Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom ik van die lange e-mails stuur

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er zijn weleens mensen die tegen me zeggen: Aartjan, je moet niet zulke lange mails schrijven.

Maar die snappen het niet. Als ik elke dag een hele korte zou sturen, dan zou ik veel minder goede klanten krijgen.

Niet alleen omdat er weinig aan is om zo’n kort bericht te krijgen. Dit bericht bijvoorbeeld. Niks aan.

Maar ook omdat ik het principe van leads converteren door vertraging toepas.

Hoe je dat precies doet, leg ik komende maand uit aan de Members van Het Lab. Want het is meer dan alleen maar: dingen langer maken.

Door vertraging strategisch toe te passen trek je de beste klanten uit je markt: klanten die minder prijsvergelijken, bereid zijn om hogere tarieven te betalen, zich beter gedragen en achteraf een beter gevoel overhouden aan hun investering.

De masterclass met de formules voor het converteren van leads door vertraging sturen we maandag om 17 uur naar de drukker en dan ben je te laat.

Om je voor die tijd nog aan te melden als Member ga je naar deze pagina: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Kies voor Het Lab Fast Lane: het complete membership. Je krijgt dan de formules per post toegestuurd en daarna pas ik hem samen met jou toe in je eigen business in een live online sessie.

Aartjan van Erkel

P.S.

Door dit korte bericht krijg ik waarschijnlijk geen enkele nieuwe aanmelding voor Het Lab – het is een demonstratie van hoe het voelt als ik je niet vertraag.

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: