Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Blahblahblah blah blah blahblah

Aartjan van Erkel

in Copywriting en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In het Stedelijk Museum in Amsterdam hebben ze een genderneutraal toilet.

Ik ben benieuwd wat voor pictogram ze op de deur hebben geplakt.

Het is het Stedelijk, dus ze zullen het wel artsy fartsy opgelost hebben gok ik.

In biercafé Bax in Amsterdam hebben ze geen genderneutraal toilet. Iets zegt me dat ze daar ook nooit aan gaan beginnen.

Maar ze hebben wel iets verrassends geschilderd op de deur van het heren- en damestoilet.

Iets wat ik nog nooit had gezien. Ik moest er even over nadenken.

Welke van de 2 deuren moest ik nemen?

Op de linkerdeur stond deze tekst geschilderd:

Blah.

En op de rechterdeur stond dit:

Blahblahblah blah blah blahblah.

Ik heb een deur gekozen. En ik vond het best geinig. Kroeghumor.

Een verhaaltje om door te vertellen.

Klanten vinden het leuk als je als ondernemer af en toe iets verrassends doet.

Als je het leuk maakt om zaken met jou te doen.

Maar de meeste bedrijven zijn gortdroog.

Ze behandelen hun klanten bloedserieus en dat is eigenlijk best wel saai.

Er mag gelachen worden! Superonderscheidend als je af en toe een beetje humor toont of iets geks doet.

Want je concurrenten zijn waarschijnlijk allemaal Batavus Droogstoppels.

Doe jij weleens iets verassends voor klanten?

Zet ze af en toe op het verkeerde been of doe iets leuks wat ze niet verwachten.

Wordt enorm gewaardeerd! En het wordt onthouden.

Aartjan

PS

Vanaf november ga ik 10 ondernemers die minimaal €100.000 omzet per jaar maken, helpen om hun marketing onvergetelijk te maken. Als je dat onderwerp interessant vindt, kijk dan hier: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/marketing-masterpieces/

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: