Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het dilemma van de baard en de WC-bril

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Bob Zeegers stelt de lezers van zijn boek ‘HR met ballen’ de volgende kriebelende vraag in het hoofdstuk waarin hij drie strategieën geeft om de beste medewerker te vinden:

“Stel je eens het volgende dilemma voor:

Jij móét vandaag kiezen tussen het aflikken van een wc-bril op een gabberfestival of het aflikken van een flinke baard. Van zo’n lekker ding als Arie Boomsma of zo.

Jij kiest die baard toch?

Maar een baard blijkt echt een stuk smeriger dan een wc-bril. Je wilt echt niet weten hoeveel ziekteverwekkende microben zich in zo’n kroelende hoop gezichtsschaamhaar hebben opgehoopt. Daar kan geen ondergefletste wc-bril tegenop. Dit feit is zelfs wetenschappelijk aangetoond. Toch kiest bijna iedereen via de onderbuik voor die baard van Arie. En dat is precies wat er gebeurt met recruitment. Vaak wordt dat nieuwe personeelslid namelijk gekozen op een onderbuikgevoel. Dan kies je voor een sollicitant omdat het zo’n leuk gesprek was. Of omdat de sollicitant er zo fris en fruitig uitzag. Waardoor je vergat een paar kritische vragen te stellen, die je wel stelde aan die andere sollicitant die net even iets minder uitbundig binnenstapte. Maar bij zo’n gespierde baardmans zitten de microben verstopt onder de oppervlakte en voordat je het weet is de werksfeer verziekt.”

In hetzelfde hoofdstuk vertelt hij ook uit wat je kon afleiden uit de manier waarop Adolf Hitler je de hand schudde, en waarom je mensen die je voor het eerst ontmoet consistent verkeerd inschat.

Dit stoute HR-boek staat nu op nummer 1 in de Managementboek Top 100. Omdat auteur Bob Zeegers deelnemer is van mijn online training BusinessBoek Bestseller, loopt nu de inmiddels traditionele Nummer 1 Deal. Traditioneel omdat het al de 12e keer is dat ik vier dat een van de deelnemers op 1 staat.

Je krijgt daarom tot en met overmorgen een extreme korting van €2.000 euro op je investering in deze training.

De Nummer 1 Deal op BusinessBoek Bestseller vervalt donderdag om 17.00 uur en de tijdelijke pagina waar je de training kunt aanschaffen die Bob Zeegers ook heeft gevolgd is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-bob-zeegers

In deze online training ga ik je persoonlijk helpen bij de promo en het schrijven van je boek. Klik op de link voor de details en het verhaal van Bob en de andere auteurs die op 1 zijn gekomen met hun boek.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: