Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Deze verkooptechniek is ongeschikt voor poesjes en beroepsruziezoekers

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je kent het verschijnsel chick-lit waarschijnlijk, maar er bestaat ook dude-lit. Romans over de problemen van mannen, met veel humor om te lachen.

Jonathan Tropper is mijn nieuwe favoriete romanschrijver. Hij heeft 6 dude-lit romans geschreven over mannen die single, weduwnaar of getrouwd zijn, en alle ellende die daarvan komt.

In ‘The Book of Joe’ keert hoofdpersoon Joe na 17 jaar terug in zijn geboortestad Bush Falls omdat zijn vader een beroerte heeft gehad. Hij woont zelf in New York en heeft weinig contact meer met zijn vader en zijn broer, die beiden in hun tijd topspelers waren in het lokale basketbalteam en samen alleen maar over basketbal praten. Joe speelde zelf niet, en had zich altijd een buitenstaander gevoeld. Nadat hij in de grote stad was gaan wonen, schreef hij een vileine roman waarin hij karaktermoord pleegde op alle bewoners van Bush Falls. Het boek werd een kaskraker die verfilmd werd met grote Hollywoodacteurs.

Bij zijn terugkeer in de stad reageren de bewoners woedend op Joe. Iemand gooit hem een milkshake in zijn gezicht, de leden van de boekclub rijden in het donker langs zijn huis en smijten hun exemplaren van zijn boek in de voortuin, en de town bully ramt hem in elkaar.

Hij heeft ook nog een paar vrienden: een oude jeugdvriend die op sterven blijkt te liggen en een ex-vriendinnetje wiens hart hij ooit heeft gebroken, waar hij altijd spijt van heeft gehouden.

Als je nog nooit iets van Jonathan Tropper hebt gelezen, dan ben ik jaloers op je 🙂

Als jij iets schrijft of publiceert, maak je als het goed is niet van iedereen vijanden. Maar je krijgt wel altijd een paar trollen en moddergooiers achter je aan. Tenminste, als je de ballen hebt om ergens een mening over te hebben die geen zoete vanillesmaak heeft maar waar sommige mensen het heftig mee oneens zijn.

In mijn business wrijf ik in mijn handen als mensen op internet tegen mij vuilspuiten, woedend uit hun panty gaan of het harnas aantrekken van de social media-activist. Want ik gebruik ik wat ze zeggen om meer te verkopen aan de mensen die wél belangrijk zijn in mijn leven en dat zijn mijn beste klanten.

Boze reaguurders zijn hun gewicht in goud waard. Want ze leveren entertainment en omzet op, als je weet hoe het werkt. In de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab leg ik de formules uit waarmee ik nieuwe klanten krijg in tijden dat veel andere ondernemers op social media aan het discussiëren zijn met onbekenden, of dagenlang geen hap door hun keel krijgen omdat niet iedereen ze lief vindt.

Het enige wat je hoeft te doen om de formules om te profiteren van trollen en moddergooiers in de bus te krijgen, is zorgen dat je voor maandag Member bent van Het Lab. Dat doe je via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Dit is niet voor poesjes of beroepsruziezoekers. You know who you are.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: