Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Oelepetoet

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen onze kinderen baby’s waren heb ik nooit in babytaal tegen ze ge-oelepetoet. Want ik had van iemand gehoord dat kinderen sneller leren praten als je zo veel mogelijk praat alsof ze volwassen zijn.

Geen idee of het heeft gewerkt. En ik heb ook nooit opgezocht of het waar is. Ik vond het gewoon stom om tegen mijn baby’s te brabbelen als een koekwaus.

Jaren later kochten we Lola. En als ik nu op mijn hurken bij de hondenmand ga zitten, dan hoor ik een piepstem uit mijn mond komen die zegt: “Wil Lollekebolleke een lekker koekiewoekie? Baassie lekker snoepie voor je pakken? Ben je nog een lief hondjeklontje?” Want Lola is schattig en het boeit me niet of ze wordt toegelaten op de hondenuniversiteit.

Misschien had het niks uitgemaakt als ik ook zo tegen mijn baby’s had gebrabbeld. Misschien waren ze zelfs wel een jaar eerder begonnen met praten.

Ik had nou eenmaal een idee in mijn hoofd hebben waar ik aan vasthield, ook al wist ik niet precies waarom. Het is net als met de ideeën die potentiële klanten in hun hoofd kunnen hebben. Misvattingen die ze tegenhouden om bij jou geld uit te geven.

Bijvoorbeeld het idee dat jouw andere klanten veel kunnen hebben aan je methode, je diensten of je training, maar zij zelf niet. Want die andere klanten zitten anders in elkaar. Ze denken bijvoorbeeld dat die andere klanten handiger, gedisciplineerder of dunner zijn.

De misvatting ‘Mensen die dit wel is gelukt zijn anders dan ik’, is een van de 5 meestvoorkomende gedachten die mensen tegenhouden om klanten te worden.

Zolang ze erin geloven, trekken ze niet hun portemonnee en blijven ze wachten, uitstellen, om je heen lopen.

Pas als jij de 5 misvattingen in hun hoofd hebt weggenomen, zijn ze in staat om je klanten te worden.

Het is namelijk mogelijk om misvattingen te elimineren. Iemand had mij als jonge vader van gedachte kunnen laten veranderen, waardoor ik volle bak poekiewoekie was gaan praten.

Als je in staat bent om misvattingen weg te namen waar klanten in geloven, bevrijd je ze van overtuigingen die ze belemmeren, zodat ze bij jou investeren in wat echt belangrijk is.

Je helpt klanten om dingen te overwinnen die diep in hun hart zitten, waarvan ze zich soms niet eens bewust zijn. Dingen die ze in de weg zitten in hun leven. Dingen die ze tegenhouden om de dingen te doen die ze het allerliefste zouden willen.

Ik laat in een nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab zien wat die 5 meestvoorkomende misvattingen zijn waardoor klanten zichzelf tegengehouden en niet geloven dat ze succesvol kunnen zijn met jouw methode, dienst of product.

En vervolgens geef ik je een 3-staps overtuigingstechniek waardoor hun misvattingen wegwaaien, zodat klanten jou opeens wél als een serieuze kandidaat zien om hun problemen op te lossen.

Wat je doet met deze techniek is het brein binnendringen van je klanten, waarna je een misvatting voorgoed verwijdert en in plaats daarvan op dezelfde plek in hun hoofd een nieuwe overtuiging implanteert.

De masterclass over het wegnemen van misvattingen waar klanten in geloven, gaat aanstaande maandag naar de drukker. Als je hem in bezit wilt krijgen, meld je dan hier aan als Member van Het Lab:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: