Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Jaaroverzicht met de 3 meestgelezen tips van 2012

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In 2012 heb je veel vaker tips van me gekregen dan daarvoor. Er zit nu elke week een tip, idee of video in je mailbox. In dit artikel vind je de 3 meestgelezen tips van het afgelopen jaar. Met als extra: alle video’s, plus mijn persoonlijke top 3.

Er is trouwens ook een andere grote verandering geweest in 2012…

Foto: Flickr.com/bayasaa

De andere grote verandering in 2012: ondernemers die te weinig omzet maken via internet hebben nu de mogelijkheid zich door mij te laten begeleiden om hun omzet minstens te verdubbelen.

Ik werk namelijk sinds 2012 niet meer als conversie-copywriter voor grote bedrijven. Doordat mijn boek Verleiden op internet en de tips zo veel aanvragen opleverden, heb ik mijn bedrijf aangepast om meer klanten tegelijkertijd te kunnen helpen. Ik ben nu alleen nog in te schakelen als ondernemerscoach en trainer. Voor 2013 heb ik weer hele leuke plannen voor je, vertel ik zo 🙂

Dit jaar heb ik meer dan 80 leuke ondernemers begeleid die een onweerstaanbare website willen. Ik geniet daar echt van! Want ik heb zelf ondervonden hoe je via internet veel succesvoller kunt worden als ondernemer. Dat is nogal verslavend, en ik vind het bereleuk om dat over te dragen.

Regelmatig hoor ik van lezers en klanten dat ze nu meer omzet maken via internet. Daar doe ik het voor, blijf alsjeblieft komen met leuke reacties!

Maar nu eerst:

De meestgelezen tips van 2012

1. Verlies je klanten? Met dit simpele tekstje houd je ze binnen

Het is recessie en veel bedrijven verliezen klanten. Wil jij dat klanten trouw zijn aan je bedrijf? Dan zijn er 2 kronkels in het brein waar je gebruik van kunt maken. Ik kwam een slim tekstje tegen dat dit toepast.

2. Onverwachte verkooptip: zo profiteer je van de cookiewet

Ik ontdekte een onverwacht voordeel van de cookiewet. Je verkoop kan daardoor namelijk toenemen. Er werd veel gereageerd op dit artikel, door beïnvloedings- en conversie-experts. Interessant om te lezen: sommigen waren kritisch, anderen vulden het ijzersterk aan.

3. 3 tips waardoor mijn mailinglijst 33% groeide in 2 maanden

De nieuwsbrief van veel bedrijven is totaal niet interessant voor klanten. Want ze vergeten te verleiden via het ‘reptielbrein’. Had ik dit artikel vandaag geschreven, dan was de titel trouwens geworden: 3 tips waardoor mijn mailinglijst 250% groeide in 11 maanden 🙂

Video’s

Mijn persoonlijke top 3

Deze artikelen vond ik persoonlijk het sterkste in 2012:

  1. Hoe je een golf van gratis publiciteit krijgt
  2. Doe jij klanten genoeg pijn? Anders kopen ze niets bij je
  3. Waarom de website van veel ondernemers hun klanten totaal niet boeit

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen