Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Verander het leven van klanten die zichzelf tegenhouden

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op het onvolprezen Reddit .com stelde iemand de prikkelende vraag:

‘What is a purchase under $50 you made that has totally changed your life for the better?’

De antwoorden variëren van een neushaartrimmer en een waterpik-flosser tot een telefoonoplaadsnoer van 3 meter, het eerste album van Stone Roses, een scherp schaartje, een magic wand toy, een kledingscheerapparaat en een projector die van je muren en plafond een oceaan maakt.

Dan komt dit antwoord:

‘I was paying my therapist $150 a session to figure out why I believed there were monsters under my bed. She said 10 sessions minimum were necessary. Ouch.

I finally told my favorite bartender about my embarrassing problem. He told me to cut the legs off my bed.

So my answer is $7 for a saw. Problem solved.’

Zo kan het ook.

Hoe je van een vervelende gedachte afkomt maakt niet uit. Tien keer naar de peut, of de poten van je bed afzagen. Whatever.

Maar wat als iemand helemaal niet van die gedachte af wil? Omdat ze er heilig in geloven? Dan gaat zo iemand niet eens op zoek naar een oplossing.

Als het jouw potentiële klanten zijn, kunnen ze een gedachte hebben over wat jij verkoopt die ze tegenhoudt om bij jou geld uit te geven.

Daardoor blijft hun situatie onveranderd. Want ze verdommen het om jou te betalen om ze te helpen.

Ze blijven dus last houden van het probleem waar jij ze van af kunt helpen, terwijl ze wel verlangen naar een oplossing. Maar die gedachte zit in de weg.

Als je in staat bent om gedachtes weg te nemen waar klanten in geloven, bevrijd je ze van overtuigingen die ze belemmeren zodat ze bij jou investeren in wat echt belangrijk is.

Je helpt ze om dingen te overwinnen die in de weg zitten in hun leven. Die ze tegenhouden om de dingen te doen die ze het allerliefste zouden willen.

Ik laat in een nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab zien wat die 5 meestvoorkomende misvattingen zijn waardoor klanten zichzelf tegengehouden en niet geloven dat ze succesvol kunnen zijn met jouw aanpak, dienst of product.

En daarna geef ik je een simpele 3-staps overtuigingstechniek waardoor hun misvattingen wegvallen, zodat klanten jou opeens wél als een serieuze kandidaat zien om hun problemen op te lossen.

Wat je doet met deze techniek is het brein penetreren van je klanten, waarna je hun misvatting voorgoed verwijdert en in plaats daarvan op dezelfde plek in hun hoofd een nieuwe overtuiging inbrengt.

De masterclass over het wegnemen van misvattingen waar klanten in geloven, gaat maandag naar de drukker. Als je hem in bezit wilt krijgen, meld je dan hier aan als Member van Het Lab:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: