Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

“Dat gratis e-book lees ik wel tijdens de hongerwinter”

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Loopbaantrainer Bodo Agterhof was een beetje klaar met gratis e-books aanbieden op zijn website om e-mailadressen te krijgen.

Hij zei tegen me:

“Ik ben me gaan afvragen: wat gebeurt er met al die e-books die rondgestrooid worden? En toen heb ik gekeken hoe ik zelf met gratis e-books omging. Nou: ik download ze dan, zo van misschien lees ik het ooit nog tijdens een hongerwinter! Ik zet ze op de harde schijf maar ik kijk er nooit naar.”

E-books sterven inderdaad een roemloze dood. Meestal op het moment dat je een keer in de paar maanden ongeduldig de map Downloads weer eens leegmaakt omdat je laptop zo traag is geworden als dikke poep-poe-pie-doe.

Bodo besloot om wat anders te proberen:

“Ik dacht: ik gooi het helemaal om, ik wil dit niet meer. Want als ik een gratis e-book aanbied dan zeg ik als ondernemer dat het dús waardeloos is. Als ik eigenlijk tussen de regels door communiceer dat het waardeloos is, dan gaan klanten er dus ook mee om als ware het waardeloos. En ik heb best wel wat levenservaring en werkervaring, wat ik aanbied is helemaal niet waardeloos, het is juist waardevol en ik wil ook dat ze er op een waardevolle manier mee omgaan.”

In een nieuwe masterclass voor Het Lab vertelt Bodo in een vraaggesprek met mij hoe zijn funnel er nu uitziet. Hij begint op zijn website met een betaald e-book en van daaruit converteert hij klanten in twee stappen naar een halfjaarprogramma dat een paar duizend euro kost.

Hij geeft niks meer gratis weg en vraagt in zijn contentmarketing aan mensen die daar problemen mee hebben of ze de deur achter zich dicht willen trekken en niet te veel lawaai willen maken op de weg naar buiten. Doe-hoei!

De formules voor de politiek incorrecte betaalde freebie-funnel deelt Bodo met vrije hand in de nieuwe masterclass. Hij trekt alle gordijnen weg en de Members mogen precies weten wat hij doet. Je ziet onder andere hoe je in een betaalde loopbaansessie 75% van de deelnemers converteert naar een hooggeprijsd vervolgprogramma.

De deadline nadert om deze masterclass in je bezit te krijgen, en alles wat je hoeft te doen is Member worden voordat we hem maandag om 17 uur naar de drukker sturen:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: