Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het werkt, dus ik ben ermee gestopt

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Loenen aan de Vecht, Bistrotel ’t Amsterdammertje, 7.19 uur

Ik ben voor een tweedaagse mastermind in een hotel in Loenen aan de Vecht. De groep voelt voor ons allemaal als familie.

Tijdens onze bijeenkomsten onstaat er altijd een keer hilariteit over een running gag die al 5 jaar terugkomt als we elkaar zien.

We praten iedere keer op een topplek ergens in Nederland over business, en dan is er altijd een van ons die erachter komt dat ze een manier hadden om omzet te maken die in het verleden heel goed heeft gewerkt, maar waar ze mee zijn gestopt.

Dat is een ondernemersdingetje. Het komt doordat we als ondernemers snel verveeld zijn. Altijd zijn we het meest geïnteresseerd in wat nieuw is, en onbekend. De volgende opportunity. Nieuwe prikkels. Dope-amine.

We vinden het saai om gewoon door te gaan met wat werkt. Maar waarom zou je eigenlijk al je kicks in je leven uit nieuwe dingen in je business halen?

Die nieuwe dingen uitzoeken kost je iedere keer gruwelijk veel tijd.

Je kunt ook de keus maken om te blijven doen wat werkt, waardoor je zo veel tijd bespaart dat je meer leuke dingen kunt doen in je privéleven.

Neem bijvoorbeeld eens een windsurfles met je zoon of dochter.

Neem je hele gezin mee naar een wedstrijd van de Oranje Leeuwinnen.

Of ga eens een keer lekker een doordeweekse dag naar de wellness met je vrouw of met je man, in plaats van dat je weer een nieuw sociaal netwerk helemaal gaat zitten uitpluizen.

Duik niet weer in het volgende rabbit hole, maar bespaar tijd door gewoon te blijven doen wat goed werkt, en gebruik de tijd die dat oplevert om de échte leuke dingen te gaan doen die de kwaliteit van je leven verhogen.

De klok tikt. De dag dat je kinderen de deur uitgaan is vandaag weer een dag dichterbij gekomen. Als je ouders nog goed zijn, kan dat morgen opeens anders zijn.

In de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab leer ik om evergreen content te creëren voor je marketing die jarenlang of zelfs decennialang klanten oplevert terwijl je er nauwelijks iets aan hoeft te veranderen.

Waar wil je als ondernemer, vader, moeder, zoon of dochter je kostbare tijd in steken? In het volgende Clubhouse? Of in marketingcontent die betrouwbaar klanten oplevert en waar je verder niks aan hoeft te doen?

Dit is de link om Member te worden:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: