Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het blijkt dat ze kan acteren. En niet zo’n beetje ook

Aartjan van Erkel

in Copywriting en Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In de film A Star is Born speelt acteur Bradley Cooper een country-zanger die speelt voor volle stadions.

Je ziet hem een aantal nummers uitvoeren in de film en het blijkt dat hij kan zingen.

Lady Gaga speelt een onbekende zangeres in de film en het blijkt dat zij kan acteren.

En niet zo’n beetje ook.

Ik zag A Star is Born gisteren in de bioscoop samen met Chiara en de kinderen, en hij kwam hard binnen bij mij.

Het acteerwerk was zo verpletterend dat ik na afloop serieus dacht dat Gaga en Cooper een liefdeskoppel zijn. (Maar hij blijkt poddomme een baby te hebben met de ex-vriendin van Cristiano Ronaldo.)

Hoe kan een acteur zo geloofwaardig een rockstar neerzetten die een live optreden doet? En hoe kan een popstar zo geloofwaardig acteren?

Mijn favoriete scene uit de film gaat precies daarover.

Bradley Cooper neemt Lady Gaga daarin even apart vlak voor haar eerste grote TV-optreden. Ze is bloedzenuwachtig.

In de scene geeft hij als de oude vos een indringend advies aan de newcomer.

Hij zegt tegen haar:

“Look, talent comes everywhere, but having something to say and a way to say it so that people listen to it, that’s a whole other bag. And unless you get out there and you try to do it, you’ll never know. That’s just the truth.

And if there’s one reason that we’re supposed to be here, it’s to say something so that people want to hear it. So you gotta grab it.

And you don’t apologize or worry about why they’re listening or how long they’re gonna be listening for.

You just tell them what you want to say.”

Talent is niks bijzonders. Iedereen heeft ergens talent voor. Maar de reden dat je hier staat, is dat je iets te vertellen hebt. Dus zing vanuit je tenen, vanuit je ballen. Zorg dat ze naar je luisteren.

Misschien herken je daar wel iets in als ondernemer.

Misschien is dat zelfs wel de reden dat jij onderneemt. Dat je iets te zeggen hebt. Iets dat belangrijk is voor mensen. Je kunt ze helpen. Dat weet je gewoon.

En als je daar echt succesvol mee wilt worden, heb je een manier nodig om het te zeggen waardoor mensen naar je luisteren.

Anders kun je ze niet helpen.

Of je nou met klanten praat, op een podium staat, een website maakt, een nieuwsbrief stuurt of een boek schrijft.

Je wilt dat ze naar je luisteren. Want als niemand luistert, kun je ook niemand helpen.

Daarvoor zijn 3 dingen nodig in jouw bedrijf:

(1) Als ze op jouw website komen, dan wil je dat ze naar binnen gezogen worden. Dat ze alles om zich heen vergeten.

(2) Als ze jouw nieuwsbrief lezen en jou tegenkomen op social media, dan wil je dat ze jou nooit meer vergeten.

(3) Als ze je boek lezen, dan wil je dat ze het gevoel hebben dat ze een openbaring hebben gekregen.

Dit zijn precies de 3 dingen die ik je leer in mijn 3 online trainingen.

Om er samen voor te zorgen dat jouw klanten in 2019 naar je luisteren, heb ik een Eindejaarsdeal voor je gemaakt.

Daardoor bespaar je vandaag 50% op al mijn online trainingen:

(1) Online verkoopsucces XL gaat over je website.

(2) Onweerstaanbare Online Marketing gaat over je e-mailmarketing en social media.

(3) BusinessBoek Bestseller gaat over je zakelijke boek.

Vandaag is de laatste dag van de Eindejaarsdeal. Hij loopt vanmiddag om 17.00 uur af.

Vanaf dat moment geldt weer de volle prijs voor alle trainingen, en vervallen alle bonussen.

Mijn wens voor jou is dat je in 2019 echt binnenkomt bij je klanten.

Klik daarvoor op een van de links, meld je aan en dan spreek ik je binnenkort.

Succes!

Aartjan

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: