Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Maak van je boek een Fenomeen

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren belde ik met Mark Tigchelaar, de huidige nummer 1 van Nederland met zijn boek Focus Aan/Uit.

Hij maakte aan de telefoon een van de meest inspirerende opmerkingen die ik ooit van een auteur heb gehoord.

Dat was toen hij vertelde wat hij wil met zijn boek.

Ik raad auteurs altijd aan om een doel te hebben waar ze een bult energie van krijgen.

Bij mij was dat doel: op nummer 1 komen.

Dat wilde Mark ook, maar hij heeft nog een veel groter doel.

Hij wil een Fenomeen creëren.

Zodat mensen ’s morgens bij het koffiezetapparaat op kantoor praten over hun focus. Over wat ze doen om in concentratie te komen.

Niet alleen in Nederland een Fenomeen, maar wereldwijd. Een superdoel om jezelf te stellen. Daar gaan je sappen van stromen, of niet dan?

Ik werd er in ieder geval helemaal blij van toen hij het vertelde.

Want op nummer 1 komen bij Managementboek is fantastisch, maar dat is nog maar fase 1 voor Mark.

Hij onthulde aan de telefoon de 4 fases die hij heeft bedacht om een megabereik te krijgen.

De eerste is: een piekmaand creëren in de boekverkoop.

Dat is gelukt, want 2 dagen na het verschijnen van zijn boek stond hij al met stip op nummer 1.

Door iets te doen dat ik nog nooit eerder een auteur heb zien doen.

Mark heeft in de community van BusinessBoek Bestseller gedeeld hoe hij heeft gezorgd voor die piekmaand. Hij heeft iets heel simpels gedaan, dat iedereen kan doen. Geen rocket science, maar wel bloedslim bedacht.

Aan de telefoon verteld hij me ook over fase 4 in zijn boekmarketing.

Daarin gaat hij iets belachelijks doen.

Hij heeft een leuk idee voor een marketingcampagne samen met een internationaal A-merk.

Als dat gaat vliegen, is hij weer een stap dichterbij een Fenomeen.

Mark is deelnemer van BusinessBoek Bestseller. En ik ben blij dat hij meedoet, omdat hij aan alle andere auteurs in het programma demonstreert wat er allemaal mogelijk is.

Het idee van de piekmaand heeft hij uit de training gehaald.

Want Mark heeft in het verleden al 2 andere boeken geschreven, maar die zijn nooit op 1 gekomen. Ze hebben zelfs nooit de top 10 gehaald.

Daar baalde hij van, en hij wist niet precies waarom.

Een fenomeen komt op één redeneerde Mark, dus kocht hij BusinessBoek Bestseller.

Daaruit haalde hij het idee van de piekmaand.

Ook het idee om iets belachelijks te doen komt uit de training, en als zijn plannetje lukt ga je daar nog wel van horen.

De community van BusinessBoek Bestseller is deze week geopend voor nieuwe auteurs.

Want je krijgt tot donderdag een Nummer 1 Deal. Daarmee vieren we het succes van Mark.

BusinessBoek Bestseller bestaat nu 1 jaar, en Mark is de derde nummer 1 die eruit is voorgekomen. Voor hem kwamen ook Floris Wouterson en Anne Raaymakers al op 1 met hun boeken.

De laatste 3 dagen zijn ingegaan dat je kunt meedoen voor half geld en 3 tijdelijke bonussen cadeau krijgt. Via deze pagina krijg je toegang tot de online training en onze auteurs-community, tenminste als je toeslaat vóór donderdag 17 uur: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal.

Spreek je morgen,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen