Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

“Ik wist niet dat ik het zocht, maar wel dat ik het nu gevonden heb”

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vorige week belde ik met een ondernemer over zijn marketing.

Hij zei:

“Klanten krijgen niet verteld wat er bij ons gebeurt. Ik zelf ook niet.

Ik worstel met onze boodschap.

Wat ik wil is dat mensen op onze website komen en denken:

Ik wist niet dat ik het zocht, maar ik weet wel dat ik het nu gevonden heb.

Maar mijn positionering is helaas te onduidelijk.”

Dat klinkt misschien als een ondernemer die struggelt en weinig verdient.

Maar dat klopt helemaal niet: ik had een sleeping giant aan de lijn. Hij draait prima en klanten zijn lyrisch.

Waar hij wel mee struggelt is om verder te groeien: hij wil eigenlijk een veel hogere omzet, en hij weet dat het er in zit.

Ik heb wat met zulke ondernemers. Mijn handen jeuken als ik zo’n verhaal hoor en al het ongebruikte potentieel kan zien. Daarom lanceerde ik twee weken geleden een groep, speciaal voor dit type ondernemer:

Sleeping Giants.

Ik heb er een paar dagen over gemaild, en daarna een aantal belafspraken gehad met ondernemers die zichzelf hadden herkend als sleeping giants.

De nieuwe groep die ik start in januari zit daardoor al voor 75% vol.

Een van de dingen die ik in elk gesprek hoorde, was hun struggel met positionering.

Wat doe je, waar sta je voor en wie is je ideale klant?

Vaak krijgen ze dat niet lekker uit hun beck. Ze weten het ergens wel, maar ze weten het tóch ook weer niet.

Het eerste wat ik daarom doe met een sleeping giant die besluit om de flinke investering te doen om in de groep te stappen, is een persoonlijke afspraak met ze maken op mijn kantoor. Nog zonder de groep, dus 1-op-1.

Ik ontvang ze daar 1 middag, om iets voor ze te doen wat ik nooit eerder heb gedaan voor deelnemers aan een groepsprogramma.

Die middag schrijf ik namelijk persoonlijk de copywriting voor hun homepage. Ik vertel wat ze doen en wat ze uniek maakt.

Mijn copywriting krijgen ze mee naar huis. Die is kant en klaar om op de homepage te zetten.

We noemen dat de Superpower-middag.

Alle sleeping giants die ik tot nu toe heb gesproken worden hard getriggerd door die exclusieve gelegenheid dat ik zelf de allerbelangrijkste copywriting over hun bedrijf schrijf: de woorden op hun homepage die zeggen hoe uniek ze zijn.

Ik doe dat expres helemaal aan het begin met ze, want als je eenmaal je superpower weet is daarna alles makkelijker.

We ploppen de kurk van je champagnefles. Je krijgt weer lol in je marketing en die gaat stromen.

Die marketing creëren we in de rest van de 6 maanden van het programma.

Ik ga je niet trainen, ik geef je geen online omgeving, we komen alleen maar een paar keer live bij elkaar.

I’m gonna sit your ass down en je gaat je marketing creëren onder intensieve begeleiding van mij, samen met een paar andere leuke ondernemers op jouw niveau.

Sound like fun?

Je bent een sleeping giant als je:

  • Minimaal een ton omzet per jaar maakt
  • Die omzet al jaren een beetje hetzelfde is
  • Je retegoed bent in je vak en lyrische klanten hebt
  • Je nog maar weinig aan marketing doet, of niet meer groeit met je huidige marketing

Wil je meer weten over het programma Sleeping Giants dat in januari start, kijk dan op deze pagina waar ook de link staat om een belafspraak met me aan te vragen: www.schrijvenvoorinternet.nl/sleeping-giants

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: