Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Met machinegeweren schieten in de woestijn

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Na een week in het knettergestoorde Las Vegas begin ik deze stad een beetje te begrijpen. 

Ik was eerst verbaasd dat hier zo veel toeristen op af komen, en vroeg aan een van mijn mastermind-buddy’s wat volgens hem de aantrekkingskracht is van Las Vegas. Waarom zijn hotels hier een kilometer lang, hebben ze verschillende torens en soms wel 5.000 hotelkamers? Waarom zijn er zo veel casino’s, limousines en prostituees op The Strip? 

Zijn antwoord: Because it’s a free-for-all. 

Ik denk inderdaad dat hij gelijk heeft. Alles kan in Vegas. Het is de meest ‘vrije’ stad van Amerika.  

In je bikini en negligé over The Strip lopen met een strawberry daiquiri van een liter in je hand? Go for it!  

In een helicopter naar de Grand Canyon vliegen, 300 kilometer verderop om daar op de bodem van de canyon een glas champagne te drinken en meteen weer terug te vliegen? Tuurlijk! 

Met machinegeweren schieten in de woestijn: 1 submachine gun (25 rounds), 1 machine gun (25 rounds), 1 handgun (5 rounds), 1 sniper rifle (5 rounds) en 1 exploding target? Yeah, baby! 

Enniewees, daar mail ik niet over. Ik stap zometeen in het vliegtuig terug naar Amsterdam, en dat betekent dat vandaag de Las Vegas Deal afloopt. 

Vanmiddag om 17.00u als ik in de lucht hang, haalt mijn team de tijdelijke pagina offline waar je nu nog €2.000 bespaart op mijn training Online Verkoopsucces XL. Dat betekent dat je daarna weer de volle prijs van €4.000 betaalt. Je krijgt tot uiterlijk 17.00 uur ook nog een jackpot aan bonussen cadeau ter waarde van €11.000.  

Wat je ontdekt in Online Verkoopsucces XL is onder andere dit: 

  • Hoe je website direct bij de 20% meest gebruikersvriendelijke websites in jouw markt hoort als je 2 of 3 woorden verandert. 
  • Wat je op je website kunt zetten om jezelf direct te onderscheiden, zelfs als je concurrenten precies dezelfde dienst of product verkopen. Ik bedoel niet: een foto van jezelf in een roze tutu met soldatenkistjes op je homepage zetten. Want het is heel makkelijk om je te onderscheiden, maar een stuk moeilijker om je te onderscheiden op een manier waardoor klanten vaker ja zeggen. 
  • Hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste. Dat neemt 95% van de beslissingen over aankopen en investeringen. Bijna alle websites doen dit verkeerd, want ze proberen hun klanten te overtuigen via het bewuste brein – dat maar 5% van de beslissingen neemt. Je ontdekt hoe je 95% overtuigender wordt. 
  • Waarom 1 zinnetje op de homepage de mailinglijst van deelnemers Elke en Stephane liet groeien met 800% in 6 maanden, waardoor ze hun provider moesten bellen omdat de server de grote aantallen bezoekers op de website niet aankon. 
  • Hoe je van een goed aanbod naar een onweerstaanbaar aanbod gaat. Iets waar klanten geen seconde over nadenken: zo’n belachelijk goede deal dat ze meteen hun pinpas trekken. 
  • Hoe je onvergelijkbaar wordt in je markt, zodat klanten alleen nog met jou zaken willen doen. Verschillende dienstverleners die meededen aan Online Verkoopsucces XL – zoals coaches, trainers en adviseurs – hebben daardoor hun tarieven met succes verdubbeld en zelfs verdrievoudigd. 
  • Je websitebouwer is waarschijnlijk van nature géén verkoper. Misschien heeft hij er deep down zelfs een hekel aan. Hoe je hem een nieuwe website laat opleveren waarvan je zeker weet dat hij veel meer omzet binnenbrengt dan je oude website. 
  • Hoe jouw website een no-brainer wordt voor je klanten: supersimpel om te gebruiken (op 80% van alle websites verdwalen de bezoekers). 
  • Waarom twijfelende klanten een goed teken zijn, en hoe je ze over de drempel heen krijgt door wat je schrijft. Je klanten voelen zich opgelucht – eindelijk een beslissing genomen! (kassa) 
  • Een copywriting-techniek van 4 doodsimpele stapjes waarmee wereldwijd miljarden zijn verdiend in de afgelopen 100 jaar door slimme ondernemers die hem hebben ontdekt. 
  • Ontdek hoe je voor altijd verlost bent van writers’s block. Je versnellingspook gaat van de achteruit naar de vijfde versnelling, en je pagina staat binnen een paar minuten vol met overtuigende tekst. Waarschuwing: veel deelnemers schieten vol bij deze techniek, of zijn in tranen. 
  • Hoe je ‘vals’ kunt spelen door de online verkooptechnieken uit dit programma ook offline te gebruiken. Want ze werken net zo goed in je offertes, presentaties, nieuwsbrieven, brochures, bedrijfsvideo’s, in je LinkedIn-profiel en op beurzen. Mijn klant Marjan gebruikte ze bijvoorbeeld in een pitch aan een klant en sleepte een opdracht binnen van 12.000 euro. 
  • De 8 redenen waarom websites klanten afschrikken, zonder dat de ondernemer dit zelf door heeft. 
  • Het enige wat je echt hoeft te weten over branding en marketing op je website. Met de ontdekkingen uit de statistisch onderbouwde onderzoeksmethode van Gerry McGovern. 
  • Een beïnvloedingstechniek geschikt voor hersenspoeling, en hoe je die 100% ethisch toepast om meer te verkopen aan je klanten. Waarschuwing: ik ga er in dit programma wel van uit dat jij ethisch omgaat met de beïnvloedingstechnieken die ik je geef, en dat jouw product of dienst okee is. 
  • Hoe het komt dat websites per ongeluk stoppen met verleiden op het moment suprême, waardoor klanten op het allerlaatste moment afhaken. 
  • Hoe het formulier op je website motiverend en geruststellend wordt, zodat je meer aanvragen, bestellingen, boekingen en aanmeldingen krijgt. Het formulier sluit de deal met je klant! 
  • Neuro-copywriting: hoe je de juiste woorden kiest voor het irrationele brein. 
  • Hoe je klanten bevrijdt van hun twijfels. Ook al geef je klanten tientallen redenen om ja te zeggen, sommigen zeggen dan tóch nee. Dat komt doordat ze bezwaren hebben. Hoe je elk bezwaar wegneemt zodat je klanten ja kunnen zeggen. Ze voelen zich dan opgelucht, want twijfelen kost energie. Dit vergeet bijna iedere ondernemer te doen en daardoor verkopen ze te weinig. 

De link om €2.000 te besparen op je investering in Online Verkoopsucces XL is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/online-verkoopsucces-xl-las-vegas-deal/ 

See you on the other side. 

Aartjan van Erkel 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: