Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

No more mister nice guy

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vandaag zit ik met de deelnemers aan mijn Nummer 1 Mastermind in een landhuisje aan de Vecht in Utrecht. 

We zijn daar voor een stiltedag waarin ze samen met mij – en zonder telefoon en wifi – werken aan hun copywriting en marketing.  

Ik ga al vroeg de weg op, dus hou ik het kort. Maandag is de deadline voor de nieuwe masterclass van Het Lab. 

Member Bodo Agterhof vertelt daarin over een marketinguitvinding die hij heeft gedaan, die alles voor hem veranderde. In een vraaggesprek met mij trekt hij alle gordijnen weg en laat hij zien hoe hij het flikt om laagdrempelige introductiedagen te organiseren over zijn loopbaanbegeleiding, waarin hij vervolgens 75% van de deelnemers converteert naar een hooggeprijsd halfjaarprogramma. 

Zijn stijl is politiek incorrect, zijn copywriting schuurt en polijst, en hij doet dingen die absoluut not done zijn: no more mister Nice Guy. Maar zijn klanten gaan er goed op. Zijn groepen met cursisten zijn als was in zijn handen. 

Alleen als je uiterlijk maandag Member wordt van Het Lab krijg je deze masterclass toegestuurd. Kom niet te laat en start je membership op deze pagina: 

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab 

Aartjan van Erkel 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: