Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Deze dates liepen helemaal verkeerd af

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op het onvolprezen fmylife .com klagen mensen over hun leven. Zo vind je daar een reservoir aan verhalen over eerste dates die verkeerd afliepen.

Iemand vertelt:

“Today, I went straight from work to a blind date, and I decided to change in my car at the parking lot. Someone pulled up next to me as I had my ass to the window. It was my date. FML”

Iemand anders maakte dit mee:

“Today, I went on a date with a woman. She brought along her stuffed rabbit, and introduced us. FML”

En deze vrouw was schoner op zichzelf dan haar date:

“Today, a guy I liked came to pick me up for our first date. As he opened the car door, I noticed nearly an inch of dog hair on every surface of the interior. Not wanting to get it all over me, I asked if we could take my car instead. He was so “insulted” he drove off and left me standing there. FML”

Doe niet raar tijdens een date. Dat is overbodig advies, want bijna iedereen snapt dat.

Maar ondernemers die een klant voor zich proberen te winnen, doen wel allemaal rare dingen.

Zoals leads maar één keer opvolgen. Dus na het sturen van een offerte of een voorstel maar één keer mailen of bellen.

Klanten voelen zich daardoor niet serieus genomen, in de steek gelaten of geschoffeerd. En dit is standaard gedrag van veel dienstverlenende bedrijven. Ze denken er niet eens over na. Krijgen ze niet direct een ja, dan vergeten ze hun klant meteen weer. De inboxen van de meeste ondernemers zitten vol met ongeconverteerde leads die ze geen aandacht meer geven.

Jij hoeft de stupiditeit van andere bedrijven niet te imiteren. Realiseer je dat klanten die nee zeggen of even niet reageren, later alsnog ja hadden gezegd als jij het niet had opgegeven.

Gedraag je als een ondernemer door er gewoon van uit te gaan dat je die ja uiteindelijk gaat krijgen. Daar is alleen maar wat opvolging en geduld voor nodig.

In Het Lab laat ik de Members komende maand zien hoe je klanten die nee zeggen alsnog binnenhaalt. In de masterclass van december geef ik ze daar 5 formules voor.

Als je er daar ook maar 1 of 2 van toepast, kun je voor tonnen aan business binnenhalen door je ongeconverteerde leads alsnog te converteren.

Het maandbedrag voor Het Lab is absurd laag voor de omzet die je maakt als je de formules even toepast. Op deze aanmeldpagina vertellen Members hoe Het Lab hun business heeft veranderd: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Maandagmiddag aanstaande sturen we de 5 formules naar de drukker. Meld je dus voor die tijd aan als je ze in de bus wilt krijgen. Doe het anders meteen even, nu je eraan denkt.

Spreek je,

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: