Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo verkoop je meer dankzij moddergooiers en trollen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je hebt misschien weleens meegemaakt dat je op internet bent aangevallen, of dat mensen het hogelijk oneens met je waren, of dat mensen je gingen uitschelden of zwart maken of onwaarheden over jou verkondigden. Dat hoort erbij als je onderweg bent om de nummer 1 in je markt te worden.

Wat daarvoor nodig is, dat is heel erg zichtbaar zijn. Iedereen kent je. Dat roept dan ook automatisch veel meer reacties op. Goede, maar ook slechte. Reacties waar je misschien wel van schrikt, of van wakker ligt als het voor het eerst gebeurt of als je daar gewoon een beetje gevoelig voor bent. Het ís ook heftig. Alleen, ik ga je er deze maand in Het Lab een hele andere kant van laten zien.

In Het Lab help ik je elke maand om de nummer 1 in je markt te worden, en in je business ga je dan dit soort dingen dus ook meemaken. Dan gaan er trollen opstaan. Dan gaan er mensen van alles over jou roepen. Op de socials, in je inbox of in je gezicht.

En ik ga niet tegen je zeggen: Joh, trek het je niet persoonlijk aan, zo bedoelden ze het niet. Ik ga je dus niet over je bol aaien. Nee, ik ga je een andere kant laten zien van moddergooiers en trollen waardoor je, de volgende keer dat het gebeurt, denkt: Yes, we hebben er weer een! En je wrijft in je handen, want je weet: ik ga hier knaken mee verdienen.

Ik ga je ook een paar voorbeelden laten zien, in detail, van wat ik zelf meemaak qua moddergooiers en trollen. Ik laat je precies zien wat ze zeggen. En ik laat je ook de andere kant zien: hoe andere mensen juist positief reageren. In ieder geval zie je in deze masterclass hoe je extra klanten trekt wanneer mensen het op internet keihard met jou oneens zijn, beledigd reageren of jou aanvallen.

Ik geef je mijn formules om op zulke momenten de band met je klanten sterker te maken, en om nieuwe klanten te overtuigen. Waardoor je soms in een keer nieuwe mensen binnenhaalt als klant die nog nooit van jou hadden gehoord, met als aanleiding dat jij werd getrold.

Dit werkt heel sterk, omdat de formules van deze maand gebaseerd zijn op hevige emotie. En hevige emotie is het beste klittenband van het brein, daar blijven dingen aan hangen. Daardoor onthouden mensen jou, daardoor worden ze in beweging gebracht en daardoor nemen ze een beslissing.

De deadline waarna mijn formules voor het profiteren van moddergooiers en trollen naar de drukker gaan is aanstaande maandag om 17 uur. Ben je voor die tijd Member van Het Lab, dan krijg jij ze volgende week ook in de brievenbus.

De link om je membership van Het Lab te starten is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen