor je gezondheid dan voeding en sport bij elkaar opgeteld, en dat is beter slapen.

Twee van de slaaptips die ik je geef in deze masterclass zijn zo simpel dat iedereen ze vandaag nog kan toepassen zonder ook maar iets te hoeven bestellen op internet, en zonder dat je afscheid hoeft te nemen van guilty pleasures.

En de derde slaaptip is wat meer hardcore en vraagt wél om het afhakken van het hoofd van de op één na meest hardnekkige verslaving die we hebben. Dat is trouwens ook een van de meest kankerverwekkende habits die je kunt hebben en die je verrassend makkelijk kunt skippen.

Vandaag is de deadline om Member te worden en deze masterclass te krijgen, omdat we de opdracht vanmiddag om 17 uur naar de drukker sturen.

Je krijgt alleen toegang tot edities die zijn verschenen nadat je membership is gestart. Dus dit is je laatste kans om deze Masterclass in handen te krijgen.

Dit is de link: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast