Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Praten met god door de grote witte telefoon

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Inspecteurs keken er al weken naar uit. Koningsdag. Ze togen gisteren met blauwe spuitbussen naar de vrijmarkt in Rotterdam.

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit was op zoek naar dingen zoals het bestelbusje vol met rauwe kip dat de hele dag in de zon stond, dat ze in het verleden een keer aantroffen.

NRC volgde inspecteur Ruud gisteren, en die vond onder andere een jonge vrouw die onder een boom Surinaamse barra’s stond te kneden en frituren, recht onder poepende spreeuwen die op de takken van de plataan zaten.

Inspecteur Ruud vond ook een lading lauwe Turkse pizza’s en stuurde de saggerijnige verkoper op een missie om zijn waren zo snel mogelijk terug te koelen naar een veilige temperatuur.

Als hij bedorven spul vindt, spuit de inspecteur dat knalblauw met een verfspuitbus zodat hongerige Koningsdagbezoekers niet het risico lopen dat ze na het eten van een portie kipkluiffies een uurtje later knielend met god moeten praten door de grote witte telefoon.

De inspecteurs brengen autoriteit met zich mee als ze langs de etenskramen lopen, en vertellen de Koningsdag-ondernemers precies wat ze moeten doen. Er is geen onduidelijkheid, de voedselverkopers weten wat ze te doen staat, en ze doen dat ook.

Leiderschap nemen betekent richting aangeven. Duidelijk zijn over wat er moet gebeuren.

Maar in bedrijven bestaat de richting vaak alleen maar in het hoofd van de ondernemer. En die richting zit niet in het hoofd van de klanten.

Vooral als je een expert, autoriteit of goeroe bent is richting belangrijk. Maak duidelijk welke stappen je klanten gaan zetten als ze met jou werken. Laat geen twijfel bestaat over wat er nodig is om het droomresultaat te bereiken waarvoor ze bij jou kwamen.

Ben je een trainer, coach of dienstverlener en is je kennis je product? Positioneer jezelf dan als leider in je markt, en presenteer een Weg naar succes. Neem je klanten vervolgens bij de hand en ze zullen je volgen.

Zien klanten bij jou geen Weg naar succes? Dan blijven ze aarzelen om te beginnen, of ze stoppen veel te vroeg.

Voor een aantrekkelijke Weg naar succes bestaat heb ik een formule. Met die formule maak je van je Weg naar succes een begrijpelijk en onweerstaanbaar stappenplannetje waar klanten zin in hebben en waarbij ze niets liever willen dan dat jij ze begeleidt.

De masterclass met de formule stuur ik maandag naar de drukker voor de Members van Het Lab. Je ziet daarin niet alleen hoe je klanten stap voor stap begeleidt naar succes, maar ook hoe je met woorden en stijl de aangeboren psychische archetypes triggert waardoor klanten de meeste connectie met je voelen.

Ben je al Member dan ploft de nieuwe masterclass volgende week op de mat. Ben je nog géén Member en je wilt hem ook ontvangen, ga dan naar:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: