Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Leer dit van Ajax als je een boek schrijft

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een 19-jarig jochie springt 3 meter hoog tussen 2 Juventus-verdedigers. Met een daverende kopbal beukt hij het sterrenteam van Cristiano Ronaldo uit de Champions League.

Leuk avondje gisteravond.

Mijn Italiaanse zwager appte me direct na de wedstrijd: “Grande Ajax!!!!!”

Hij is fan van AC Milan en alles is beter dan aarsrivaal Juve dat doorgaat. De FIAT-club met veel te veel geld. Dan nog liever het neutrale Ajax uit het land waar zijn zus woont.

De kranten staan bol van het leedvermaak om het demasqué van het grotegeldvoetbal.

Op social media stikt het van de gefotosjopte memes van Ronaldo met zuur gezicht en een fles Ajax in zijn hand, en de buikschuiver van Marc Overmars.

Want er komt een frisse wind uit Amsterdam. Een eigenkweekteam dat iets anders doet dan wat arme teams normaal doen tegen rijke tegenstanders.

Niet de bus parkeren en hakken en zagen rond de 16. Maar brutaal aanvallen en goaltjes maken.

De media en de socials lachen zich kapot om de Amsterdamse branie, ook internationaal. Een geinige hashtag om te checken is vandaag #juvaja.

Een van de tweets zegt: “Ajax are playing the most attractive football in the world”.

De entertainment-waarde is sky high.

Als je ooit een zakelijk boek wilt schrijven, vergeet dan ook niet je entertainment-waarde.

Want dat is precies wat bij de meeste experts zie gebeuren.

Die hebben ’s avonds de grootste lol als ze met een biertje naar Ajax zitten te kijken, maar schuiven dan de volgende dag achter hun laptop en schrijven verder aan een gortdroog manuscript.

Want hun boek is geen entertainment, het is hun magnum opus! Het is een standaardwerk dat ze onsterfelijk gaat maken.

Ze persen er duizend pagina’s pure wijsheid uit op flinterdun bijbelpapier, en daarna gaan ze op hun lauweren rusten.

De klanten komen nu vanzelf wel. Tsa! Ze hebben toch zeker al hun kennis in dat boek gezet? Roepen ze vanaf hun bergtop.

Dus iedereen kan lezen dat ze een mega-autoriteit zijn.

Reality check: wat iedereen vooral ziet is dat je een leraar bent. En met hoeveel plezier denk je terug aan je leraren van school?

Vergeet niet om met je boek te entertainen als je wilt dat lezers zich ontspannen. En enthousiaste verhalen over jou vertellen in hun netwerk.

Op dit moment is een groep auteurs hun boeken entertaining aan het maken.

Een community van toekomstige bestseller-auteurs, die meerdere nummers 1 van Nederland heeft voortgebracht. Die sterren produceert, alsof het de jeugdopleiding van Ajax is.

Dat is de community van BusinessBoek Bestseller. En deze week is onze community geopend voor nieuwe auteurs.

Want je krijgt nu een Nummer 1 Deal als je besluit om in de community te stappen. Die Nummer 1 Deal is mijn manier om het succes te vieren van Mark Tigchelaar. De huidige nummer 1 van Nederland op Managementboek.nl.

BusinessBoek Bestseller bestaat nu 1 jaar, en het boek van Mark is de derde nummer 1 die eruit is voorgekomen. Daarvoor kwamen ook Floris Wouterson en Anne Raaymakers al op 1 met hun boeken.

Morgen is de laatste dag dat je kunt meedoen voor half geld en 3 tijdelijke bonussen cadeau krijgt. Via deze tijdelijke pagina krijg je toegang tot de online training en onze auteurs-community, moet je wel toeslaan vóór morgen 17.00 uur: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal.

Als je behalve de online training en community ook VIP-begeleiding van mij persoonlijk wilt, klik dan op de link want ook daarvoor geldt tot morgen een 50%-aanbod.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: