Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Social media-activiste walgt van mijn mail van gisteren

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een zelfverklaarde ‘ethisch e-commerce expert’ en lezer van mijn dagelijkse mails die bij haar aanmelding duidelijk is gewaarschuwd voor de politiek incorrecte inhoud, is op een zeepkist gaan staan op haar LinkedIn om een kwaaie rant af te steken. Want ik heb gisteren het gore lef gehad om te schrijven dat ik geen deelnemers in mijn trainingen wil die een STAP-subsidie van het UWV hebben aangevraagd.

Ze is met haar eigen boek over ‘het overleven van een door mannen gedomineerde werkvloer’ niet verder gekomen dan plek 9 bij Managementboek en verklaart dat ze ‘geen bestseller wil ten koste van alles’, want ‘het is maar net waar je eigen ethische grens ligt’.

De beledigde social media-activist sluit af met: “Wat je ook zou kunnen doen is gewoon een heel goed boek schrijven die heel veel mensen willen lezen en je marketing op een eerlijke manier doen. Werkt als een trein.”

Letterlijk citaat, ik verzin dit niet.

In mijn mail zat het aanbod voor de Nummer 1 Deal die nu loopt omdat er weer 2 deelnemers van BusinessBoek Bestseller op 1 zijn gekomen bij Managementboek en daarvoor de credits aan de training geven. Daarom krijg je tijdelijk €1.500 euro korting op je investering, plus €2.000 aan bonussen, plus als extra cadeau de hele online training als een hardcover boek waarin je hem rustig kunt nalezen: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-tijdelijke-nummer-1-deal/

Nadat ze mijn mail slecht heeft gelezen concludeert ze boos dat klanten mijn training helemaal niet nodig hebben: “Wat betreft de training van Aartjan om van je boek een bestseller te maken zou ik willen adviseren om de kosten van deze training (a 4000 euro) te besteden om je eigen boek in te kopen. Oeps, verklap ik per ongeluk de gouden tip uit de training.”

Ze denkt geloof ik dat ik auteurs vraag om fors te investeren in mijn training en daarna zeg: Gefopt! Het enige wat je hoefde te doen is 200 stuks van je eigen boek bestellen bij Managementboek en je staat de volgende dag op 1. Houdoe en bedankt, hahaaa!

Dat is onzin op zo veel verschillende levels dat ik er hartelijk om heb gegrinnikt in de schimmige en onwelriekende mancave waar ik deze stukkies schrijf.

Zoals dat gaat op de ‘socials’ haast een aantal vrouwen zich om in de reacties mee te trollen:

‘Walgelijk’

‘Lomp’

‘Elitair’

‘Wat een pannekoek’

‘Hij doet zijn bijnaam Aarsjan van Eikel wel eer aan’

‘Ongelofelijk’

‘Ben echt van stomheid geslagen’

Een paar woke witte mannen polderen ook mee, bijvoorbeeld een trainer die bezweert: ‘Nou ik zie graag klanten met een STAP-budget. En ook klanten die eenmalig een training bij mij volgen.’

Nogmaals: ik verzin niks.

Genoeg over het politiek correcte volksdeel dat zich weer heeft kunnen verontwaardigen op hun smartphones, voor mijn persoonlijke amusement.

Wie mijn trainingen gratis denkt te kunnen ophalen met een STAP-budget, komt er bij mij niet in.

Maar als je géén ethische bezwaren hebt tegen het publiceren van een zakelijke bestseller die als een gek verkoopt en waar je schofterig veel klanten mee binnenharkt, en bereid bent om daarvoor een flinke investering te doen die je tientallen keren terugverdient als je de tijd die anderen wegpissen op social media besteedt aan doen wat ik uitleg om van je boek een kaskraker te maken – net zoals de 12 succesvolle deelnemers waarover je leest op de tijdelijke pagina https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-tijdelijke-nummer-1-deal , dan ben je welkom in BusinessBoek Bestseller. De Nummer 1 Deal loopt maandag om 17.00 uur af.

Peace.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: