Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zeg dingen tegen je lucratiefste klanten die hun oren laten flapperen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Als je een fiets zo licht mogelijk probeert te maken, dan komt er misschien ook wel een moment waarop hij een beetje onveilig wordt?”, vraagt de interviewer van de NOS aan voormalig profwielrenner Michael Boogerd.

Het is een fragment uit een ‘Sportexplainer’, een video van NOS Wielrennen met de titel ‘Dikke renner, dure fiets. Hoeveel zin heeft het?’.

Michael Boogerd, die inmiddels trouwens ook wat extra kilootjes heeft, verklapt dan in sappig Haags een geheimpje over het materiaal waarop hij als prof moest rijden van de fietsensponsor:

“Ik heb zeker wel op fietsen gezeten waarbij ik als ik bovenop een berg een regenjasje wilde aantrekken omdat het koud was in de afdaling dat het net was alsof ik op een werphengel zat. Dat was echt heel gevaarlijk.”

Wielrenners van zijn generatie hadden wel meer geheimpjes die ze nooit aan iemand vertelden, over andere over spulletjes en ampulletjes die ze kregen om harder te gaan. En zo is het ook bij jouw klanten: die hebben geheimpjes die ze nooit aan iemand vertellen.

Deze maand trekken we in Het Lab jouw droomklant helemaal uit elkaar. En een van de dingen die je gaat ontdekken is wat een geheim is dat ze nooit aan iemand hebben verteld. Want dat geeft jou informatie over het probleem waar je klanten mee struggelen die goud waard is om te gebruiken in je marketing.

We maken komende maand lijstjes over je droomklanten die je nooit eerder hebt gehad en die de richting van je marketing gaan bepalen voor de komende jaren. Je krijgt een veel beter beeld van je lucratiefste klanten en wat ze deep down bezighoudt.

Daardoor ben je voortaan in staat om dingen tegen ze te zeggen waardoor hun oren flapperen. Dat hoort bij jouw positie als de beste goeroe, expert of mentor in je markt. Jij weet dingen van ze die ze zelf niet eens weten van zichzelf, of aan niemand durven te bekennen.

De masterclass die je als Member van Het Lab in april krijgt is deel 1 van een miniserie van 2 masterclasses over de Weg naar Succes. Je ziet in deze miniserie hoe je veel meer omzet maakt per klant door ze op een diep niveau te leren kennen, ze de weg te wijzen naar een droomresultaat en ze bij de hand te nemen om de komende jaren succes na succes te boeken.

Ben je aanstaande maandag Member, dan krijg jij hem ook in de bus. Je membership van Het Lab start je hier:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Succes,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen